تالار عروسی

برنامه ریزی آرایش و زیبایی عروس قبل عروسی

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

برنامه ریزی آرایش و زیبایی عروس قبل عروسی

هر دختری در زندگی خود آرزو دارد در شب عروسیش زیبا و جذاب جلوه کند و بتواند خاطره خوش از مراسمش را ثبت نماید؛ طوری که سال‌ها بعد با نگاه کردن به عکس‌های شب عروسیش لذت ببرد و از آرایشش راضی باشد. تنها بخشی از مناسب بودن آرایش و میکاپ عروس به عهده آرایشگر است و داشتن پوستی شاداب و با طراوت در این امر بسیار حائز اهمیت که لازمه دست یابی به آن برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی می‌باشد که در ادامه در این مورد نکات مهم و ضروری را بیان خواهیم کرد.

نکات مهم برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی

شما به عنوان عروس قبل از برگزاری مراسم خود نگرانی‌های زیادی درباره نحوه انتخاب لباس، خرید جهاز، چیدن وسایل خانه جدید، تدارکات عروسی، فهرست مهمانان، کارت دعوت و فرستادن آن و تالار عروسی، اقدامات لازم برای دکوراسیون و دیزاین و… دارید اما این نکته را فراموش نکنید که ظاهر و زیبایی شما در این جشن یکی از نقاط کانونی است که توجه ویژه‌ای به آن می‌شود و دست نیافتن به نتیجه رضایت بخش می‌تواند برای همیشه خاطره عروسی را برایتان تلخ کند. از این رو علاوه بر موارد مطرح شده باید به فکر برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی باشید تا بتوانید در مراسم خود با ظاهری مناسب و زیبا جلوه کنید.

تاثیرات پوست عروس روی آرایش

مناسب نبودن پوست و موی شما ممکن است سبب شود که آرایشگر نتواند در نهایت میکاپ زیبایی را به شما تحویل دهد و نتیجه کار باب میلتان نشود. از این رو برای هر چه زیباتر شدن در شب عروسی لازم است برخی نکات و موارد مهم از قبل رعایت شود.

برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی که باید انجام دهید

با وجود تمام مشغله ذهنی و کاری که دارید اما کار هوشمندانه این است که زیبایی و جذابیت خود را در اولویت قرار دهید؛ این برنامه ریزی آرایش قبل از عروسی می‌باشد و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت اما مطمئن باشید در پایان از آن پشیمان نخواهید شد.

زیبایی آرایش عروس در گرو مراقبت قبلی

رنگ مو

رنگ کردن موها جز اقدامات زمان بری است که گاهی می‌تواند یک روز کامل به طول بیانجامد از این رو بهتر است این کار را به آخرین روزهای مانده به عروسی موکول نکنید. رنگ کردن موهای عروس بهتر است به فاصله چند روز مانده تا عروسی انجام گیرد تا در صورت عدم رضایت زمان کافی برای تغییر آن را داشته باشد. همچنین موهای تازه رنگ شده زیبایی و جذابیت خود را به صورت کامل نشان نمی‌دهند و نیازمند زمان هستند.

مدل مو و آرایش

پس از تحقیق و جست و جو در مورد آرایشگران خبره و انتخاب یکی از آن‌ها برای مراسم عروسی بهتر است قبل از مراسم نمونه شنیون و میکاپی روی صورت شما امتحان شود تا از رضایت حتمی کار در روز عروسی اطمینان حاصل کنید. برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی لازم به استفاده از تمام مواد آرایشی و میکاپ کامل وجود ندارد بلکه صرف امتحان کردن برخی از موارد اصلی و تأثیر گذار می‌تواند نتیجه کار را مشخص نماید.

حتما ببینید: مدل مو عروسی

پوستی درخشان با مراقبت قبل از عروسی

تغذیه و سلامت

برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی  تنها شامل میکاپ نمی‌شود بلکه تغذیه نیز در این امر دخیل است. مواد غذایی که مورد استفاده قرار می‌دهید می‌تواند تأثیرات شگفت انگیزی روی زیبایی و شادابی پوست شما داشته باشد؛ بنابراین در روزهای مانده به عروسی میوه و سبزیجات بیشتری را در سبد غذایی خود قرار دهید تا در روز عروسی پوستی با طراوت و درخشان داشته باشید. علاوه بر موارد مطرح شده آب را به عنوان بخش جدایی ناپذیر یک برنامه تغذیه سالم و مناسب فراموش نکنید.

ماساژ دادن صورت

ماساژ  پوست می‌تواند با ایجاد گردش خون در صورت کمک شایانی به شادابی و طراوت آن داشته باشد؛ بنابراین در روزهای مانده به عروسی صورت خود را به صورت مناسب و اصولی ماساژ دهید تا علاوه بر افزایش زیبایی و جذابیت شما، سطح استرس را نیزکاهش دهد.

وکس مو و اصلاح ابرو

بهترین زمان برای اینکه از شر موهای زاید صورتتان خلاص شوید چند روز مانده برای برگزاری مراسم عروسی است زیرا در صورتی که پوست شما حساسیت نشان دهد و جوش بزند می‌توانید آن را تا روز جشن درمان نمایید. همچنین در این زمان باید ابروهای خود را مرتب کنید و فرم مناسبی به آن‌ها دهید؛ این مسأله تأثیر بسیار زیادی روی روشن و شاداب‌تر نشان دادن پوستتان دارد.

قبل از عروسی چگونه پوست خود را زیبا کنیم

ورزش و فعالیت بدنی

با وجود اینکه ممکن است ورزش جز برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی در نظر گرفته نشود اما تأثیرات آن روی انرژی و سرحالی عروس می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را حاصل نماید. علاوه بر این انجام دادن فعالیت‌های بدنی مناسب سبب ایجاد گردش خون و شادابی و سلامت پوست خواهد شد.

زیبا سازی ناخن

بهتر است از قبل رنگ مناسبی را برای لاک خود انتخاب نمایید که در تناسب با اکسسوری و یا گل‌ شما باشد و همچنین مناسب برای پوست دستتان بوده و زیبا جلوه کند. به فاصله یکی دو روز مانده به مراسم کارهای زیبا سازی ناخن دست و پا و سوهان کشی آن‌ها را انجام دهید تا در زمان مراسم بدون آسیب باقی بمانند.

پاک سازی پوست

به فاصله چند ماه مانده به مراسم بهتر است به صورت مداوم لایه برداری و پاکسازی پوستتان را انجام دهید تا بتوانید در نهایت به پوستی صاف و یکدست دست پیدا کنید. علاوه بر این روز قبل از مراسم عروسی بهتر است به آرایشگاه حرفه‌ای مراجعه کنید و لایه برداری و پاکسازی مناسبی را برای پوست خود انجام دهید.

مراقبت زیبایی عروس قبل از مراسم

به آرایشگرتان اعتماد کنید!

اگر آرایشگری که برای میکاپ روز عروسی خود انتخاب کردده‌اید خبره و ماهر است بهتر است به کار او اعتماد کنید؛ آرایشگر با استفاده از تجربه خود می‌تواند نوع آرایش مناسب برای صورتتان را تشخیص دهید؛ دخالت بیش از حد در کار آرایشگر می‌تواند تمرکز او را بهم بزند بنابراین تنها قبل از شروع میکاپتان نکته‌های لازم را یاد آور شوید و صبورانه منتظر بمانید تا چهره‌ای جذاب و دلربا را تحویل بگیرید. اما تنها بخشی از کار به عهده آرایشگر خواهد بود و سلامت پوست به کمک  برنامه ریزی آرایش عروس قبل از عروسی می‌تواند در کنار میکاپ یک آرایشگر ماهر می‌تواند تضمین کننده مطلوب بودن نتیجه نهایی کار باشد.

نظرات

0

امتیاز دهید