تالار عروسی

دیزاین راهروی ورودی تالار و باغ تالار

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

دیزاین راهروی ورودی تالار و باغ تالار عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است. این مکان هم در فیلم عروسی و هم در خاطره ی عروس و داماد ماندگار است. در این مقاله به بررسی ایده هایی که این مکان را زیباتر و به یادماندنی تر می سازد می پردازیم. امیدواریم بتوانید با استفاده از این ایده ها دکوراسیون ورودی خود رابه زیبایی بسازید.

تزئین دکوراسیون ورودی تالار عروسی

این مکان اولین جایی است که در جشن عروسی خود در آن قدم می گذارید. تزئین و زیباسازی این مکان را برای شما به یاد ماندنی خواهد کرد. معمولا در تالارها یک رانر سفید در ورودی قرار داده شده است. با این وجود شما می توانید این ورودی را شخصی سازی کنید. می توانید رانر را به کل حذف کنید یا حتی آن را به نوع دیگری تزئین کنید.

استفاده از رانر شخصی سازی شده

می توانید برای دیزاین ورودی راهروی تالار و باغ تالار مراسم خود از رانر مخصوص خود استفاده کنید. برخی از عروس و دامادها اسامی خود را روی رانر حک می کنند. هم چنین علاقه دارند طرح خاصی از رانر را استفاده کنند. استفاده و تزئین از شمع و گل در اطراف رانر نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

استفاده از آیینه کاری در ورودی تالار

هرچند آیینه کاری می تواند مسیر ورودی را زیبا کند، اما هزینه بر است و باید بودجه کافی برای این کار را داشته باشید. وجود آیینه ها در راهرو فضای رمانتیک و زیبایی را فراهم می کند. مهمانان شما نیز از تماشای این صحنه شگفت زده می کند. ترکیب شمع و آینه نیز فضای نورانی و با جذابیت دو چندان می سازد.

استفاده از نورپردازی در راهروی تالار و باغ تالار

استفاده از نورپردازی در سقف و کف راهروی ورودی و انعکاس آن می تواند بسیار رویایی باشد. اگر کف سالن سرامیکی باشد می تواند جلوه زیبایی را ببخشد. می توانید با شمع آرایی در سالن زیبایی نور مراسم خود را تامین کنید. هنگام ورود عروس و داماد بهتر است تنها شمع ها در سالن روشن باشند تا نور ورودی سالن بیشتر به چشم بیاید.

همچنین ببینید : سالن عقد تهران

استفاده از گل در دیزاین راهروی ورودی تالار

اگر عروسی شما در باغ و فضای سبز باشد، استفاده از گل در مسیر ورودی عروس و داماد بسیار زیبا و دل نشین خواهد بود. اگر تمام مسیر را با گلبرگ های زیبا تزئین کنید، راه رفتن عروس روی آن بسیار زیبا جلوه می کند. می توانید همراه با پخش گلبرگ ها در مسیر، دو طرف راهرو را با دسته گل تزئین کنید.

استفاده از تور در راهرو

می توانید به جای رانر در راهروی ورودی از تور استفاده کنید. هارمونی تور به عنوان رانر به جای پارچه، با تور و دانتل های روی لباس عروس شما زیبا به نظر می رسد. البته اگر از لباس عروس های ساتن و آمریکایی یا بدون تور استفاده می کنید، رانر های پارچه ای نیز بهتر خواهند بود.

تم طبیعت در راهروی ورودی تالار و باغ تالار

یک راهروی پوشیده از چمن تازه و گل ، در حالی که عروسی خود را نیز در یک باغ زیبا گرفته اید، هماهنگی زیبایی دارد. می توانید ورودی عروس و داماد را به شکل ساحل نیز بسازید. استفاده از شن و ماسه های ساحلی و صدف های زیبا همراه با تم آبی رانر می تواند خاص و دلپذیر باشد.

نظرات

0

امتیاز دهید