تالار عروسی

گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی

تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

دی جی مراسم عروسی

یک شب خوب عروسی تنها با یک چیز کامل می‌شود! بله! گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی تنها کامل‌کننده یک شب رویایی است. در علم روانشناسی حتماً درباره تأثیر موسیقی بر روحیه افراد مطالعاتی داشته‌اید، حال فرض کنید شب عروسی شماست و مهمان‌های زیادی قرار است در عروسی شما باشند و برای اینکه به بهترین شکل از آن‌ها میزبانی کنید، نیاز هست تمام امکانات را برای ساختن یک شب زیبا و به یادماندنی فراهم کنید. مثلاً از گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی استفاده کنید. در این مقاله سعی شده است تا به کلیدی‌ترین نکات آن اشاره شود.

انتخاب موسقی می‌تواند به انتخاب دی جی مراسم عروسی باشد و یا عروس و داماد می‌توانند خود برای آن یک پلی لیست داشته باشند و یک شب رویایی را برای خود بسازند. اگر انتخاب شما برای گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی خوب و مناسب باشد دیگر دغدغه انتخاب موسیقی ندارید، زیرا که آن‌ها بهترین موزیک‌های مخصوص شب عروسی را گلچین می‌کنند و شما در شب عروسی خود از قدیمی‌ترین تا جدید‌ترین موزیک‌های عروسی را خواهید داشت. اگر هم در این زمینه سخت پسند هستید، می‌توانید به کمک همسر خود موسقی‌هایی که بیشتر با سبک و روحیه شما مطابقت دارد راانتخاب کنید تا دی جی بر اساس آن موسیقی‌ها را اجرا کند.

گروه موزیک مجالس عروسی

اگر قرار باشد موسیقی‌های قابل اجرا در یک شب عروسی را به چند دسته تقسیم کنیم می‌توان به دسته‌های زیر اشاره کرد. گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که تمام دسته‌های زیر را شامل شود.
برای ورود عروس و داماد موسیقی انتخاب کرده‌اید؟ وقتی عروس و داماد به تالار و باغ عروسی می‌آیند باید بنا به یک طراحی قبلی و بر اساس روحیات آن‌ها موزیک انتخاب شده باشد. اگر شما از آن دسته عروس و داماد‌هایی هستید که به صورت رسمی وارد مجلس می‌شوید بهتر است موزیکی بی‌کلام و شاد در هنگام ورودتان نواخته شود. اما اگر شیطنت بیشتری به خرج می‌دهید و قرار است با حرکات موزون وارد مجلس شوید حتماً موزیک شاد انتخابی خود را از قبل انتخاب کنید و با دی جی یا خواننده هماهنگ شوید.

گروه موسیقی عروسی

گروه موزیک زنانه مجالس عروس

گاهی به دلیل مسائل اعتقادی عروس و داماد تصمیم می‌گیرند که برای بخش زنانه عروسی از گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی که همه تیم زن هستند استفاده کنند. یعنی همان خوانندگان زن و مولودی خوان‌ها ویژه مراسم‌های زنانه که در این مراسم‌ها اجرای موسقی‌ها را به عهده می‌گیرند.
گروه‌های موسیقی می‌توانند برای عروسی یا پاتختی که کاملاً زنانه است، معرفی شوند. مولودی خوان‌ها هم مجموعه‌ای از کار‌های پیشین خود را به صورت ضبط شده دارند. حتماً این نمونه‌ها را ببینید و بعد از آن تصمیم بگیرید. خانم‌های مولودی خوان و دف نواز نیز هستند که بر اساس تجهیزات موسقی که بر مراسم اضافه می‌شود، دستمزد آن‌ها نیز بالا می‌رود.

موزیک اولین هنرنمایی عروس و داماد:

عروس و داماد برای آنکه یخ مجلس را بشکنند و یک مقدمه و شروع خوب داشته باشند، بهتر است از یک آهنگ شاد و با محتوایی عاشقانه بهره بگیرند، موزیکی که در آن حرف‌های شیرینی از وصال و رسیدن به عشق می‌زند. بهتر است برای این هنرمایی مشترک عروس و داماد وقت بگذارند و یک سری تمرین را با هم از قبل عروسی خود انجام دهند.

موزیک در حین مراسم و پاییکوبی مهمانان:

حالا نوبت به مهمان‌ها می‌رسد و آن‌ها نیز برای آنکه از مراسم لذت ببرند، باید گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی لیستی از آهنگ‌های شاد داشته باشد که در بین عموم پر طرفدار است.. موزیک‌ها بهتر است ترکیبی از موزیک قدیمی و امروزی باشد. هر چقدر در این مسأله گروه موزیک با کیفیت عمل کند، رضایت مهمان‌ها از عروسی بالاتر می‌رود و بیشتر در ذهنشان ماندگار می‌شود.

موزیک قومیت‌ها

موزیک قومیت‌ها می‌تواند‌ایده خوبی باشد که گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی می‌تواند به خوبی برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.
از این جهت که ممکن است افراد با قومیت‌های مختلف در بین می‌همانان باشند و البته سلیقه مهمانان متفاوت بوده و تنوع موزیک شادی خاصی به مجلس می‌بخشد انتخاب موزیک‌های متنوع از قومیتی تا خارجی و سبک‌های دیگر، مجلس را از یکنواختی در می‌آورد. استفاده از آهنگ‌های معروف آذری، شمالی، جنوبی، کردی، لری، غربی، هندی و عربی‌ایده خوبی برای قراردادن در پلی لیست آهنگ‌های عروسی می‌باشد.
همچنین می‌توانید از موزیک محلی نیز برای مراسم خود استفاده کنید. به نوعی انتخاب این موسیقی‌ها برای تحکیم نمادین این پیوند می‌تواند باشد. استفاده از موزیک‌های محلی، شور و هیجان فراوانی به مجلس عروسی شما خواهد بخشید.

گروه موزیک عروسی

موزیک رومانتیک دونفره برای عروس و داماد:

یکی از موزیک‌هایی که این روز‌ها بسیار ترند شده و خیلی از عروس و داماد‌ها برای آن وقت می‌گذارند و تمرین می‌کنند، هنرنمایی‌های دونفره است که برای آن گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی باید موزیک دونفره رومانتیک در نظر بگیرد. انتخاب موزیک باید به نوعی باشد که به دو قسمت تقسیم شود. یک بخش بسیار احساسی و ملایم و یک بخش دیگر شادتر باشد. بخش اول ویژه هنرنمایی عروس و داماد باشد که با عشق و لبخند آن را به نگاه مهمانان خود می‌بخشند و بخش دیگر ویژه مهمانان، و مختص زوج‌های جوان باشد.

موسیقی زنده و گروه نوازندگان

یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین سبک‌های عروسی که در باغ تالار‌های تهران نیز برگزار می‌شود، عروسی با موسیقی زنده و گروه نوازندگان است. این سبک به مجلس عروسی جذابیت خاصی می‌دهد. بر اساس آنچه مرسوم است تعداد نوازندگان و تعداد آلات موسیقی استفاده شده بستگی به هزینه‌ای دارد که برای این کار کنار گذاشته‌اید. که می‌تواند شامل تجهیزات صوتی و نوری نیز باشد. گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی، نوزانده و خواننده را به تنهایی برای عروسی پیشنهاد نمی‌کنند؛ بلکه دی جی نیز در این پکیج قرار می‌دهند؛ چون اجرای کل مراسم با مدیریت ارکستر ممکن است برای مهمانان خسته‌کننده شود. در نتیجه تنوعی که دی جی‌ها در انتخاب ترانه‌ها ایجاد می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.
اگر برای قرارداد با گروه ارکستر، گروه موزیک مجالس عروسی بروید، در مورد فضای مجلس عروسی و تعداد مهمانان از شما سؤال می‌شود. دلیل آن این است که میزان تجهیزاتی که به مجلس می‌آورند، متناسب با فضا و تعداد مهمانان باشد. هر چه فضا بزرگ‌تر باشد یا در فضایی باز مانند تالار عروسی مجلس برپا شود و تعداد مهمانان بیشتر باشد، تجهیزات صوتی و نور بیشتری لازم است که این موضوع برای شما هزینه بردار خواهد بود

نظرات

0

امتیاز دهید