تالار عروسی

چند نمونه از لاکچری ترین عروسی ها

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

چند نمونه از لاکچری ترین عروسی ها

بسیاری از افراد برای مراسم عروسی خود شور و شوق زیادی دارند و می‌خواهند آن را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند؛ استفاده از تزیینات لوکس و مدرن و ماشین عروس‌های لاکچری امروزه در بین عروس و دامادها رواج پیدا کرده است و آن‌ها خواهان این هستند که شبی خاطره انگیز هر چند پر هزینه را در یاد و خاطره خود و مهمانان ثبت کنند. در ادامه همراه ما باشید تا چند نمونه از لاکچری ترین عروسی ها را به شما معرفی نماییم.

برگزاری یک عروسی شیک و لاکچری

المان‌های اساسی برای ساختن عروسی لاکچری

داشتن یک عروسی لاکچری صرف هزینه‌های زیاد در قسمت‌های اضافی نخواهد بود بلکه برای اینکه بتوانید جشن خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید باید المان‌هایی اساسی و مهم را لوکس و شیک انتخاب نمایید.

برای دیدن بهترین باغ تالارهای تشریفاتی تهران کلیک کنید

عروسی لاکچری چه تدارکاتی دارد

کندی بار و دسر

در عروسی‌های لاکچری همیشه دسر در لیست پذیرایی از مهمانان قرار می‌گیرد و انواع مختلفی از دسرها در رنگ‌ها و طعم‌های متنوع در مراسم موجود هستند. همچنین یکی دیگری از موارد مهمی که باید در هنگام پذیرایی برای لاکچری نشان دادن مهمانی خود استفاده کنید قرار دادن کندی بار است. کندی بار در واقع میزی شامل انواع نوشیدنی‌ها، کیک، شکلات، نوتلا و مواد خوراکی خوشمزه و رنگارنگ است که برای پذیرایی از مهمانان در قسمتی از سالن قرار می‌گیرد.

ساقدوش

در جشن‌های عروسی که در سال‌های اخیر برگزار می‌شود استفاده از ساقدوش‌های دختر و پسر با لباس‌های یک طرح و با سبکی خاص بسیار رواج پیدا کرده است. داشتن ساقدوش‌هایی با لباس‌های هماهنگ که رقص‌های گروهی را در هنگام ورود  به تالار و یا در اطراف عروس و داماد انجام می‌دهند می‌تواند صحنه‌های خاطره انگیز و زیبایی را در مراسمتان ثبت نماید.

نورپردازی ویژه

لحظه ورود عروس و داماد به تالار می‌تواند به یکی از زیباترین صحنه‌های عروسی مبدل شود؛ برای تزیینات و تدارکات این لحظه از قدرت خلاقیت و ذوق هنری خود استفاده کنید و کاری کنید که در هنگام ورود مانند ماه در جمع بدرخشید. استفاده از مه سرد و نور پردازی‌های خیره کننده و همچنین به کار بردن پروژکتورهای بزرگ روی دیوارهای تالار که نمایشی از عروس و داماد را نشان می‌دهند همگی می‌تواند ایده‌های جالبی برای لاکچری کردن مراسمتان باشد.

گل کاری

از جمله المان‌هایی که در هر مراسم عروسی نقش پر رنگی را ایفا می‌کند گل کاری و استفاده از گل در تزیینات است؛ گل نمادی از نشاط و طبیعت بوده و در مراسمات عروسی برای نشان دادن عشق و محبت نیز به کار گرفته می‌شود. اما قضیه در مراسم‌های لاکچری کمی متفاوت‌تر بوده و برای داشتن یک مراسم باشکوه باید گل‌ کاری ویژه‌ای را به کاربگیرید. این گل کاری باید در تزیینات ماشین عروس، جایگاه ویژه عروس و داماد، تزیینات میزها، تالار و سفره عقد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دسته گل عروس باید متفاوت باشد و بتواند حس لوکس و لاکچری بودن را به صورت مناسب القا کند.

معرفی چند نمونه از لاکچری ترین عروسی ها

لباس عروس خاص

در کنار تمام تزیینات و گل کاری‌هایی که برای مراسماتان تدارک می‌بینید پوشیدن یک لباس عروس پر زرق و برق که چشم هر بیینده‌ای را به خود خیره کند می‌تواند بر میزان جذابیت و لاکچری نشان دادن مراسم تأثیر شگرفی داشته باشد؛ همچنین اکسسوری و تاج عروس را با وسواس انتخاب کنید و بهترین‌ها را بپوشید. استفاده کردن از مدل‌های لباس عروس دنباله دار که از پارچه‌های بسیار زیبا دوخته شده‌اند می‌تواند برای لاکچری نشان دادن مراسمتان ایده مناسبی باشد.

کیک‌های خاص

کیک عروسی یکی از المان‌هایی است که می‌تواند نگاه همه را به خود خیره کند و سبب نشان دادن سبک کلی مراسم شود؛ اما برخی به اشتباه تصور می‌کنند که برای لوکس نشان دادن کیک باید آن را در سایز بزرگ انتخاب کنند؛ اما استفاده از طرح‌‌های خاص با تزیینات ویژه و همچنین اکسسوری‌های لوکس در اطراف کیک می‌تواند پیشنهاد بهتری برای شیک نشان دادن آن باشد.

ماشین عروس

شاید بتوان ماشین عروس را یکی از تأثیرگذارترین المان‌ها در لاکچری نشان دادن مراسم معرفی نمود؛ یک مراسم با تزیینات فوق‌العاده و شیک بدون استفاده از ماشین عروس مدرن و لوکس نمی‌تواند در نهایت نتیجه دلخواه را برای شما به دست آورد. امروزه مراکزی برای اجاره کردن ماشین‌های عروسی وجود دارد که با پرداخت مبلغی می‌توانید ماشین دلخواه خود را برای داشتن یک مراسم رویایی داشته باشید.

ماشین عروس لاکچری

طلا و جواهرات

عروسی خاص طلا و جواهراتی خاص را نیز می‌طلبد و برای اینکه عروس بتواند در جمع به اندازه کافی بدرخشد و نگاه مهمانان را به سمت خود جلب کند باید علاوه بر پوشیدن لباسی زیبا و تماشایی از جواهرات خیره کننده‌ای نیز استفاده نماید.

گروه موسیقی

عروسی جشنی برای رقص و پایکوبی به مناسبت وصال عروس و داماد است و مهمانان بهانه‌ای پیدا می‌کنند که در این مراسم انرژی خود را تخلیه کنند و به پایکوبی تا پاسی از شب بپردازند. بنابراین گروه موسیقی می‌تواند یک عروسی معمولی را به جشنی بسیار شاد و فرح بخش تبدیل نماید. انتخاب گروه موسیقی مناسب هر چند پر هزینه باشد یک انتخاب هوشمندانه است؛ زیرا می‌تواند تأثیر به‌سزایی روی دیدگاه مهمانان روی مراسم شما داشته باشد.

به کار گیری ایده‌های جدید

برای داشتن یک مراسم خاص و به یاد ماندنی کلیشه‌ها را کنار بگذارید و خلاقیت خود را برای ساختن شبی خاطره انگیز به کار گیرید. استفاده از کالسکه به جای ماشین عروس و یا لباس عروس‌های خاص با طرح‌های ویژه و هدیه دادن تابلوهای یاد بود با امضای عروس و داماد به مهمانان می‌تواند ایده‌های جالبی باشد. همچنین می‌توانید از یکی از دوستان نزدیک خود بخواهید متنی را در حین مراسم برای مهمانان بخواند و مراسم شما را متفاوت کند. استفاده از شمع را برای ساختن محیطی بسیار رومانتیک فراموش نکنید برای لاکچری نشان دادن فضا می‌توانید از شمعدان‌های مدرن با پایه‌های فلزی استفاده نمایید.

جواهرات یک عروس لاکچری

کلام آخر

مراسم عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین شب‌های زندگی هر فردی است و برخی از عروس و دامادها تلاش می‌کنند این مراسم را به صورتی خاص و ویژه برگزار کنند و با استفاده از المان‌های لوکس و شیک جشن خود را به مراسمی لاکچری و بسیار باشکوه تبدبل نمایند. باید توجه داشته باشید که برای داشتن مراسمی با این چنین مشخصه‌هایی باید در این راه هزینه‌های لازم را صرف کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. برگزاری جشن در تالار عروسی شیک و لاکچری، استفاده از جواهرات گران قیمت، ماشین عروس لوکس و شیک و… می‌تواند در لاکچری نشان دادن مراسم بسیار مؤثر باشند.

نظرات

0

امتیاز دهید