تالار عروسی

انتخاب تالار مناسب بودجه دانشجویی

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

انتخاب تالار مناسب بودجه دانشجویی

یک زوج دانشجو با وجود مخارج دانشجویی و نبود کار تمام وقت در این دوران در بیشتر مواقغ با محدودیت مالی جهت برگزاری جشن عروسی و یا عقد خود مواجه هستند؛ پول تو جیبی‌های والدین کفاف برگزار نمودن جشن لاکچری و پر هزینه را نمی‌دهد و برخی از دانشجویان به دنبال تدارک دیدن برای یک مراسم معمولی اما دلنشین هستند. با توجه به این مسأله که بخش عمده‌ای از بودجه مراسم به تالار وابسته است و انتخاب تالار مناسب می‌تواند تأثیر زیادی رو بودجه مراسم داشته باشد به همین دلیل ما در این مطلب به توضیح درباره انتخاب تالار مناسب بودجه دانشجویی خواهیم پرداخت.

برای انتخاب تالار و باغ تالار کلیک کنید.

تشریفات مناسب ازدواج دانشجویی

ازدواج دانشجویی

محیط دانشگاه با وجود حال و هوای درسی به دلیل حضور هم سنان و کسانی که دارای طرز فکری مشابه هستند می‌تواند زمینه‌ای برای آشنایی افراد جهت ازدواج فراهم آورد. این آشنایی در برخی مواقع منجر به شکل گیری زندگی مشترک خواهد شد. دانشجویان به دلیل محدودیت‌های مالی که با آن مواجه هستند جز در معدود گزینه‌هایی خواهان صرفه جویی در هزینه‌ها و مخارج جشن خود هستند تا فشار اقتصادی زیادی را در همان ابتدا به خود وارد نکنند.

همه چیز درباره ازدواج دانشجویی

تشریفات مناسب بودجه دانشجویی

هر فردی دوست دارد که مراسم عروسیش به بهترین نحو ممکن به انجام برسد و در کنار شریک زندگیش تجربه متفاوتی داشته باشد که خاطره آن تا همیشه در ذهنشان ثبت شود. خرج و مخارج عروسی امروزه با وجود تورم سر به فلک کشیده و در صورتی که بخواهید در این مورد ولخرجی‌های بی مورد انجام دهید ناچار خواهید شد در همان روزهای ابتدای زندگی خود را زیر بار قرض و وام ببرید. اما شما می‌توانید به مراکز تشریفات مراجعه نمایید و از میان آن‌ها موردی متناسب با بودجه دانشجویی خود برگزینید. این گروه‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید جشن عروسی دلخواه خود را با هزینه کم به بهترین نحو ممکن برگزار کنید.

این مؤسسات به شما باغ و یا تالار را معرفی خواهند نمود که برای جشن ازدواج دانشجویی شما مناسب بوده و نیاز به صرف هزینه‌های هنگفتی در این مسیر نخواهید داشت. علاوه بر رزرو مکانی مناسب جهت برگزار کردن  جشن این مراکز به شما آتلیه و گروه فیلمبرداری و عکاسی، آرایشگاه، گروه موسیقی، گل آرایی و تزئینات و… را نیز برای مراسم شما هماهنگ خواهند نمود.

برای انتخاب مرکز تشریفات مناسب می‌توانید در فضای مجازی چرخی بزنید و با بررسی عملکرد آن‌ها گزینه‌ای متناسب با نیاز خود را برگزینید و سپس به صورت حضوری به مرکز مراجعه کنید و از نزدیک با کیفیت کار آن‌ها آشنا شوید. همچنین کمک گرفتن از دانشجویانی که قبل از شما دست به برگزار نمودن مراسم عروسی زده‌اند می‌تواند برای شما به عنوان بهترین راهنما در این مسیر کمک کند.

ویژگی های ازدواج دانشجویی

انتخاب تالار مناسب بودجه دانشجویی

در گذشته بیشتر مراسمات در داخل خانه و یا حیاط منازل انجام می‌شد اما با رایج شدن زندگی آپارتمانی دیگر امکان برگزاری این جشن‌ها در منازل وجود ندارد و به همین دلیل گرایش افراد به انتخاب تالار متناسب با نیاز خود بیشتر شده است. با توجه به میزان محبوبیت این اماکن میان مردم طراحان دست به ساخت انواع تالارها با ظرفیت‌ها و امکانات متنوع زده‌اند و امروزه عروس و داماد‌ها می‌تواند بدون نگرانی تالار عروسی مناسب را برای خود انتخاب نمایند.

ازدواج‌های دانشجویی از جمله وصال‌های خاص محسوب می‌شود که حال و هوای آن با هر ازدواج دیگری متفاوت‌تر خواهد بود؛ با توجه به محدودیت‌های مالی که در شروع زندگی برای این افراد ممکن است وجود داشته باشد به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که تالاری متناسب با بودجه خود پیدا کنند. به این نکته توجه داشته باشید که لزومی به روزر کردن تالار مجللی و بسیار بزرگی برای برگزار کردن جشن عروسیتان وجود ندارد  و شما می‌توانید یک تالار مناسب با ظرفیت کم را اجاره نمایید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

از تأثیرات تزئینات و دکوراسیون غافل نشوید شما با استفاده از تزئئینات و گل‌آرایی می‌توانید یک تالار معمولی را به یک فضای بسیار شیک و جذاب مبدل نمایید پس در انتخاب تالارهای ساده شکی به دل راه ندهید و از ذوق و سلیقه خود برای تغییر محیط آن کمک بگیرید.

ازدواج دانشجویی و مزایای آن

جشن عروسی مناسب با بودجه دانشجویی

شرط برگزار نمودن یک مراسم مناسب هماهنگی میان المان‌های مختلف و برنامه ریزی درست و اصولی برای اقدمات اصلی است از این روز توجه به مسائل ریز و درشت می‌تواند روی کیفیت مراسم شما تأثیر چشم گیری داشته باشد.

در ابتدا شما باید لیست کاملی از مهمانان مراسم خود را در بیاورید که شامل اقوام و آشنایان هر دو طرف می‌باشند، برای صرفه جویی در هزینه‌ها سعی کنید تعداد دعوتی‌های مراسم را تا حد امکان محدود کنید؛ این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی حذف کردن چند نفر می‌تواند تأثیر زیادی روی مخارج مراسم شما داشته باشد.

پس از مشخص نمودن تعداد مدعوین مراسم حال باید به دنبال مکانی با ظرفیت مناسب جهت جای دادن مهمانان باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که شرط داشتن یک مراسم ولخرجی‌های بی مورد و هزینه‌های گزاف نیست بلکه شما می‌توانید با حداقل بودجه‌ای که در اختیار دارید مراسم جمع و جور و صمیمیی را برای خود داشته باشید. در این مسیر چشم و هم چشمی را کنار بگذارید و اولویت را بر آسودگی خاطر خود بگذارید و برای داشتن یک مراسم لاکچری هزینه‌های زیادی را به خود تحمیل نکنید.

در منوی پذایرایی کیفیت را فدای کمیت نکنید و مرغوب بودن مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه تدارکات پذیرایی را اولویت خود قرار دهید؛ استفاده از یک یا دو نوع غذا با کیفیت بالا بهتر از تهیه نمودن انواع مختلفی از غذاها با کیفیت نامطلوب خواهد بود. برای کاهش هزینه‌های این قسمت بهتر است از منوی دیس پرس در عوض سلف سرویس استفاده نمایید.

برای تزئینات تالار و میزها تنها به گل آرایی اکتفا نکنید زیرا هزینه زیادی را بر دوش شما خواهد گذاشت؛ همچین استفاده از گل‌های مصنوعی به جای انواع طبیعی می‌تواند پیشنهاد به صرفه‌تری باشد. استفاده از انواع شمعدان‌های متنوع روی میزها، آینه‌ها برای اطراف جایگاه عروس و داماد و انواع اکسسوری‌ها و لوازم دکوراتیو دیگر می‌تواند فضای رویایی را در تالار شما خلق نماید.

تالار مناسب با بودجه دانشجویی

کلام آخر

برگزار نمودن مراسم عروسی آبرومندانه و باشکوه امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی میان جوانان تبدیل شده و همین نگرانی ممکن است مانع آن‌ها برای تشکیل زندگی مشترک و یا داشتن جشن دلخواه خود شود. دانشجویان با وجود محدودیت‌های مالی که پیش روی دارند این چالش‌ها را در سر راه خود دارند اما با انتخاب درست گروه‌های تشریفات و پایین آوردن سطح توقعات می‌توان مراسمی زیبا و به یاد ماندنی داشت. این نکته را به خاطر داشته باشید که برگزار کردن جشن لاکچری و پر هزینه نمی‌تواند تضمینی برای رضایت شما در زندگی شود پس اولویت خود را بر آسودگی خیالتان بگذارید و به خاطر چشم و هم چشمی خود هزینه‌های زیادی را در همان ابتدای زندگی مشترک به خود تحمیل نکنید.

نظرات

0

امتیاز دهید