تالار عروسی

نکات مهم و جدید آرایش داماد در روز عروسی

تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

نکات مهم و جدید آرایش داماد در روز عروسی

در مراسم در تالار عروسی، عروس و داماد می‌خواهند که مانند ماه در جمع مهمانان بدرخشند و در فیلم و عکس‌های ضبط شده صورت بدون نقص و آراسته‌ای را داشته باشند. آرایش تنها مخصوص عروس نیست بلکه داماد نیز در روز مراسم عروسی خود به آرایشگاه می‌رود و با استفاده از یک آرایش مناسب به نتیجه مطلوب دست پیدا خواهد کرد. اما آرایش داماد در روز عروسی دارای نکات مهم و ضروری است که رعایت کردن آن‌ها سبب می‌شود به بهترین نحو ممکن در حضور مهمانان نمایان شوید.

چهره‌ای جذاب با آرایش داماد در روز عروسی

شاید در گذشته کمتر توجهی به آرایش و پیرایش داماد می‌شد و بیشتر اقدامات زیبا سازی برای عروس خانوم مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما با توجه به پیش آمدن مسائلی مانند عرق و برق انداختن صورت داماد، چین و چروک صورت، جوش و لک، پف زیر چشم و… دامادها نیز به سمت آرایش خود در روز مراسم عروسی رفتند تا صورتی بدون نقص و جذاب را داشته باشند. در آرایشگاه‌های مردانه خدمات متنوعی برای آرایش داماد در روز عروسی به کار گرفته می‌شود که سبب روشن‌تر شدن پوست، کاهش چین و چروک، از بین بردن لک، پنهان کردن پف زیر چشم و در کل زیبا ظاهر شدن داماد در مراسمش می‌شود.

میکاپ مخصوص داماد شیک و جذاب

اقدامات لازم برای آرایش داماد در روز عروسی

شما باید از روزی که تصمیم به برگزاری جشن عروسی خود گرفتید به فکر زیباسازی پوست و انجام مراقبت‌های ویژه برای آن باشید تا در نهایت بتوانید در روز مراسم آرایش و گریم دلخواه خود را داشته باشید.

آرایش مخصوص داماد

برای درخشان‌تر شدن پوستتان از مدت‌ها قبل از مراسم از لایه بردار و تمیز کننده مطلوب متناسب با نوع پوست خود استفاده نمایید.

نوشیدن آب به اندازه کافی کمک شایانی به شما خواهد کرد تا پوستی شفاف و نرم داشته باشید.

در فصل تابستان استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و در فصول سرد سال استفاده از مرطوب کننده‌ها را فراموش نکنید.

استفاده مداوم از مرطوب کننده و آبرسان به میزان  زیادی سبب شفافیت و لطافت پوست شما خواهد شد.

ماسک صورت می‌تواند به پاکسازی عمیق پوست کمک کند و در پی استفاده مداوم و مرتب تأثیرات آن به خوبی قابل مشاهده می‌باشد.

به جای صابون برای شست و شوی صورت بهتر است از شوینده‌های با ست از شوینده‌های با PH مناسب استفاده کنید.

نحوه آرایش مردها در روز عروسی

تفاوت آرایش داماد در روز عروسی با میکاپ عروس

این نکته را در نظر داشته باشید که قرار نیست آرایش شما به عنوان داماد در روز عروسی به چشم بیاید و مانند میکاپ عروس غلیظ و نمایان باشد؛ بلکه این آرایش بیشتر حالت گریم داشته که به مات و یکدست شدن صورت داماد کمک خواهد کرد تا در عکس برداری در آتلیه با صورت عروس هماهنگ باشد و چین و چروک و لک‌های آن مشخص نباشد. در آرایش داماد نباید از مواد آرایشی مشابه عروس برای شما استفاده شود بلکه این مواد کاملاً بی رنگ بوده و تنها به صاف و یکدست شدن صورت و پوشانندن چروک و لک کمک می‌کند و قرار نیست از مواد چرب و براق برای دامادها استفاده شود.

اصلاح موهای داماد و وکس صورت

معجزه اصلاح موهای صورت داماد

برخی از مردان روی گونه‌های خود موهای زیادی را دارند که برداشتن آن‌ها با ماشین‌های ریش تراش و یا تیغ اصلاح باز هم کارساز نخواهد بود و رد آن‌ها باقی خواهد ماند که این مسأله ممکن است جلوه ناخوشایندی را ایجاد نمایند. به همین دلیل برای حل این مشکل می‌توانید به وسیله وکس یا بند از شر این موهای زاید را در مراسم عروسی خود خلاص شوید.

این باور غلط در میان مردم وجود دارد که مردها دست به مرتب سازی ابروهای خود نمی‌زنند و لزومی به انجام این کار برای ایجاد جذابیت بیشتر وجود ندارد؛ اما در صورتی که این عمل به وسیله آرایشگران ماهر و به وسیله دستگاه‌های مخصوص انجام شود می‌تواند تغییرات چشم گیری را در صورت داماد ایجاد نماید. آرایش و گریم داماد به تنهایی نمی‌تواند نتیجه مناسبی را حاصل کند بلکه موهای زاید صورت و فرم ریش و مدل موی نامناسب می‌تواند همه چیز را بر هم بریزد. پس بهتر است طرز فکرهای سنتی و اشتباه را کنار بگذارید و اجازه دهید آرایشگر با مرتب سازی موهای زاید و اضافی صورت شما را درخشان و جذاب کند.

آرایش ملایم برای داماد در روز عروسی

نکته‌های مهم آرایش داماد برای مراسم عروسی

  • استفاده از کرم پودر مناسب و ملایم می‌تواند در صاف و یکدست شدن پوست شما تأثیر به سزایی داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که آرایش داماد در روز عروسی قرار نیست به چشم بیاید بنابراین از رژ لب و برق لب با رنگ طبیعی استفاده کنید.
  • آرایش گردن را فراموش نکنید؛ همچنین به پوست دست و پای خود نیز مرطوب کننده بزنید.
  • از مدل موهای عجیب و غریب استفاده نکنید؛ روز عروسی زمان مناسبی برای ریسک کردن نیست.
  • آرایشگر ماهر و خبره‌ای را انتخاب کنید که بتواند کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
  • از پودرهای تثبیت کننده استفاده کنید تا آرایش شما در طول زمان مراسم از بین نرود.
  • در تمام موارد آرایش از گزینه‌هایی استفاده کنید که بیشترین همخوانی را با صورت شما داشته باشد؛ کاری به متدهای به روز و جدید نداشته باشید.
  • برای صرفه جویی در وقت خود بهتر است سالن آرایش داماد و عروس به یکدیگر نزدیک انتخاب شود.
  • هزینه آرایش داماد در حالت کلی کمتر از میکاپ عروس است.
  • استفاده از محصولات نامرغوب ممکن است در آینده تأثیرات بسیار مخربی را روی پوست شما داشته باشد؛ بنابراین به هر آرایشگاهی مراجعه نکنید و از کیفیت محصولات مورد استفاده نیز اطمینان حاصل کنید.

زیاده روی نکنید!

دقت کنید که آرایش داماد در روز عروسی باید کاملاً طبیعی بوده و به چشم نیاید؛ بنابراین قرار نیست از لوازم آرایشی مانند ریمل، خط چشم، رژ گونه، سایه و… استفاده شود. علاوه بر این کرم پودر، رژ لب و سایر موادی که در آرایش داماد برای مراسم عروسی استفاده می‌شود باید کاملاً به رنگ طبیعی بوده و مشخص نباشد. همچنین این مواد نباید حالت شاین و براق داشته باشند و سبب ایجاد جلوه نامناسب در صورت داماد شوند. هدف اصلی از آرایش داماد ایجاد ابروهای مرتب، خط ریش و فرم صورت جذاب، صورتی بدون چین و چروک و لک می‌باشد که بیشتر این اقدامات با پاکسازی، لایه برداری، وکس و اصلاح و… انجام می‌گیرد.

نظرات

0

امتیاز دهید