تالار عروسی

۸ سالن عقد فضای باز در تهران

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

۸ سالن عقد فضای باز در تهران

بسیاری از افراد دوست دارند مراسم خود را در فضای باز برگزار کنند. برگزاری مراسم در فضای بیرونی حال و هوای خاص خودش را دارد و وبسیاری از افراد از این ایده استقبال می‌کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید با ما در این مقاله همراه باشید تا ۸ سالن عقد فضای باز در تهران را به شما معرفی کنیم.

برای مشاهده تمام سالن های عقد اینجا کلیک کنید: بهترین سالن های عقد

خانه عقد لکسون در زعفرانیه

خانه عقد لکسون

اگر از طرفداران سبک روستیک هستید این سالن عقد از لحاظ طراحی و دکور، حتماً مورد پسند شما واقع خواهد شد. این مجموعه مانند موارد بالا نیز از امکانات مناسبی برخوردار است. شما می‌توانید با خیال آسوده برگزاری مراسم خود را به مدیریت حرفه‌ای خانه عقد لکسون بسپارید.
از جمله ویژگی‌های خوب آن در بخش دکوراسیون می‌توان به اکسسوری‌های زیبایی اشاره کرد که برای تزئین در انجا استفاده می‌شوند. همچنین باید خاطر نشان کرد که برای تعداد ۶۰ خودرو نیز جای مناسب برای پارک، وجود دارد. در ادامه باید بگوییم که خانه عقد لکسون نیز روف‌گاردن است که در کنار دیزاین به خصوصی که دارد یک چشم‌انداز بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد.

اینستاگرام خانه عقد لکسون

شماره تماس: 09121900269

آدرس: تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان یکتا، کوچه فهمیده، پلاک 3، تشریفات عروسی لکسون

 

عمارت لوکس عقد بارکه در تهران

عمارت بارگه

یکی دیگر از سالن‌های عقد بسیار خوب در تهران بارکه است. این عمارت شیک در منطقه درکه قرار دارد. این عمارت در فضایی باز که با استخر بزرگی مجلل شده است پذیرای شما و مهمانان خواهد بود. البته باید خاطر نشان کرد که این عمارت دارای سالن سرپوشیده نیز می‌باشد. سفره عقد در این عمارت به زیبایی تمام دیزاین شده است.
همچنین ظروف شیک و اکسسوری‌های جذابی بر روی سفره عقد وجود دارد که جلوه زیبایی به آن می‌بخشد. امکانات کاملی که عمارت عقد بارکه دارد نیز رضایت خاطر شما را جلب می‌کند. بنابراین می‌توانید با اطمینان کافی از شرایط و ويژگی‌های خوب این سالن عقد فضای باز در تهران، اقدام به برگزاری مراسم خود کنید.

اینستاگرام سالن عقد برکه

شماره تماس: 09121900269

آدرس: تهران، خیابان زعفرانیه، خیابان یکتا

 

سالن عقد زیبای ژابیز در شهرک غرب

سالن عقد ژابیز

سالن عقد ژابیز یکی از سالن‌های لوکس در شهرک غرب است. از جمله ویژگی‌های خوب آن، وجود دو نوع سالن کوچک و بزرگ در مجموعه است. در این مجموعه از بهترین طراحان و دیزاینرها برای دکوراسیون استفاده می‌کنند. در واقع نوع و کیفیت اکسسوری‌هایی که برای تزئین سالن عقد استفاده می‌شود هارمونی بسیار خوبی با فضای کلی آنجا دارد.
یکی از ویژگی‌های خوب آن، به غیر از امکانات خوبی که دارد داشتن نورپردازی خوب و چشم‌انداز فوق‌العاده است. مزیت بی‌نظیر دیگری که دارد پارکینگ است که برای ۵۰۰ خودرو ظرفیت دارد. این ویژگی به تنهایی بسیار مهم محسوب می‌شود و کمک می‌کند مهمانان شما دغدغه پیدا کردن جای پارک را نداشته باشند.

شماره تماس: 09121405714

آدرس: تهران، شهرک غرب، برج پلاتین، پارکینگ 5، طبقه هفتم، مجموعه ژابیز

 

سالن عقد شیک حیدربابا در پونک

سالن عقد حیدربابا

ششمین سالن عقدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم سالن عقد شیک حیدربابا است. این سالن عقد که به صورت روف‌گاردن است در منطقه پونک قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی دارد. در نتیجه مهمانان نیز به راحتی می‌توانند خود را به سالن برسانند. دکوراسیون این سالن و سفره عقد آن به سبک روستیک است که با ظرافت دیزاین شده است.
از جمله مزیت‌های خوب آن می‌توان به امکان داشتن موسیقی زنده در هر یک از سبک‌های مورد علاقه شما مانند پاپ، کلاسیک، سنتی و… است. این مجموعه نیز دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد که مهمانان گرامی می‌توانند از آن استفاده کنند. ویژگی خوب دیگر این سالن عقد فضای باز در تهران، وجود تهویه مناسب است که باعث می‌شود جریان هوای خوبی در سالن داشته باشد.

اینستاگرام سالن عقد حیدربابا

آدرس: میدان پونک – بلوار همیلا – خیابان پاک – پایین تر از میدان استاد نظری – کوچه صدف – مجموعه حیدربابا

شماره تماس: 09126115123
 

باغ تالار مجلل موگه در محدوده شهریار

باغ تالار موگه

یکی از باغ تالارهای بسیار زیبا در شهریار، باغ تالار موگه است. این باغ تالار دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت می‌باشد که به نسبت می‌توان گفت تعداد بالا و بسیار مناسبی است. البته شما می‌توانید حتی برای مراسم کوچک‌تر نیز از این باغ تالار استفاده کنید. اگر بخواهیم به ویژگی‌های بصری ان اشاره کنیم می‌توان به لوکیشن‌های بی‌نظیر آن در کنار آب اشاره کرد.
در این عمارت انواع سبک‌های مختلف از جمله روستیک و استوایی قابل ارائه است.

آدرس: تهران، شهریار، خیابان امام خمینی، مجموعه سالن موگه

شماره تماس: 09121242777
 

خانه عقد لاکچری پدرخوانده در غرب تهران

خانه عقد پدرخوانده

آخرین موردی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم خانه عقد پدرخوانده است که از فضایی بسیار زیبا و دلنشین برخوردار است. دیزاین این سالن به سبک اروپایی است و دارای چیدمان خوبی است که توجه شما را جلب می‌کند. در کنار آب‌نما دیوارهای شیشه‌ای وجود دارد که جلوه به خصوصی به آن می‌بخشد. لازم به ذکر است که ظرفین این سالن، حداکثر ۱۲۰ نفر است.

اینستاگرام سالن عقد پدرخوانده

آدرس: اشرفی اصفهانی بعد از حکیم – خیابان صدوقی شرقی

شماره تماس: 09121906443
 

سالن عقد زیبا و لوکس مهرآفرین

سالن عقد مهرافرین

این سالن عقد زیبا، روف‌گاردن است که علاوه بر دکوراسیون بی‌نظیر آن، دارای امکانات کاملی است. از جمله آن می‌توان به داشتن پکیج آرایش و لباس عروس و داماد اشاره کرد. همچنین موارد دیگری مانند موسیقی سنتی زنده، شمع‌آرایی و گل‌آرایی متناسب با سلیقه شما باعث می‌شود شما آن را انتخاب کنید. این سالن با ظرفیت ۵۰ نفر، امکان برگزاری عقد آریایی را نیز فراهم کرده است.
اگر بخواهیم به مزیت دیگر آن اشاره کنیم وجود تیم عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای در این سالن عقد فضای باز در تهران است. شما می‌توانید ثبت بهترین لحظات خود را به تیم مجرب آنها بسپارید.

شماره تماس: 09126190042

آدرس: آدرس:اشرفی اصفهانی شمالی، بعد از مرزداران، کوچه بینظیر، پلاک ۱۹

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدوارم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شود.

نظرات

0

امتیاز دهید