تالار عروسی

5 تا از بهترین دفاتر عقد و ازدواج شیک در اصفهان

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

بهترین سالن عقدهای اصفهان

اگر ساکن اصفهان هستید که مطمئنا از زیبای های این شهر مطلع هستید اما اگر ساکن این استان نیستید بهتر است به شما بگویم یکی از تاریخی ترین و جذاب ترین شهر های ایران به حساب می آید،  پیشنهاد ما به شما این است که مراسم عقد خود را در یکی از سالن عقد های اصفهان برگزار کنید و باعث شوید بهترین شب زندگی خود را در زیبا ترین شهر تجربه کنید.

اگر جزو دسته از عروس و داماد هایی هستید که قصد دارید مراسم عقد خود را در استان اصفهان برگزار کنید اما از نمی دانید کدام سالن عقد را انتخاب کنید اصلا نگران نباشید ما در ادامه این مقاله قصد داریم که چند مورد از بهترین محضر عقد های اصفهان را برای شما بگوییم و لیست از بهترین های اصفهان برای شما تهیه کرده ایم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

لیست محضر عقدهای اصفهان

1- محضر ازدواج شیک

محضر ازدواج شیک

  • آدرس: هشت بهشت غربی، حدفاصل چهارراه ملک و گلزار، جنب کوچه ۱۵، ساختمان فراز۲
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۴۷۴۸۴۵۶
  • شماره تلفن: ۰۳۱۳۲۷۳۶۴۳۵

یکی از بهترین سالن عقد های واقع در اصفهان محضر ازدواج شیک است که این سالن عقد در خیابان هشت بهشت غربی واقع شده است و مدیریت این مجموعه جناب آقای سراج زاده است. این سالن عقد ظاهری بسیار شیک و خاص دارد و میزبان مراسم ها شما دوستان عزیز می باشد تا بهترین مراسم را برای شما برگزار کنند.

یکی از وسواس هایی که عروس و داماد ها برای انتخاب سالن عقد این است که سالن عقدی شیک و لاکچری انتخاب کنند که مطمئن باشند مراسمی خاص و رویایی خواهند داشت این سالن عقد با دکوراسیونی مدرن مراسم شما را از چیزی که تصور می کنید بهتر برگزار خواهند کرد.

این مجموعه با امکانات بی نظیر و فوق العاده ای که دارد باعث می شود شبی رویایی و به یادماندنی داشته باشید هدف اصلی این مجموعه برگزاری مراسمی خاطره انگیز و خاص برای عروس و داماد ها است.

اطلاعات بیشتر: محضر ازدواج شیک در اصفهان

2- سالن عقد و دفتر ازدواج 207

سالن عقد و دفتر ازدواج 207

  • آدرس: اصفهان، ابتدای خیابان رباط سوم
  • شماره تماس: ۰۹۰۱۳۱۰۰۴۵۱

سالن عقد و دفتر ازدواج 207 در اصفهان واقع شده است و جزو یکی از لوکس ترین و بهترین سالن عقد های اصفهان به حساب می آید این سالن با امکانات بی نظیری که دارد باعث می شود که مراسمی به یاد ماندنی و خاص داشته باشید و این مجموعه میزبان عروس و داماد های عزیز می باشد.

امروزه اغلب عروس و داماد ها دوست دارند که مراسمی صمیمانه و کوچک داشته باشند اگر به دنبال سالن عقدی کوچک و دنج هستید این مجموعه میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد چون ظرفیتی 30 نفره دارد و البته ناگفته نماند که دیزاینی بسیار خاص و رویایی هم دارد.

ویژگی های سالن عقد و دفتر ازدواج 207 اصفهان

  • نورپردازی حرفه ای
  • گل آرایی و شمع آرایی رویایی
  • دیزاین و چیدمان خاص سفره عقد
  • دسترسی آسان و موقعیت عالی

اطلاعات بیشتر: سالن عقد و دفتر ازدواج 207 اصفهان

3- اتاق عقد هپی هوم

اتاق عقد هپی هوم

  • آدرس: اصفهان
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۸۹۶۱۸۷۹
  • اینستاگرام: happyhome.esf@

یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین سالن عقد های واقع در اصفهان اتاق عقد هپی هوم است که این مجموعه به علت استفاده از گل ها رز قرمز در دیزاین و چیدمانش باعث شده است که اولین انتخاب زوج های اصفهان باشد. ظرفیت این اتاق عقد 50 نفر است که حتی شما می توانید تعداد کمتری دعوت کنید. اتاق عقد هپی هوم با سالن لوکس و با شکوه و چیدمان و دیزاین به روز و سفره‌ عقد های متنوع خود با تم های رنگی بژ و طلایی و سفید، فضا را برای برگزاری یک مراسم رؤیایی و به‌ یادماندنی برای زوج های جوان اصفهانی باز کرده است.

این اتاق عقد ویژگی های بسیار خاص و روایی دارد که چند مورد از این ویژگی ها گل آرایی ژورنالی و خاص، چیدمان و دیزاین سفره عقد با بهترین متد روز، سیستم صوتی کامل و … دکوراسیون این اتاق عقد به قدری زیبا و خارق العاده است که باعث می شود مراسم تک و خاص داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: اتاق عقد هپی هوم اصفهان

4- سالن عقد نیلوفرانه

سالن عقد نیلوفرانه

  • آدرس: اصفهان، ورودی درچه، روبروی پل رودخانه سالن عقد نیلوفرانه
  • شماره تماس: 09137875585
  • اینستاگرام: @tashrifatpapionn

یکی از بهترین سالن هایی که در اصفهان واقع شده است سالن عقد نیلوفرانه است. این سالن عقد دارای مجوز رسمی از سمت ستاد است دکوراسیون و فضای داخلی این سالن بسیار شک و خاص است و همین موضوع باعث می شود که مراسم عقد عروس و داماد به یادماندنی و خاص به نظر برسد و در یاد مهمانان باقی بماند و همیشه از مراسم عقد عروس و داماد تعریف کنند.

سفری عقدی که برای این سالن طراحی شده است بسیار خاص و دوست داشتنی طراحی شده است و در این سفره عقد از اکسسوری های بسیار خاص و رویایی استفاده شده است.

اطلاعات بیشتر: سالن عقد نیلوفرانه در اصفهان

5- سالن عقد گلها

سالن عقد گلها

  • آدرس: اصفهان، درچه، میدان امام، پاساژ شایان
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۳۷۶۷۳۷۸
  • اینستاگرام: mezon_aroose_golha@

سالن عقد گلها فضایی بسیار دلنشین و زیبا ارد که این ویژگی این سالن عقد باعث محبوبیتش در بن مردم شده است این سالن عقد میزبان عروس و داماد های عزیز برای برگزاری مراسمات عقدی است و جزو بهترین های اصفهان به حساب می آید چون دکوراسیون و دیزاینی بسیار خاص و جذاب دارد و همین ویژگی ها باعث می شود مراسمی به یاد ماندنی و خاص داشته باشید.

این مجموعه دیزاینی بسیار جذاب برای چیدمان سفره عقد دارد و البته اتاق عقد این مجموعه دکوری بسیار رویایی دارد و یکی از بهترین مزایایی که باعث جذابیت این اتاق عقد شده است گل آرایی با گل های طبیعی است.

اگر به عکسی که از این سالن عقد آپلود شده است دقت کنید متوجه خواهید شد که به چه میزان دیزاین و چیدمان سفره عقد و زیبایی اش برای مدیریت این مجموعه مهم و با ارزش است چون از اکسسوری های جذاب برای دیزاین استفاده کرده است.

اطلاعات بیشتر: سالن عقد گلها اصفهان

6- سالن عقد پاپیون

سالن عقد پاپیون

یکی از مجهز ترین و لاکچری ترین سالن عقد های که در اصفهان واقع شده است سالن عقد پاپیون است که این سالن ظرفیتی 70 نفره برای برگزاری مراسم عقد دارد. پرسنل این مجموعه با ارئه بهترین خدمات برای برگزاری مراسم شما در بهترین نحو ممکن تلاش بسیاری خواهند کرد.

دکوراسیون و چیدمان خاص این سالن باعث شده است مراسمی به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنید.

این مجموعه دارای لوکیشن های بسیار جذاب برای عکاسی و فیلم برداری می باشد. هدف اصلی مدیریت این مجموعه برگزار کردن مراسمی خاص و تک برای شما است.

ویژگی های سالن عقد پاپیون اصفهان

فضای باز بسیار رویایی

سیستم صوتی کامل

پذیرایی کامل و فوق حرفه ای

پارکینگ اختصاصی

اطلاعات بیشتر: سالن عقد پاپیون اصفهان

7- سالن عقد و دفتر ازدواج 178

سالن عقد و دفتر ازدواج 178

  • آدرس: اصفهان، خیابان سجاد، خیابان شهید کیانی، پلاک ۳۱۸، دفتر ازدواج ۱۷۸
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۱۱۸۶۳۴۳
  • شماره تلفن: ۰۳۱۳۶۶۱۹۵۵۵

سالن عقد و دفتر ازدواج 178 که در اصفهان واقع شده است و مدیریت این مجموعه آقای هاشمی است جزو یکی از بهترین دفتر های ازدواج اصفهان به حساب می آید که این مجموعه تا به حال مراسمات فوق العاده ای برای عروس و داماد ها برگزار کرده است و خاطره ای خوش برای آن ها به وجود آورده است.

این سالن عقد داراری سفره عقدی بسیار لاکچری و شیک است و بهتر است بدانید که این سالن عقد دارای دو سالن بسیار بزرگ است و اتاق عقد مجزا برای اجرای خطبه عقد دارد.

امکانات سالن عقد و دفتر ازدواج 178 اصفهان

  • سفره عقد شیک و لاکچری
  • اتاق عقد مجزا
  • نورپردازی حرفه ای
  • شمع آرایی چشم نواز
  • گل آرایی ژورنالی

اطلاعات بیشتر: سالن عقد و دفتر ازدواج 178 اصفهان

8- سالن عقد رومانس

سالن عقد رومانس

  • آدرس: اصفهان، کوی امیریه (سالن عقد رومانس در اصفهان)
  • شماره تماس: 09136476147
  • اینستاگرام: romance.wedding.esf@

یکی از سالن های شیک و فوق العاده که در اصفهان واقع شده است و جزو اولین سالن عقد های اصفهان به حساب می آید سالن عقد رومانس است که این سالن عقد دارای سفره عقدی با دیزاین اروپایی و خاص است. این مجموعه تضمین می کند که مراسمی خاص و روایی را برای شما برگزار کند.

اسن یالن عقد دکوراسیون داخلی بسیار مدرن و امروزی دارد و فضایی بسیا خاص برای مهمانا در نظر گرفته شده است البته خوب است بدانید این مجموعه فضای باز بسیار جذابی هم دارد که با انتخاب خود شما می توانید مراسم عقد را در فضای باز برگزار کنید.

این سالن عقد ظرفیتی 45 نفره دارد که شما می توانید 30 نفر مهمان هم دعوت کند و این مجموعه با ارائه بهترین خدمات میزبان شما دوستان عزیز می باشد.

ویژگی های سالن عقد رومانس در اصفهان

ظروف کریستال و جذاب برای پذیرایی

فضای باز دلنشین و زیبا

امکان سرو ناهار و شام

سیستم صوتی حرفه ای

اطلاعات بیشتر: سالن عقد رومانس در اصفهان

9- سالن عقد مهمانخانه آنیل

سالن عقد مهمانخانه آنیل

  • آدرس: اصفهان پل آذر نبش خیابان آذر و مطهری
  • شماره تماس: 09133037973
  • اینستاگرام: tashrifatpapionn@

اگر ساکن اصفهان هستید و برای برگزاری مراسم عقد خود به دنبال سالن عقدی بسیار لاکچری با دیزاین لوکس و شیک هستید پیشنهاد ما به شما سالن عقد مهمانخانه آنیل است.

سفره عقدی که در این سالن پهن شده است طراحی بسیار خاص و رویایی دارد و چشم همه مهمانان را به خود جذب خواهد کرد. این سالن دارای اتاق عقد مجزا است که این اتاق عقد دکوراسیونی بسیار خاصی دارد و با اکسسوری های خاص و گل آرایی های رویایی دیزاین شده است.

اطلاعات بیشتر: سالن عقد مهمانخانه آنیل اصفهان

در این مقاله سعی کردیم که بهترین سالن عقد های که در اصفهان واقع شده است را برای شما معرف کنیم دیگر بستگی به خود شما دارد که کدام را انتخاب کنید و البته بستگی به سلیقه و بودجه شما هم دارد اما اگر ساکن اصفهان هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما یکی از این سالن ها را حتما انتخاب کنید.

در شهر تهران زندگی میکنید؟ سالن عقدهای تهران

نظرات

0

امتیاز دهید