تالار عروسی

بهترین محضر عقد و دفاتر ازدواج در رشت

تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

محضر عقد و دفاتر ازدواج در رشت

در این مقاله قصد داریم بهترین محضر عقد و دفاتر ازدواج در رشت را برای شما همراهان عزیز معرفی کنیم تا اگر ساکن رشت هستید بتوانید بهترین سالن عقد و محضر عقد را برای مراس خود انتخاب کنید و مراسم خاص و رویایی را برگزار کنیم و باعث شوید مراسم شما خاص ترین مراسم در بین فامیل بشود و شبی خاطره انگیز و به یادماندنی در خاطرات خوش خودتان ثبت کنید.

یکی از مهم ترین مراسم های ازدواج مراسم عقد است که این مراسم باید در بهترین نحو ممکن اجرا شود و در جای برگزار شود که از نظر امکانات و خدمات بی نظیر باشد چون خدمات و امکانات در بهتر برگزار شدن مراسمات شما نقش بسیار مهمی دارد در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

محضر عقد و دفاتر ازدواج در رشت

1- سالن عقد و تشریفات پری‌سان

سالن عقد و تشریفات پری‌سان در رشت

  • آدرس: رشت میدان پاسدارن (پل عراق) خیابان خمیران زاهدان، ساختمان فارابی، طبقه سوم
  • شماره تماس: 09119069020
  • اینستاگرام: parysun_house@

سالن عقد و تشریفات پری‌سان در رشت یکی از بهترین سالن های تهران است که تمی زیبا برای دکوراسیون و سفره عقد در نظر گرفته است.

این مجموعه دکوراسیونی بسیار خاص و جذاب دارد و همین دکوراسیون و چیدمان خاصش باعث شده است که روزی بسیار خاص و متفاوت را برای شما رقم بزند و باعث شود مراسمی به یادماندنی برگزار کنید.

سفره عقد این مجموعه به علت اینکه همراه با شمع آرایی خاص و گل آرایی است باعث شده است چشم نواز تر و خاص تر به نظر برسد. یکی از بهترین ویژگی های این سالن این است که می توانید در این سالن پذیرایی شام و ناهار هم در نظر بگیرید و مرام خود را کامل تر کنید.

2- دفتر ازدواج ۱۵

دفتر ازدواج ۱۵ رشت

  • آدرس: خیابان بحرالعلوم- بازاررضا- طبقه دوم
  • شماره تماس: 01312225338
  • اینستاگرام: daftare_ezdevaj.rasht@

اگر ساکن رشت هستید و به تازگی قصد دارید که مراسم عقد برگزار کنید و به دنبال یک دفتر ازدواج بسیار شیک و مجلل هستید پیشنهاد ما به شما دفتر ازدواج ۱۵ رشت واقع در رشت است.

یکی از لوکس ترین و شیک ترین دفتر ازدواج های این منطقه همین مجموعه است. امکانات و ویژگی های بسیار زیاد این مجموعه باعث شده است که اغلب عروس و داماد های این منطقه مراسمات خود را در این دفتر برگزار کنند.

مثلا یکی از بهترین ویژگی هایش دیزاین و چیدمان اروپایی اش است. در این مجموعه هر امکاناتی که برای یک مراسم عقد کامل و بی نقص نیاز است فراهم شده است.

3- سالن عقد آریل

سالن عقد آریل رشت

  • آدرس: رشت – گلسار خیابان استاد معین
  • شماره تماس: 09019867711
  • اینستاگرام: salon_aghd_ariel@

سالن عقد آریل رشت سالن عقدی در مکانی بسیار ارام و ساکت است و در منظقه ای خوش اب و هوا قرار دارد که شما می توانید از این ویژگی ها بهره ببرید.

مراسم عقد شما در هر فصلی از سال که باشد این سالن عقد تمام خواسته های شما را برآورده می کند. چرا که تعداد سالن های عقد ان بسیار زیاد است و بیشتر از 10 مدل تنوع سفره ی عقد و چیدمان صندلی دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه اتان یکی را برای مراسم خود انتخاب کنید.

علاوه بر این ، این مجموعه پارکینگ اختصاصی دارد که مدعوین می توانند با خیال راحت ماشین های خود را پارک کنند. پس این سالن عقد را در الویت انتخاب های خود بگذارید و از تیم اجرایی ان برای بهتر برگزار کردن مراسم عقدتان مشورت بگیرید

4- دفتر ازدواج و سالن عقد آمون

دفتر ازدواج و سالن عقد آمون

  • آدرس: گیلان، رشت،مركزئ، رشت، گلسار
  • شماره تماس: 09116701005
  • اینستاگرام: ezdevaj_amoon@

اولین و خاص ترین سالن عقدی که در رشت واقع شد دفتر ازدواج و سالن عقد آمون است این سالن عقد دفتر ازدواجی قدیمی و با بهترین سابقه است که شما با خیالی آسوده و راحت می توانید برگزاری مراسم خود را در این سالن انجام بدهید.

این سالن با ارئه بهترین خدمات و امکانات قصد دارد که بهترین مراسم و خاص ترین مراسم را برای شما عزیزان برگزار کند و باعث شود خاص ترین روز زندگی خود را در بهترین نحو ممکن تجربه کنید و مراسم خاطره انگیز داشته باشید. هدف اصلی مدیریت این مجموعه این است که شما بهترین مراسم را داشته باشید.

5- خانه عقد آسمان

خانه عقد آسمان

  • آدرس: رشت ، میدان سرگل
  • شماره تماس: 09113348293
  • اینستاگرام: khaneh.aghd.aseman@

امروزه اغلب عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم های عقد و عروسی ذوق بسیار خاصی دارند و این ذوق از روی علاقه است که در این افراد به وجود می آید.

یکی از این ذوق ها برگزاری مراسم عقد در بهترین نحو ممکن است که البته همراه با کمی استرس هم است و این استرس به علت این است که حراس دارند که نکنه مراسم عقد خوب و عالی نداشته باشند اما اصلا نگران این موضوع نباشید چون ما بهترین سالن عقد رشت را برای شما معرفی خواهیم کرد

خانه عقد آسمان که در رشت واقع شده است یکی از خاص ترین های این استان است.

نظرات

0

امتیاز دهید