تالار عروسی

آموزش اجاره باغ عروسی (راهنمایی اولیه)

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

اجاره باغ عروسی (آموزش + راهنمایی اولیه)

هر عروس و دامادی دوست دارند که جشن وصال خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند و با بیشتر شدن تشریفات این مراسم‌ها امروزه اکثر مردم به سمت اجاره کردن باغی مناسب و زیبا برای برگزاری جشنی بی‌نظیر هستند. برای اینکه باغ اجاره شده بتواند محلی متناسب برای برگزار کردن جشن زوجین باشد باید مشخصه‌های بارزی را دارا باشد؛ از این رو با توجه به اهمیت این مسأله ما در این مطلب به موضوع آموزش اجاره باغ عروسی خواهیم پرداخت و راهنمایی‌های اولیه و مورد نیاز متناسب با این مبحث را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

باغ عروسی شیک و لاکچری

چرا باغ عروسی؟

شاید برای خیلی از شما زوج‌ها سؤال پیش آمده باشد که با وجود تنوع گسترده تالار عروسی و باغ‌های گوناگون محل مناسب برای برگزاری مراسمشان را چگونه انتخاب نمایند؟

برخی افراد دوست دارند با وجود هزینه‌های بالای اجاره کردن باغ اما شبی رویایی را در کنار شریک زندگیشان رقم بزنند به گونه‌ای که در میان دوست و آشنا بدرخشند و یکی از ماندگارترین جشن‌ها را در ذهن آنان ثبت نمایند. باغ تالارها به دلیل داشتن محیطی بسیار زیبا و ساختمان‌های لاکچری می‌توانند محلی مناسب برای برگزاری یک جشن باشکوه باشند. باغ‌ها به دلیل دارا بودن محوطه بزرگ و سرباز امکان پیاده سازی دکوراسیون و چیدمان‌های دلخواه را برای عروس و داماد‌ها فراهم می‌آورد؛ همچنین با بهره بردن از گل و درختان موجود در باغ می‌توان منظره‌ای رویایی و خارق‌العاده خلق کرد که نمونه‌اش را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید بیابید. از طرفی با توجه به هزینه بالایی که برای اجاره کردن این باغ‌ها باید پرداخت شود انتخاب باغی بر اساس فاکتورهای مهم امری ضروری می‌باشد.

جهت مشاهده لیست باغ تالارها در تهران کلیک کنید.

نحوه اجاره کردن باغ عروسی

برگزاری جشن وصالی رویایی

در صورتی که قصد دارید مراسم عروسی خود را در باغ برگزار نمایید بهتر است فصول گرم را برای این کار کار در نظر بگیرید؛ به دلیل وجود درختان سرسبز و آب‌وهوای خنک بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این نعمت خدادادی در جشنشان استفاده کنند و مراسمشان را در فصل بهار برگزار نمایند. در این صورت هنگام اجاره کردن باغ از دارا بودن امکانات گرمایشی آن اطمینان حاصل کنید؛ همچنین وجود تالاری که در صورت باراش باران مهمانان به آن مراجعه نمایند از مسائل مهمی است که باید در نظر داشته باشید. در فصل تابستان نیز وجود سایبان برای میزهای مهمانان و همچنین وسایل سرمایشی را فراموش نکنید.

تاریخ برگزاری مراسم را به صورت دقیق مشخص نمایید و آن را به اطلاع مدیریت تالار برسانید تا درمشکلاتی در این زمینه پیش نیاید و مراسم شما را با اختلال مواجه نسازد.

انتخاب لباس عروسی شکیل و زیبا، آرایش عروس، ماشین عروس گل کاری شده از جمله کارهای ضروری است که سبب زیباتر شدن جشن خواهد شد.

همه چیز درباره برگزار کردن مراسم عروسی

هزینه اجاره باغ عروسی

باغ‌هایی که مخصوص برگزار کردن مراسمات عروسی هستند در بیشتر مواقع در حاشیه شهر ساخته می‌شوند تا بتوانند مقدار زیادی از مساحت زمین‌های اطراف را در اختیار داشته باشند و در نهایت باغی وسیع و زیبا را ایجاد نمایند. باغ‌ها از جمله مکان‌هایی محسوب می‌شوند که هزینه اجاره کردن آن برای مراسم عروسی نسبتاً بالا می‌باشد اما امکاناتی که در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهند و برگزار کردن یک مراسم باشکوه و خاطره انگیز می‌تواند دلایل خوبی برای توجیه پذیری این هزینه‌ها باشد؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که در صورتی که هدف شما برگزار کردن یک جشن باشکوه و مجلل است باید هزینه‌های زیادی را در این مسیر نیز متقبل شوید.

باغ‌ها در قبال خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند هزینه‌های متنوعی را درخواست می‌کنند؛ خدماتی از قبیل سفره آرایی، تزیین محوطه باغ، چیدمان مخصوص میزو صندلی‌ها، شام عروسی و نوشیدنی، میوه و شیرینی، تزیین جایگاه عروس و داماد، گل آرایی و شمع آرایی، هزینه ورودی، پارکینگ، مسائل بهداشتی، محل بازی کودکان، نحوه برخورد پرسنل و… از جمله مواردی است که می‌تواند روی هزینه درخواستی صاحبان باغ مؤثر واقع شود.

باغ عروسی مجلل با قیمت مناسب

اجاره باغ عروسی با ظرفیت متناسب

قبل از اقدام برای اجاره کردن باغ عروسی جهت برگزاری مراسم تعداد مهمانان هر دو خانواده عروس و داماد باید به صورت کامل مشخص باشد تا بتوانید باغی با ظرفیت مناسب برای جا دادن این تعداد افراد اجاره نمایید.

رزرو کردن باغ وسیع و بزرگ برای تعداد کمی از افراد از لحاظ اقتصادی به صرفه نبوده و از طرفی نمی‌تواند جشن زیبایی را پدید آورد و فیلمبرداری افرادی پراکنده در محوطه‌ای بزرگ کاری دشوار است و نتیجه کار نیز رضایت بخش نخواهد بود؛ از طرف دیگر جا دادن تعداد زیادی از مهمانان در محوطه باغ کوچکی سبب عدم رضایت آن‌ها خواهد شد و ممکن است میز و صندلی به اندازه کافی برای نشستن تمام مهمانان وجود نداشته باشد.

اجاره کردن باغ مناسب برای جشن عروسی

نحوه اجاره باغ عروسی

جهت اجاره کردن باغ مناسبی برای مراسم عروسیتان می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید و با دیدن صفحات آن باغ امکانات، قیمت و نحوه ارائه خدمات آن را بررسی نمایید؛ همچنین می‌توانید نظرات مشتریان پیشین باغ را مشاهده کرده و میزان رضایت آن‌ها از عملکرد مدیریت را متوجه شوید. پس از بررسی و جست و جوهای مجازی می‌توانید زمانی را با مدیریت باغ هماهنگ کرده و به صورت حضوری به آن‌جا مراجعه نمایید.

کمک گرفتن از دوستان و آشنایان و جویا شدن نظرات آن‌ها نیز می‌تواند به عنوان راهنمای خوبی برای شما به حساب آید؛ خصوصاً می‌توانید با افرادی که به تازگی مراسم عروسی خود را برگزار نموده‌اند مشورت نمایید تا بتوانید باغی زیبا و مطابق سلیقه خود انتخاب کنید و مراسمی باشکوه و رویایی در شبی خاطره انگیز داشته باشید.

زمانی کافی‌تر نتیجه‌ای رضایت بخش‌تر!

برای اجاره کردن باغی مناسب با شرایطی ایده‌آل بهتر است وقت کافی برای این کار در نظر داشته باشید تا بتوانید به جست و جوی خود ادامه دهید و در نهایت باغی متناسب با ویژگی‌هایی که مد نظرتان است پیدا کنید. اما در صورتی که زمان کافی در اختیار نداشته باشید ناچار خواهید در بین همان گزینه‌های ابتدایی دست به انتخابی بزنید که ممکن است در نهایت برای شما رضایت بخش نباشد.

کلام آخر

باغ به عنوان محیطی که نمادی از طبیعت بوده و شادی و نشاط را به همراه دارد می‌تواند سبب شکل گیری فضایی بسیار فوق‌العاده و زیبا برای برگزار کردن مراسم عروسی شود. باغ‌ها به نسبت امکاناتی که دارا می‌باشند هزینه بیشتری را دریافت می‌کنند اما برگزار نمودن جشنی باشکوه و مجلل نیازمند صرف هزینه‌های زیادی نیز خواهد بود. به دلیل هزینه بر بودن این کار نمی‌توان بدون اطلاعات دست به انتخابی پرریسک زد و به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم به صورت کامل در این مورد تحقیق و بررسی نمایید.

نظرات

0

امتیاز دهید