تالار عروسی

۳ باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

۳ باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان

یکی از مناطقی که دارای تالارهای عروسی زیاد و زیبایی است محله آزادگان است. عروس و دامادها اخیراً دوست دارند که مراسم خود را در باغ تالار برگزار کنند. به دلیل فضای سبزی که این مجموعه‌ها دارند حس شادابی و انرژی بیشتری به مراسم می‌بخشند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم ۳ باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان را به شما معرفی کنیم.
برای دسترسی به آزادگان راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها بزرگراه امام علی و اتوبان همت است. در کل رفت‌وآمد از سمت غرب به این محدوده بسیار ساده است. برای اطلاعات بیشتر از این باغ تالارها با ما همراه باشید تا با جزئیات هر یک از آن‌ها را توضیح دهیم.

باغ تالار لوکس عقیق در تهران

اولین باغ تالار تهران در لیست ما که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم باغ تالار فوق‌العاده عقیق است. این باغ تالار به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع است و برای ۶۰۰ نفر مهمان، ظرفیت دارد. این مجموعه یک سالن عقد جدا و بزرگ نیز دارد که ۱۲۰ متر مربع است و به زیبایی دیزاین شده است.
هنگام ورود به باغ با شمشادهای بی‌نهایت زیبا مواجه خواهید شد که در دو طرف باغ وجود دارند و جلوه بسیار چشم‌نوازی را منعکس می‌کنند. هنگام ورود عروس و داماد از میان این باغ سرسبز، با وجود رقص نور و آتش‌بازی و دودهای رنگی مواجه خواهید شد که به زیبایی تمام به نمایش درمی‌آید.
از دیگر امکانات خوب این مجموعه می‌توان به آشپزخانه مجهز آن اشاره کرد. این باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان، از اشپزهای متخصص برای تهیه غذا استفاده و انواع غذاها را برای شما آماده می‌کند. طیف وسیعی از غذاهای ایرانی و فرنگی که شامل ۲۰ نوع غذای مختلف می‌شود برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد.

منوی باغ تالار عقیق

منوی غذای این تالار به دلیل گستردگی می‌تواند مورد بحث بیشتر قرار بگیرد. به همین دلیل در این بخش به صورت اختصاصی به منوی آن، می‌پردازیم. این تالار دارای ۸ نوع منوی مختلف است که هر کدام، اسم خاص خودشان را دارند. از این ۸ مورد، ۴ منو به صورت سلف‌سرویس و بقیه به صورت عادی هستند.
نام ۴ منوی سلف‌سرویس، شامل منوی VIP‌، منوی مروارید، ضیافت و برلیان است. ۴ منوی دیگر به نام منوی الماس، زمرد، رزگلد و فیروزه است. از آن جایی که عنوان تمام جزئیات منوها می‌تواند کمی از حوصله خارج شود به معرفی یک منوی سلف‌سرویس به صورت خلاصه می‌پردازیم.
منوی VIP شامل:

  • ده نوع غذای پلویی با گوشت و ته‌چین
  •  انواع کباب (بره، لقمه، بلغاری و…)
  • انواع خورشت (فسنجان، قرمه‌سبزی، خلال و…)
  • انواع خوراک (سبزیجات، بیف‌استراگانوف، رولت فرانسوی و…)
  • میز اردو (دلمه، کوفته، ماست موسیر، کمپوت آناناس و…)
  • انواع سالاد و دسر (سالاد اندونزی، سالاد قفقازی، موس شکلات، پلمبیر، شارلوت و…)
  • نوشیدنی (نوشابه، دوغ، دلستر، آب‌میوه طبیعی، چای و نسکافه، فینگرفود)
  •  بقیه موارد منو شامل آیتم‌های غیر از غذا مانند موزیک و تشریفات دیگر است که می‌توانید در خود سایت این تالار مشاهده کنید.

باغ تالار عقیق

دیدنی های باغ تالار عقیق

اگر بخواهیم به امکانات دیگر این باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان بپردازیم شامل استخر زیبایی است که در فضای باغ قرار دارد. این استخر، فضای کاملاً رؤیایی را برای عکس‌های شما فراهم می‌کند. یکی دیگر از زیبایی‌های این مجموعه، تپه و غار چشم‌نوازی است که که در بخش شرقی باغ قرار گرفته است و جلوه زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارد.
پرسنل این باغ تالار تلاش می‌کنند تا برای شما تجربه‌ای بی‌نظیر را رقم بزنند و مدیریت تالار را به خوبی انجام دهند.

اطلاعات بیشتر درباره باغ تالار عقیق

باغ تالار باشکوه عمارت صفاجو

یکی دیگر از باغ تالارهای لوکس تهران در احمدآباد مستوفی، باغ تالار صفاجو است. این باغ تالار ۱۰۰۰۰ متر، فضا دارد و دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت برای مهمانان است. این تعداد، ظرفیت بسیار مناسبی برای جشن‌ها و همایش‌های بزرگ است. این تالار، دست کمی از یک قصر باشکوه ندارد و از معماری فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

معماری این تالار، جزو اولین مواردی است که هنگام مواجه با آن، توجه را شما را به طرز به خصوصی جلب می‌کند. این معماری تنها محدود به فضای بیرونی آن نیست بلکه شامل فضای داخلی آن نیز می‌شود. از ابتدای ورود به باغ، همه چیز به زیبایی تمام دکور و تزئین شده است تا اولین قدم‌های شما در ورود به مجموعه سرشار از حس خوب باشد.
فضای سبز این باغ نیز بسیار زیبا است و آلاچیق‌های جذابی نیز در فضای باغ به کار گرفته شده است. از جمله دیدنی‌های دیگر فضای سبز آن، می‌توان به استخر و آب‌نمای بی‌نظیری اشاره کرد که در داخل باغ به چشم می‌خورد. این باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان، دارای پارکینگ اختصاصی نیز می‌باشد که برای ۴۰۰ خودرو قابل استفاده است.
از دیگر امکانات این باغ تالار می‌توان به فضایی برای بازی کودک نیز اشاره کرد که ویژگی بسیار مثبتی به حساب می‌آید. باغ تالار صفاجو ۶ نوع منوی متنوع دارد که هر یک را بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. منوی شماره شش، شامل انواع غذاهای ایرانی۷ فرنگی، دریایی از جمله جوجه چینی، خوراک شاه میگو، خوراک بیف، باقالی‌پلو با گوشت و انواع دسر، سالاد و نوشیدنی می‌شود.
به طور کلی، کیفیت پذیرایی در این باغ تالار نیز بسیار خوب است و لازم نیست نیست نگرانی از این بابت داشته باشید.

باغ تالار صفاجو

ویژگی های دیگر باغ تالار صفاجو

گل‌آرایی در فضای باز و در داخل سالن به صورت حرفه‌ای و با ظرافت کامل انجام شده است و جلوه بسیار زیبایی به فضا بخشیده است. داخل تالار، با لوسترهای فوق‌العاده زیبا و نورپردازی بی‌نظیر، جلوه لوکسی به سالن می‌بخشد. همچنین طراحان و متخصصان در این زمینه، به خوبی میزهای غذاخوری را دیزاین می‌کنند که همه چیز در سالن، تکمیل باشد.
یکی دیگر از امکانات خوب این مجموعه وجود کافی‌شاپ و سفره‌خانه سنتی است که مهمانان شما در مراسم می‌توانند از آن استفاده کنند. فضای باغ تالار، به دلیل زیبایی‌های بصری زیادی که دارد برای عکاسی و فیلم‌برداری فوق‌العاده است. گویی که در یک قصر کاملاً رؤیایی هستید. زیبایی گوشه گوشه آن، باعث می‌شود عکس‌های بی‌نظیری از مراسم برای شما به یادگار بماند.

اطلاعات بیشتر درباره باغ تالار صفاجو

باغ تالار رؤیایی ورسای

آخرین باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم باغ تالار «شاتو دُ ورسای» است. این باغ تالار بدون شک یکی از منحصربه‌فردترین تالارهای تهران است که تمام جزئیاتی که دارد آن را خاص می‌کند. شاید اسم این مجموعه کنجکاوی شما را برانگیزد که مفهومی دارد.
در واقع، فرهنگ و هنری که در کاخ ورسای فرانسه در ضیافت‌ها استفاده می‌شده، الهام‌بخش این تالار بوده است. این باغ تالار فوق‌العاده، بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که فضای زیادی محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع مهمانی، جشن و عروسی خود را در این مکان باشکوه برگزار کنید.
امتیازات این تالار، تنها به زیبایی آن محدود نمی‌شود؛ بلکه تیم آشپزی نیز از بهترین افراد و متخصصین تشکیل شده است تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. برای آماده کردن تمام غذاهای ایرانی و فرنگی از بهترین۷ تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد استفاده می‌شود. همچنین انواع نوشیدنی‌هایی که در مراسم سرو می‌شود به صورت نامحدود است.
شما می‌توانید به مقدار دلخواه از نوشیدنی، میوه و شیرینی‌جات، مصرف کنید. این باغ تالار در همه چیز سنگ تمام گذاشته است و می‌توان گفت تمام امکانات لازم را به عنوان یک تالار دارا می‌باشد. پارکینگ اختصاصی این مجموعه ظرفیت برای ۶۰۰ خودرو ظرفیت دارد که نسبت به بسیاری دیگر از باغ تالارها، تعداد آن بیشتر است.
این باغ تالار، با معماری متفاوت و به سبک اروپایی که دارد می‌تواند حتی برای میزبانی اجلاس‌های بین‌المللی نیز انتخاب و رزرو شود. شما می‌توانید برای برگزاری مراسم عقد خود، یکی از دو فضای دلخواه را انتخاب کنید. از جمله گزینه‌های انتخابی لابی بزرگی است که دارای سقف بلند کلیسایی می‌باشد و گزینه دیگر، انجام آیین عقد در فضای سبز طراحی شده برای این کار است.

ویژگی های دیگر باغ تالار ورسای

این باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان، دارای ویژگی‌های خوب بسیاری است که نمی‌توان به تصیل به آن پرداخت. پیشنهاد ما به شما این است که این مجموعه را از نزدیک ببینید تا با عظمت و شکوه آن از نزدیک مواجه شوید. در این بخش، به امکانات و مزایای دیگر این تالار، به صورت خلاصه و کوتاه می‌پردازیم.

  • به دلیل سقف بلند حدوداً ۷ متری که این تالار دارد امکان فیلم‌برداری با هلی‌شات و کرین ۹متری وجود دارد.
  • لوکیشن‌های فوق‌العاده زیبایی در آن برای عکاسی و فیلم‌برداری وجود دارد. از جمله می‌توان به لوکیشن‌های مشابه با ونیز ایتالیا، صخره نوادا، گورستان اتومبیل و سوله‌های شبه مخروبه اشاره کرد.
  •  دارای ظرفیت ۸۵۰ نفر مهمان.
  • دارای دسترسی بسیار مناسب در تهران.
  • گل‌آرایی، شمع‌آرایی، بادکنک‌آرایی فوق‌العاده زیبا.
  • دارای بخش سرگرمی مانند نمایش و شعبده‌بازی.
  • و…

باغ تالار ورسای

همانطور که در این مقاله متوجه شدید این ۳ باغ تالار دارای ویژگی‌های بسیار خوبی به عنوان یک مجموعه پذیرایی بزرگ هستند. انواع امکانات و مزایا در آنها وجود دارد که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم و جشن‌های شما باشد. علاوه بر امکانات خوب، ظاهر خوبی که هر یک از آنها برخوردار هستند باعث می‌شود برای مراسم عروسی بهترین انتخاب باشد.
ترئینات و دکوراسیون، چیدمان و دیزاین، طراحی و معماری همگی جزو ویژگی‌های خوب آنها محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بهترین خاطرات را در آن‌ها ثبت کنید و به یادگار بگذارید. این ۳ باغ تالار زیبا در محله مسیر آزادگان را حتماً از نزدیک ببینید و با جزئیات آنها آشنا شوید. امیدواریم بتوانید در یکی از این باغ تالارهای جذاب، مراسم خود را به خوبی برگزار کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید