تالار عروسی

بهترین آرایشگاه عروس در تهران (لیست 10 تایی)

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

اشتراک گذاری

آرایشگاه های برتر تهران

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر عروسی برای مراسم خود به آن اهمیت می‌دهد آرایش و مدل موی مناسب است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا ۱۰ تا از بهترین آرایشگاه عروس در تهران را به شما معرفی کنیم. این سالن‌ها و افراد همگی جزو جاهای شناخته شده و افراد سرشناس هستند. همچنین افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت می‌‌توانند هر کدام را که می‌خواهند انتخاب کنند میتوانید سالن زیبایی عروس خود را انتخاب کنید.
یک آرایش با کیفیت و مدل مویی که در عین زیبایی دقیق و منظم باشد مهم است. نکات زیادی در مورد میکاپ و شینیون عروس وجود دارد که حتماً باید به آن دقت شود. شاید این نکته‌ها در ظاهر ناچیز و کوچک باشد. ولیکن همین موارد ریز می‌تواند تأثیر زیادی در نتیجه نهایی کار شما داشته باشد. بنابراین حتماً در انتخاب سالن و میکاپ‌کار خود، دقت لازم را به عمل آورید.

10 تا از بهترین آرایشگاه عروس تهران

آرایشگاه مینا رئوف

 

آرایشگاه مینا رئوف در تهران

اولین سالن زیبایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم سالن معروف مینا رئوف است که در کامرانیه شمالی قرار دارد. مینا رئوف مدرک تخصصی خود را به عنوان میکاپ‌آرتیست از mac کانادا دریافت کرده است. تلاش کلی این سالن بر این است تا از مدرن‌ترین روش‌هایی که در دنیا استفاده می‌شود برای شما استفاده کند.
همچنین تمام محصولات آرایشی که در این آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران استفاده می‌شود با کیفیت و از برندهای معتبر هستند. فعالیت مینا رئوف به میکاپ عروس محدود نمی‌شود بلکه به صورت تخصصی روی گریم سینمایی نیز اشراف دارند. از جمله امکانات خوبی که روی پکیج عروس وجود دارد می‌توان به پکیج اختصاصی پوست به همراه اپیلاسیون و پاک‌سازی پوست، انتخاب میکاپ و شینیون توسط عروس اشاره کرد.
این سالن خدمات متنوع دیگری از جمله رنگ و مش، طراحی ناخن، هایلایت، اصلاح پوست و… اشاره کرد.

آدرس: 22806035

آدرس: تهران، کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی

اینستاگرام

همچنین بخوانید: بهترین باغ تالارهای تهران

سالن معروف شیرین مقدم

میکاپ شیرین مقدم

یکی از سالن‌های معروف که حتماً اسم آن را شنیده‌اید سالن شیرین مقدم است که در خیابان فرشته در مجتمع سام‌سنتر قرار دارد. باید خاطر نشان کرد که شیرین مقدم شعبه‌های مختلفی از سالن زیبایی را در تهران و حتی شهرهای دیگر دارد. از جمله این موارد می‌توان به شهرک غرب، اندرزگو، مهرشهر، رشت، مشهد و… اشاره کرد.
این سالن خدمات بسیار زیادی را ارائه می‌دهد که صرفاً محدود به عروس نمی‌شود. شیرین مقدم از آن جمله کارآفرینان فعالی است که سینماگران زیادی پیش او برای کار میکاپ می‌آیند. این موضوع به نوبه خود نشان از اعتبار و کیفیت کار او دارد.
از جمله سلبریتی‌هایی که با خانم مقدم تا به حال کار کرده‌اند می‌توان شیلا خداداد، نیکی کریمی، بهاره افشاری، الناز حبیبی و بسیاری دیگر از افراد مشهور را نام برد. انواع خدمات پوستی، خدمات میکاپ، طراحی و کاشت ناخن، خدمات رنگ و لایت، اصلاح و… در سالن شیرین مقدم وجود دارد.

شماره تماس: 02122381767

اینستاگرام

میکاپ لایت با سالن زیبایی سارا حسینی

میکاپ سارا حسینی

اگر از طرفداران آرایش به سبک اروپایی هستید میکاپ با سارا حسینی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. سارا حسینی نیز از میکاپ‌کارهای معروف تهران است که خدمات متنوع و خوبی را ارائه میدهد. شعبه‌های مختلف این آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران در سمت تهران‌پارس، سعادت‌آباد، ولنجک و مرزداران قرار دارد. در تمامی سالن‌های وابسته نیز سعی می‌شود از بهترین مواد آرایشی استفاده کنند.
سارا حسینی سعی می‌کند از بهترین متدها و تکنیک‌ها برای آرایش و شینیون عروس استفاده کند. سالن گیوا که مدریت آن را سارا حسینی بر عهده دارد دارای ۶۰۰ نفر کارمند در این مجموعه است. دکوراسیون و طراحی سالن گیوا به سبک کلاسیک است و جلوه زیبایی را در سالن به نمایش می‌گذارد. در سبک میکاپ سارا حسینی بیشتر به آرایش لایت توجه می‌شود.
بنابراین اگر شما هم دوست دارید آرایشی امروزی‌تر داشته باشید که غلظت کمتری دارد نگاهی به این سالن نیز داشته باشید.

شماره تماس: 09128677797

اینستاگرام

آرایش عروس در سالن زیبایی گلها

سالن زیبایی گلها

یکی از آرایشگاه‌های بسیار خوب در شرق تهران، سالن زیبایی گلها است. این سالن همواره سعی می‌کند کیفیت بالایی در ارائه کارهای خود داشته باشد. مدیریت این مجموعه را خانم موسوی بر عهده دارد و به خوبی توانسته است جلوه‌ای معتبر را از سالن خود به نمایش بگذارد.
علاوه بر خدمات مختلفی که شامل رنگ و مش، امبره، بالیاژ و… می‌شود دارای لاین تخصصی عروس است که با روشی حرفه‌ای انجام می‌شود. کلیه خدمات زیبایی که شما درخواست آن را داشته باشید در این سالن وجود دارد. شما می‌توانید در یک فضای شیک و آرامش‌بخش از کلیه امکاناتی که می‌خواهید استفاده کنید.
لازم نیست نگران لوازم آرایشی مورد استفاده باشید چرا که از برندهای معروف و خوب برای میکاپ شما استفاده می‌شود.

شماره تماس: 02177733428

آدرس: تهران ، تهرانپارس ، بین فلکه اول و دوم تهرانپارس ، چهارراه تیر انداز

اینستاگرام

همچنین بخوانید: بهترین سالن عقد تهران

سالن زیبایی نیکادل در فرشته تهران

سالن نیکادل

یکی دیگر از سالن‌های معروف که آرایش عروسی خود را می‌توانید به آن بسپارید نیکادل است که در محدوده فرشته تهران قرار دارد. این سالن از میکاپ‌آرتیست‌های حرفه‌ای در کار استفاده می‌کند تا شاهد بهترین نتیجه باشید. این آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران حتماً نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. انواعی از خدمات مختلف در این آرایشگاه وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.
از جمله سرویس‌هایی که این سالن ارائه می‌دهد می‌توان به کاشت و طراحی ناخن، کابین اپیلاسیون، اتاق گریم برای عروس، ماساژ، ویترین تاج و بسیاری از خدمات آرایشی است.

شماره تماس:  02122634236 و موبایل: 02122634237

آدرس: تهران – خیابان ولی عصر، خیابان فیاضی(فرشته)، جنب مرکز خرید فرشته، مجتمع تجاری داریوش، پلاک 51، بال غربی، طبقه اول

اینستاگرام

میکاپ طبیعی و زیبا با مریم رئوف آرایشگاه بانوی الوند

میکاپ مریم رئوف

یکی دیگر از افراد حرفه‌ای در این زمینه خانم مریم رئوف است که احتمال زیاد اسم ایشان را شنیده‌اید. در سالن مریم رئوف از میکاپ‌آرتیست‌ها و هیراستایلیست‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود تا بیشترین رضایت خاطر را به ارمغان آورد. سالن مریم رئوف به گونه‌ای طراحی شده تا احساس آرامش تولم به راحتی را به شما انتقال دهد.
به خصوص برای عروس‌ها که همواره استرس مضاعفی وجود دارد این موضوع کمک زیادی می‌کند تا آرامش خود را حفظ کنند. این سالن در شمال تهران در خیابان مقدس اردبیلی قرار دارد. اگر دنبال یک آرایشگاه در این محدوده از تهران هستید این سالن را از قلم نیندازید.
مریم رئوف دارای ۱۰ سال تجربه در زمینه زیبایی است و مدرک mac از کانادا و لیسانس پلاتینیوم از برند لورئال را اخذ کرده است. سبکی که خانم رئوف برای میکاپ انتخاب کرده سبک لایت و طبیعی است. این سبک امروزه طرفداران بسیاری دارد زیرا آرایش‌های طبیعی طبق تجربیات بیشتر مشتریان همواره اصالت خود را در طول زمان حفظ می‌کنند.
از ویژگی‌های مثبت ایشان در این آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران این است که همواره اخلاق حرفه‌ای دارند و سعی می‌کنند به سلیقه مخاطب احترام بگذارند. همچنین تلاش می‌کنند تا آرایش شما را در آرامش انجام دهند تا تنشی به شما وارد نشود.

شماره تماس: 02128111125

آدرس: زعفرانیه، (مقدس اردبیلی) خیابان (ب)، کوچه هشتم، پلاک ۳

اینستاگرام

آرایشگاه هرناز با مدیریت حرفه‌ای مینا راد

میکاپ مینا راد

اگر بخواهیم یکی دیگر از افراد موفق در میکاپ و زیبایی را به شما معرفی کنیم بدون شک او مینا راد است. مینا راد یک جمله مخصوص دارد که می‌گوید: با من خودتون باشید ولی خوشگل‌تر! این میکاپ‌آرتیست تلاش می‌کند به شیوه‌ای مدرن و در عین حال جذاب شما را میکاپ کند تا در عین سادگی محو زیبایی آن شوید.
به کارگیری تکنیک‌های نو خلاقانه در کار به او کمک می‌کند تا نتیجه کار خاص و منحصربه‌فرد باشد. سالن زیبایی هرناز در محدوده ولنجک قرار دارد و آماده ارائه خدمات در زمینه زیبایی پوست و مو، فیشال صورت، کراتین، فیبروز ابرو و… است.

تلفن تماس: 09128578615 ، 02122183191

میکاپ زیبای سالومه زرندی در سالن زیبایی آدری

میکاپ سالومه زرندی

اگر به هیچ کدام از موارد بالا که به شما معرفی کردیم علاقه نداشتید شاید این مورد، نظر شما را جلب کند. سالومه زرندی در زمینه میکاپ عروس به صورت تخصصی فعالیت دارد و نمونه‌های خوبی از کارهای او در این سال‌ها قابل مشاهده است. سالومه از تمامی برندهای ارایشی مطمئن و با کیفیت استفاده می‌کند تا آسیبی به پوست شما وارد نشود.
او همچنین براساس نوع پوست و تناژ رنگی که هر یک از افراد دارند کار میکاپ را انجام می‌دهد تا نتیجه بهتری کسب شود. تلاش او همواره بر این است تا به تمام جزئیات صورت شما توجه کند و براساس همان موارد جزئی و کلی، آرایش شما را انجام دهد. سالومه زرندی در حال حاضر در سالن ادری که یک آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران است مشغول فعالیت است.
اگر بخواهیم به دستاوردهای سالومه زرندی از لحاظ مدرک نگاه کنیم او دارای مدرک میکاپ از کالج لندن است. در صورتی که دوست دارید با سالومه کار کنید سالن آدری که او در آن کار می‌کند در الهیه قرار دارد.

شماره: 02122015059

آدرس: تهران،الهیه،بلوار نلسون ماندلا،خیابان مریم شرقی،پارامیس الیت واحد 201

اینستاگرام

میکاپ عروس در سالن مریم دربندی

میکاپ مریم دربندی

اگر بخواهیم به شخص معروف دیگری برای میکاپ عروس را نام ببریم او مریم دربندی است. آرایشگاه او در چهارراه فرمانیه قرار دارد و دارای ۵ واحد سالن زیبایی است. این مجموعه همچنین کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی را برای راحتی مشتریان در نظر گرفته است. مریم دربندی همواره تلاش می‌کند تا از محصولات آرایشی مناسب برای عروس استفاده کند.
تکنیک او در آرایش به روش مدرن انجام می‌شود تا رضایت حداکثری شما را جلب کند. همچنین پرسنل این مجموعه رفتار خوب و مناسبی را با مشتریان دارند و به آرامش بیشتر آنها کمک می‌کنند. سبک‌هایی که مریم دربندی برای میکاپ عروس از آن بهره می‌برد شامل سبک لایت، مدیوم و عربی است. او تمام این سبک‌ها را متناسب با چهره و همچنین سلیقه عروس انجام می‌دهد.
یکی از خدمات خوب سالن او امکان ارائه مشاوره به تمامی عروس‌ها است. راهنمایی خانم دربندی در ارتباط با مدل مو، مدل آرایش و تمام مواردی که برای میکاپ شما مهم است کمک شایانی به انتخاب درست شما می‌کند. همچنین از امتیازات کار ایشان این است که در روز کلاً سه عروس را میکاپ می‌کنند.
این موضوع باعث می‌شود فشار کمتری روی میکاپ‌ارتیست باشد و بنابراین نتیجه کار حتما بهتر خواهد شد. زیرا با آرامش بیشتری می‌توانند وقت خود را برای شما بگذارند و دقیق و حرفه‌ای کار را انجام دهند.

شمـاره تلفـن: 02126254368

آدرس: تهران،چهارراه فرمانيه، به سمت نوبنياد، برج تجارى آرتميس، طبقه ٥،واحد ٥ سالن زیبایی مریم دربندی

میکاپ زیبا در سالن لیلی رضایی

میکاپ با لیلی رضایی

اکنون در این مقاله به آخرین مورد از لیست آرایشگاه عروس با کیفیت در تهران می‌رسیم. یکی دیگر از کارآفرین‌های معروف میکاپ‌آرتیست، لیلی رضایی است. او در این زمینه به اندازه کافی خبره است و تجربه زیادی دارد. شما می‌توانید هر یک از آرایش‌های سبک لایت یا غلیظ را برای میکاپ داشته باشید.
تلاش او بر این است تا با توجه به سلیقه مشتری و در عین حال به کارگیری تکنیک‌های درست، چهره زیباتری را از شما بسازد. لیلی رضایی در طول دوران کاری خود توانسته است هنرجویان خوب زیادی را آموزش دهد. از جمله خدماتی که در سالن او انجام می‌شود شامل خدمات ناخن، مو، میکاپ، میکروپیگمنتیشن، کراتین، اکستنشن و انواع مختلف امور زیبایی است.

خدمات عروس: ۰۹۱۲۹۲۳۸۱۵۶ و ۰۲۱۸۸۵۶۵۰۷۰ و ۰۹۱۲۰۲۳۲۰۶۹

آدرس: سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خ بیستم شرقی، ساختمان دیبا، طبقه پنجم

اینستاگرام

ما در این مقاله بهترین آرایشگاه های عروس تهران را معرفی کرده ایم اگر سالن زیبایی مناسب عروس دارید در نظرات معرفی کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید