تالار عروسی

برای خوشتیپ بودن در جشن عروسی چی بپوشیم؟

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

برای خوشتیپ بودن در جشن عروسی چی بپوشیم؟

رفتن به مراسم عروسی با وجود تمام هیجان و جذابیتی که دارد این دلهره که چگونه در این مجلس بدرخشیم را نیز به همراه خواهد داشت. دغدغه انتخاب لباس مناسب یکی از مهمترین مسائلی است که ذهن خانوم‌ها را در روزهای مانده به مراسم به خود مشغول می‌کند؛ آن‌ها می‌خواهند پوششی در خور و زیبا داشته باشند و از بودن در آن جمع نهایت لذت را ببرند. در صورتی که شما نیز این سؤال را دارید که چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم در ادامه همراه ما باشید تا به شما راهنمایی‌های لازم را در این خصوص ارائه نماییم.

چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از دریافت کارت دعوت مراسم عروسی زانوی غم بغل کرده باشید و ایده‌ای برای درخشش در جشن دعوت شده به ذهنتان نرسد. در این مواقع در صورتی که پول لازم برای خرید لباس و اکسسوری جدید نیز نداشته باشید نگرانی و ناراحتی شما دو چندان نیز خواهد شد. اما با رعایت برخی نکات ساده اما کاربردی شما می‌توانید به این مسأله که چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم به راحتی فائق آیید و مشکل خود را بر طرف نمایید.

لباس مناسب برای مهمانان عروسی

نکات مهم برای اینکه در جشن عروسی خوشتیپ باشیم

خانم‌ها با وجود تمام هیجانی که برای دعوت به مراسم در دل دارند اما پس از مدت زمان کوتاهی این هیجان جای خود را به نگرانی و دلهره می‌دهد که حال چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم و در میان جمع بدرخشیم. انتخاب لباس مناسب برای مراسم عروسی با توجه به شرایط مختلف متفاوت بوده و شما باید با توجه به نکات مطرح شده در ادامه در نهایت به یک جمع بندی برسید و لباسی زیبا و متناسب را انتخاب نمایید.

شرط خوستبپ بودن در مراسم عروسی

رنگ لباس

انتخاب مناسب رنگ لباس یکی از فاکتورهای تأثیر گذار در میزان زیبایی و شیک بودن آن است؛ یک لباس ولو با پارچه‌ای گران بها در صورت نداشتن رنگ جذاب نمی‌تواند جلوه بصری خاصی را به همراه داشته باشد. با توجه به این مسأله که بیشتر مراسمات در شب برگزار می‌شوند می‌توانید از رنگ‌های تیره و دارای زرق و برق برای درخشش و شکیل بودن بهره ببرید. سعی کنید از رنگ‌های خیلی جیغ که پس از مدتی چشم را خسته می‌کنند استفاده نکنید.

فصل و زمان برگزاری

برای رسیدن به پاسخ این مسأله که چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم باید تمام المان‌های دخیل در انتخاب لباس مورد توجه قرار گیرند. آب و هوا و فصل برگزاری مراسم می‌تواند به شما کمک کند تا لباس مناسبی را برای جشن دعوت شده انتخاب نمایید؛ در صورتی که این مراسم در فصل تابستان است رنگ‌های ملایم مانند صورتی، سرمه‌ای، کرم با مدل‌های یقه باز و جنس‌های خنک که سبب تعریق بدن شما نشود می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری باشد.

خوشتیپ ترین فرد در عروسی باشید

مدل لباس

اگر مراسمی که به آن دعوت شده‌اید در روز برگزار می‌شود می‌توانید لباس‌های مانند کت شلوار بپوشید؛ اما اگر در شب قصد دارید یک لباس بلند و مجلسی بپوشید بهتر است برای افزایش میزان جذابیت و شیک نشان دادن لباس قسمتی از آن را باز در نظر بگیرید؛ قسمت‌هایی مانند یقه و گردن و یا ایجاد یک چاک در پایین دامن می‌تواند گزینه مناسبی برای این هدف باشد.

نوع مراسم

در صورتی که مراسم در تالار عروسی مختلط بوده بهتر است برای اینکه در لباستان راحت باشید دامن‌های کوتاه و مدل‌های جذب را انتخاب نکنید؛ البته نوع پوشش شما کاملاً سلیقه‌ای بوده و این خودتان هستید که در نهایت با توجه به شرایط تصمیم درستی را خواهید گرفت.

نوع پارچه

بدون شک پارچه‌ای که برای دوخت لباس مورد استفاده قرار گرفته است می‌تواند تأثیر شگرفی بر میزان جذابیت و شیک نمایان کردن آن داشته باشد؛ هر چه قدر جنس این پارچه مرغوب و باکیفیت‌تر باشد می‌تواند جذابیت بیشتری نیز به همراه داشته باشد. پارچه‌های به جنس مخمل، ساتن، ابریشم، گیپور با توجه به سلیقه و بر حسب نوع لباسی که قصد دارید بپوشید می‌توانند زیبایی خاصی را به لباس شما ببخشند.

ترفندهای خوشتیپ بودن در جشن عروسی

کفش مناسب

در انتخاب کفش علاوه بر زیبایی و جذابیت باید میزان راحتی آن را نیز مد نظر قرار دهید به گونه‌ای که در طول مراسم بتوانید با آن‌ها راه بروید و بدون ایجاد مشکل برقصید. رنگ کفش‌ها باید در تناسب با رنگ لباس باشند و هارمونی زیبایی را خلق نمایند؛ همچنین می‌توانید از اکسسوری و یا کیف دستی جهت ایجاد هماهنگی با رنگ کفش نیز استفاده نمایید.

درجه نزدیکی فامیلی

در تعیین این که چطور در جشن عروسی خوشتیپ باشیم نوع فامیلی و درجه نزدیکی شما به عروس و داماد نیز مؤثر خواهد بود؛ خانواده‌های درجه یک زوجین باید لباس‌های فاخرتر و شکیلی را بپوشنند. در این صورت کار شما برای تهیه کردن لباس کمی سخت‌تر خواهد بود و باید نکاتی را برای هر چه خوشتیپ‌تر نشان دادن خود رعایت کنید. از پوشیدن لباس‌های تنگ و بدن نما و همچنین مدل‌های عجیب و غریب و رنگ‌های جیغ خودداری کنید و شأن خود را به عنوان خانواده درجه عروس و داماد یک حفظ کنید.

عروسی جایی برای نمایش جواهرات نیست

جواهراتی که در عروسی مورد استفاده قرار می‌دهیم می‌تواند به ما کمک کند تا در جمع بدرخشیم؛ اما لزومی به استفاده از تمام جواهرات و زیور آلات در مراسم عروسی وجود ندارد و تنها کافی است گزینه‌ای که همخوانی بیشتری با لباستان را دارد انتخاب نمایید. از طرفی به کار بردن یک گزینه مناسب و زیبا شکیل‌تر از پوشیدن تعداد متنوع و ناهماهنگ جواهرات می‌باشد.

در عروسی با کلاس بپوشیدید

با رفتاری موقر فردی با کلاس باشید!

رعایت تمام نکات مطرح شده در بالا به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده خوشتیپ و با کلاس بودن شما در مراسم عروسی باشد؛ بلکه تنها بخشی از آن به عهده نوع پوشش شما می‌باشد. نوع رفتار و برخورد شما در مراسم به میزان زیادی تعیین کننده شخصیتتان بوده و سبب شکل گیری دیدگاه دیگران درباره شما خواهد شد. بنابراین در صورتی که می‌خواهید در مراسم عروسی که به آن دعوت شده‌اید با کلاس و شیک باشید بهتر است تنها المان لباس و نوع پوشش را در نظر نداشته باشید بلکه با رفتاری موقر و انجام ندادن حرکات ناشاسیست به این هدف دست پیدا کنید. سعی کنید که در طول مراسم لبخند به لب داشته باشید و از بودن در کنار عزیزانتان نهایت لذت را ببرید؛ با دیگران معاشرت و صحبت کنید اما در این کار زیاده روی نکنید.

نظرات

0

امتیاز دهید