تالار عروسی

باغ عروسی کوچک برای ظرفیت کم

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

باغ عروسی کوچک برای ظرفیت کم

در برخی از خانواده‌های کم جمعیت تعداد افراد مدعو برای شرکت در مراسم عروسی کم هستند و به همین دلیل عروس و داماد تمایل دارند جشن خود را در باغ عروسی کوچک و جمع و جوری برگزار نمایند و ما به تفاوت آن را در سایر ارکان اصلی مراسم خرج کنند. در صورتی که قصد دارید باغ عروسی کوچک برای ظرفیت کم اجاره نماید در ادامه همراه ما باشید تا به شما نکات لازم جهت این نوع از مراسمات را ارائه نماییم.

باغ عروسی کوچک

باغ عروسی کوچک

در گذشته مراسمات مختلف مانند عروسی، بله برون، عقد، نامزدی، جشن تولد و… در همان محوطه خانه و حیاط آن انجام می‌گرفت اما امروزه شاهد این هستیم که افراد حتی برای برگزار نمودن مراسمی ولو کوچک و کم جمعیت به اجاره باغ و یا تالاری متناسب با تعداد مهمانان اقدام می‌نمایند. با این کار نظافت، پذیرایی، پخت و پز، دیزاین و دکوراسیون و سایر موارد از دوش صاحبان مراسم برداشته شده و آن‌ها با خیالی آسوده از جشن خود نهایت لذت را می‌برند. از این رو روز به روز بر تعداد باغ و تالارهای عروسی با امکانات متنوع و ظرفیت‌های مختلف افزوده می‌شود وباغ عروسی کوچک نیز مخصوص کسانی است که قصد دارند مراسم خود را با تعداد کمی از مهمانان برگزار نمایند.

همه چیز دریاره برگزاری مراسم عروسی

مزایای استفاده از باغ عروسی کوچک

عروس و دامادهایی که قصد دارند شروع زندگی مشترک خود را جشن بگیرند درصدد هستند تا به بهترین نحو ممکن این کار را به انجام برساند از این رو در صورتی که تعداد مهمانان دعوتی شما کم است گزینه مناسب برای جای دادن این تعداد افراد باغ عروسی کوچک است. برگزاری مراسم در مکان‌های با ظرفیت بالا در صورتی که تعداد افراد حضور یافته در آنجا کم هستند سبب می‌شود مراسم شلخته و بدون نظم به نظر رسد و علت آن نیز کم به نظر رسیدن مهمانان و پراکندگی آن‌ها می‌باشد. همچنین نحوه مدیریت این نوع مراسمات با این شرایط و فیلم برداری مناسب ازفضا به صورت مناسب امکان پذیر نخواهد بود.

علاوه بر موارد فوق شما برای اجاره تالار عروسی با ظرفیت بالا به نسبت نوعی با متراژ پایین ناچار هستید هزینه بیشتری را پرداخت کنید در حالی که از تمام ظرفیت تالار استفاده نبرده‌اید و این اقدام از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. شما با اجاره کردن مکانی متناسب با تعداد مهمانان خود می‌توانید در هزینه رزور تالار صرفه جویی کرده و همین عمل باعث خواهد شد مقدار بودجه مورد نظر جهت رسیدگی به سایر تدارکات و اقدامات دیگر کافی باشد و می‌توانید تشریفات مراسم را به بهترین نحو به ثمر برسانید.

با توجه به کاهش متراژ باغ به همان نسبت هزینه شما در تزئینات محیط نیز کاهش پیدا خواهد کرد، استفاده کردن از تعداد کمتری میز در محوطه باغ به شما کمک خواهد کرد نیازی کمتری به گل کاری و شمع آرایی داشته باشید. همچنین کار تزئینات و دیزاین این محیط‌ها به سادگی قابل انجام است و می‌توانید با کمی خلاقیت و ذوق هنری فضایی رویایی و بسیار رمانتیک خلق نمایید.

اصول برگزار کردن جشن عروسی با تعداد کم

انتخاب باغ عروسی کوچک برای ظرفیت کم

انتخاب باغ عروسی کوچک برای ظرفیت کم ممکن است کاری دشوار به نظر برسد اما در صورتی که با اطلاعات دقیق به سراغ این کار بروید می‌توانید گزینه مناسبی را برای برگزار کردن جشنتان پیدا کنید. تشریفات عروسی می‌تواند به شما در یافتن باغ عروسی برای تعداد مهمانان مشخص شده شما کمک شایانی داشته باشند و شما با راهنمایی‌های این مراکز می‌توانید گزبنه مناسبی را برای برگزاری جشنتان بیابید.

برای انتخاب باغ از بین 500 باغ تالار سراسر تهران و اطراف انتخاب کنید: باغ تالار عروسی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با حضور در مراسمی خلوت و کم تعداد از بودن در آن لذت نبرده‌اید و حتی به جشنی کسل کننده و بدون روح برای شما تبدیل شده است. در این حالت عروس و داماد بدون کسب اطلاعات و مشورت دست به انتخاب محل برگزاری مراسم خود زده‌اند و به همین دلیل نتیجه مطلوبی را نیز دریافت نکرده‌اند.

با توجه به تنوع گسترده‌ای که در میان تالارها و باغ‌های عروسی شاهد هستیم امروزه دیگر یافتن مکانی متناسب با تعداد افراد حاضر در مهمانی کار دشوار نخواهد بود. شما در ابتدا قبل از هر اقدامی تعداد دقیق مهمانان خود را مشخص نمایید سپس بر اساس آن دست به انتخاب باغی با ظرفیت مناسب بزنید.

تالار با ظرفیت کم

مراسماتی که در باغ‌های کوچک گرفته می‌شود

با توجه به آپارتمانی شدن اکثر خانه‌ها امروزه دیگر کمتر کسی مراسم و جشن خود را در خانه برگزار می‌نماید و بیشتر این اقدامات در باغ‌های کوچک صورت می‌گیرد. این باغ‌ها مناسب برای برگزاری جشن نامزدی، عقد، بله برون، تولد، فارغ التحصیلی، تعیین جنسیت فرزند، پایان خدمت، بله برون و مراسماتی از این قبیل هستند که تعداد افراد مدعو در آن‌ها کم است و افراد تمایل دارند یک جشن خودمانی و جمع جور برگزار نمایند.

نکات مهم در باغ عروسی کوچک

کار شما تنها با رزرو کردن مکانی مناسب برای برگزاری جشن به پایان نمی‌رسد و این تازه شروع ماجرا است. هر تالاری ولو بزرگ و با ظرفیت و یا کوچک و کم ظرفیت در صورت نداشتن دیزاین و دکوراسیون مناسب نمی‌تواند به زیبا شدن جشن شما کمکی داشته باشد. بنابراین به دکوراسیون و طراحی داخلی فضای تالار و باغ توجه ویژه داشته باشید و با استفاده از گل آرایی، شمع آرایی و استفاده از اکسسوری‌های مناسب فضای آن را زیباتر نمایید.

در کنار زیبایی ظاهری امکانات و کیفیت تالار نیز تأثیر چشم گیری در نحوه برگزاری مراسم شما خواهد داشت؛ یک باغ عروسی کوچک باید دارای برق اضطراری در صورت بروز مشکلات الکتریکی، وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصل‌های گرم و سرد سال، سرویس بهداشتی تمیز، پارکینگ و امکانات رفاهی مناسب برای حضور مهمانان باشد تا جشن شما بدون هر گونه نقصی برگزار گردد.

جشن عروسی کوچک چگونه برگزار می شود

کلام آخر

همان طور که جای دادن تعداد زیادی از افراد در یک تالار با ظرفیت کم کاری عاقلانه و عملی نخواهد بود برگزار کردن مراسم عروسی با تعداد مهمانان کم در یک فضای بزرگ نیز نتیجۀ مطلوبی را حاصل نخواهد کرد. به همین دلیل باغ‌های با ظرفیت کم جهت برگزار کردن مراسمات با تعداد افراد کم طراحی شده‌اند. با این اقدام شما می‌توانید به مقدار قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌ها و مخارج جشن عروسی خود صرفه جویی نمایید و آن هزینه را در سایر قسمت‌های مراسم خرج کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید