تالار عروسی

۴ تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران

تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

۴ تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران

مراسم ترحیم مانند هر مراسم دیگری آیین و اصول خاص خودش را دارد. از گذشته تاکنون افراد با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف روش‌های گوناگونی را برای برگزاری این مراسم به کار گرفته‌اند. یک کار مشترک بین تمام این ملیت‌ها پذیرایی از افراد به صرف ناهار یا شام است. از این رو تصمیم گرفتیم در این مطلب، به شما تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.
جمع شدن افراد دور هم بیشتر از هر چیزی برای هم‌دردی با بازماندگان و افراد داغ‌دیده است. در واقع ناهار یا شام بهانه‌ای است برای آن که افراد غم‌دیده تنها نباشند و بتوانند در کنار نزدیکان و عزیزان خود عزاداری کنند. بیشتر افراد این کار را انجام می‌دهند و هر کس بسته به بودجه خود جایی را برای این کار در نظر می‌گیرد.
شما می‌توانید مطابق به استانداردهای خود برای برگزاری مراسم ختم، یک مورد را انتخاب کنید.

تالار عمارت شمس

یکی از عمارت‌های خوبی که می‌توانید برای برگزاری مراسم ترحیم رزرو کنید تالار عمارت شمس است که در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این تالار خوب در غرب تهران از استانداردهای لازم برای برگزاری مراسم برخوردار است. این تالار پذیرایی برای ۴۰۰ نفر مهمان ظرفیت دارد.
شما می‌توانید اوقات آسوده و راحتی را کنار عزیزان خود در این تالار داشته باشید. ما به ویژگی‌های خوب این مجموعه در ادامه می‌پردازیم.

تالار عمارت شمس

اطلاعات بیشتر درباره تالار شمس

دسترسی آسان

از نکته‌های مهم لوکیشن این عمارت راحتی دسترسی است. بنابراین از لحاظ رفت و آمد به این تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران، مهمانان یا خود شما مشکلی نخواهید داشت. از آنجایی که افراد در مراسم ختم طبیعتاً عزادار هستند و ممکن است حال مساعدی نداشته باشند این امکان به یاری آنان می‌شتابد.
زیرا از حوصله افراد خارج است که به مکانی بروند که پیدا کردن آن سخت است یا مسیر دشواری برای رسیدن دارد.

ظاهر مناسب مجموعه برای مراسم

اگر از جمله افرادی هستید که زیبایی محل برگزاری نیز برای شما حائز اهمیت است این عمارت از این ویژگی برخوردار است. به دلیل سبک به خصوصی که در معماری مجموعه استفاده شده است توجه شما را به خوبی جلب می‌کند. لازم به ذکر است برای طراحی آن از سبک نئوکلاسیک بهره گرفته است.
برای راحتی مهمانان محترم، آسانسور با ظرفیت ۱۵ نفر نیز وجود دارد تا افراد در حین جا به جایی سریع‌تر و بهتر این کار را انجام دهند.

مطلب مرتبط: تالار تهران

امکانات دیگر عمارت شمس

از دیگر امکانات خوب مجموعه می‌توان به اتاق مادر و کودک اشاره کرد. از آنجایی که در این گونه مراسم‌ها افرادی که فرزند کوچک دارند بیشتر اذیت می‌شوند و کودکان کلافه و خسته می‌شوند این فضا را ایجاد کردند. فلذا مادر و پدرها می‌توانند کودک خود را برای سرگرم شدن به این اتاق‌ها ببرند تا بچه‌ها از فضای غمگین مراسم ختم دور باشند.
برخی افراد دوست دارند فضای مجزایی برای سرو شام زنان و مردان وجود داشته باشد. در این مجموعه نیز یک فضای مجزا برای سرو غذای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است. همچنین نمازخانه‌ای در این تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران، وجود دارد تا افرادی که می‌خواهند به عبادت و نماز بپردازند به آنجا بروند.

تالار پذیرایی کوروش برای مراسم ترحیم

دومین تالار خوبی که در سمت غرب تهران برای مراسم ترحیم وجود دارد تالار پذیرایی کوروش است. این تالار نیز مانند مورد قبلی از استانداردهای خوب و قابل قبولی برخوردار است. با برگزاری مراسم در این تالار می‌توانید با آسودگی خاطر امور خود را به پرسنل مجرب بسپارید.

پرسنل مجموعه به بهترین نحو ممکن در این مراسم شما را همراهی می‌کنند تا هیچ گونه کم و کسری وجود نداشته باشد. اگر بخواهیم به برخی ویژگی‌های خوب و مهم این تالار اشاره کنیم شامل مواردی که در ادامه به آن می‌پردازیم می‌شود. لازم به ذکر است این تالار برای ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

تالار قصر کوروش

داشتن پارکینگ اختصاصی

در هر مراسمی از عروسی گرفته تا مراسم ختم، داشتن پارکینگ در محل برگزاری اهمیت زیادی دارد. این موضوع مهم است که مهمانان هنگام رسیدن به تالار، زمان خود را صرف گشتن دنبال جای پارک مناسب نکنند. بلکه بتوانند در اسرع وقت، ماشین خود را در نزدیک‌ترین جا به تالار پارک کنند.
مشکل پیدا کردن پارکینگ برای برخی از تالارها وجود دارد و موجب آزردگی خاطر مهمانان می‌شود. همچنین ممکن است عده‌ای نگران باشند ماشین خود را هر جایی پارک کنند و این موضوع در کل مراسم آنان را درگیر و نگران کند.
تالار کوروش به عنوان تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران، این امکان مهم را برای مهمانان فراهم کرده است تا دیگر نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

استفاده از صندلی‌ های راحت برای مهمانان

یکی از امکانات مهمی که ممکن است آن را از قلم بیندازید مسئله راحت بودن صندلی‌ها است. استفاده از صندلی‌های مناسب در مراسم حائز اهمیت است و باعث راحتی بیشتر مهمانان می‌شود. اگر مهمانان شما جای مناسبی برای نشستن داشته باشند دیرتر خسته و آشفته می‌شوند.
از این رو بهتر است از صندلی‌هایی استفاده شود که برای طولانی مدت مناسب باشد. تالار کوروش نیز از صندلی‌های مبله استفاده می‌کند تا بهترین تجربه را برای مهمانان به ارمغان آورد.

برگزاری مراسم ترحیم در باغ تالار سعادت

یکی دیگر از جاهای خوب برای برگزاری مراسم ترحیم، باغ تالار سعادت است که در سعادت‌آباد تهران قرار دارد. این تالار از کیفیت خوب و مناسبی برای برگزاری انواع مراسم از جمله ختم برخوردار است. حفظ استانداردهای مناسب و مرتبط برای برگزاری مراسم، باعث انتخاب این مجموعه می‌شود. باغ تالار سعادت دارای ظرفیت ۵۵۰ نفر مهمان است که این تعداد بسیار مناسبی است.
این باغ تالار برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران، دارای دو سالن مجزا و سرپوشیده است. در صورتی که هوا سرد یا فصل زمستان و پاییز باشد می‌توانید مراسم خود را در هر یک از این سالن‌ها برگزار کنید.

این تالار جزو بهترین باغ تالارهای تهران هم می باشد که در زمینه برگزاری مراسم تجربه بالایی دارند.

باغ تالار سعادت

اطلاعات بیشتر درباره باغ سعادت

دیزاین مناسب برای مراسم ترحیم

این تالار که آن را معرفی کردیم صرفاً برای مراسم ترحیم نیست. بلکه برای انواع مراسم دیگر آن را رزرو می‌کنند. از همین رو، مهم است که دیزاینی که در این تالار برای شما ترتیب داده می‌شود متناسب با نوع مراسم شما باشد. برای مثال نمی‌توان از یک طراحی همیشگی و کلی در تالار برای تمام مراسم‌ها استفاده کرد.
این تالار با توجه به آیین‌ها و رسم و رسوماتی که در مراسم ختم وجود دارد دکور تالار را می‌چیند و طراحی می‌کند.

ویژگی های دیگر باغ سعادت

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این مجموعه برخورداری از منوی با کیفیت است. به طور کلی سرویسی که به مهمانان ارائه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است و رضایت شما را جلب خواهد کرد. تمامی غذاها با کیفیت مناسب سرو می‌شوند تا مهمانان گرامی با لذت غذا را میل کنند.
ویژگی مهم دیگر آن وجود پارکینگ مناسب برای مهمانان است. بنابراین پارکنیگ برای تعداد ۶۰ خودرو نیز از امتیازات آن محسوب می‌شود.
به طور کلی فضایی که باغ سعادت دارد از زیبایی لازم برای برگزاری هر گونه مراسم شما برخوردار است.

تالار ارغوان طلایی برای مراسم ترحیم

آخرین موردی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تالار ارغوان طلایی در غرب تهران است. این تالار مانند بقیه مواردی که به شما معرفی کردیم از جمله تالارهای خوب است که از استاندارد لازم برخوردار است. شما می‌توانید مراسم ترحیم خود را به پرسنل کارآزموده این مجموعه بسپارید تا همه چیز به خوبی انجام شود. ظرفیت این تالار ۴۵۰ نفر است.
این مجموعه پارکنیگ اختصاصی نیز دارد تا مهمانان محترم مشکلی برای جای پارک نداشته باشند. منوی متنوعی در این مجموعه وجود دارد که شما می‌توانید هر یک را که می‌خواهید سفارش دهید. این تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران، در سال ۹۰ موفق به دریافت افتخار برترین محصولات غذایی و خدمات رستوران‌ها شده است.
منوی غذا شامل چلو زعفرانی، باقالی‌پلو با گوشت بره، جوجه کباب، کباب لقمه، فسنجان و ته‌چین مرغ است. همچنین انواع سالاد از جمله سالاد الویه، سالاد اندونزی و سالاد فصل و انواع دسر مانند میوه، شیرینی، چای و نسکافه برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد.

تالار ارغوان طلایی

اطلاعات بیشتر درباره تالار ارغوان طلایی

وسایل ثابت پذیرایی در مراسم ترحیم

برای مراسم ترحیم عموماً یک سری خوراکی و غذای مشخص نیز همیشه وجود دارند که از آن برای پذیرایی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مواردی که باید داشته باشید خرما است. خرما عضو ثابت این مراسم است و در فرهنگ ایرانی از گذشته تاکنون استفاده شده است. اگر بخواهید خرما مغزدار باشد می‌توانید آن را به تالاری که قصد رزرو آن را دارید از قبل بگویید تا تدارک ببینند.
حلوا یکی دیگر از مواردی است که همواره در مراسم ختم درست می‌شود. برخی آن را به صورت تک نفره درست می‌کنند و یا از بیرون تهیه می‌کنند. برخی دیگر نیز در یک سینی بزرگ آن را می‌گذارند. ما در مطالب بالا تالار برگزاری مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران را به شما معرفی کردیم و طبیعتاً اگر هر یک از آنها را رزرو کنید نیازی به چیز اضافه‌ای نیست که خود شما تهیه کنید.
اما اگر به هر دلیلی از رزرو تالار منصرف شدید یکی از کارهایی که باید انجام دهید بسته پذیرایی برای مراسم ختم است. در چند سال اخیر این موضوع بسیار باب شده است و افراد زیادی برای پذیرایی از این روش استفاده می‌کنند.

جمع بندی

ما در این مطلب به شما ۴ مورد از تالار پذیرایی مراسم ختم و ترحیم در غرب تهران را به شما معرفی کردیم. اگرچه افراد زیادی ممکن است مراسم را در خانه خود برگزار کنند یا از انجام این کار آنچنان که باید استقبال نکنند. در هر صورت این کار به شما کمک می‌کند تا فشار کمتری روی دوش شما باشد. از آنجایی که برای فردی که سوگوار است تحمل این غم به خودی خود دشوار است رزرو جایی مناسب برای پذیرایی از بار شما کم می‌کند.
در این شرایط کار سختی است که به امور این چنینی به تنهایی و مستقل رسیدگی کرد. به همین خاطر رزرو تالار که همه کارهای میزبانی و پذیرایی را بر عهده بگیرد از فشار موضوع تا حد زیادی کم می‌کند. به این نکته توجه کنید که برگزاری مراسم در تالار  معنای داشتن یک مراسم خاص و عجیب و غریب نیست. شما می‌توانید یک مراسم را بسیار ساده اما در تالار برگزار کنید.
بنابراین اگر طرفدار یک مراسم ساده و به دور از تجملات هستید همچنان می‌توانید یک تالار متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. شما می‌توانید از پرسنل مجموعه نیز بخواهید تا در برگزاری هر چه ساده‌تر و در عین حال با کیفیت‌تر مراسم به شما کمک کنند. اگر شما جزو نزدیکان فرد عزادار هستید می‌توانید خودتان این امور را بر عهده گیرید و اقدام به رزرو کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید