تالار عروسی

مراسم عروسی لاکچری و تشریفات خدمات مجالس لوکس

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

مراسم عروسی گرون

مراسم عروسی لوکس تنها نیاز به هزینه ندارد بلکه نیازمند برنامه‌ریزی منظم و روتین است. ابتدا توصیه می‌شود برای برگزاری مراسم عروسی لاکچری و لوکس نگاهی به سایت‌ها و پیج‌هایی که خدمات برگزاری عروسی ارائه می‌کنند بیندازید. برای اجرای مراسم لوکس و گران خود بهتر است در یک لیست بنویسید که به چه خدماتی احتیاج دارید. در این مقاله سعی شده است تمام نکات آن به صورت جزئی خدمت شما عزیزان ارائه شود.
برای داشتن یک مراسم عروسی مجلل و گران و پرخرج جدای از اینکه باید منبع مالی خوبی برای آن کنار بگذارید، باید به آتلیه عکاسی‌ای که با آن قرارداد می‌بندید نیز توجه کنید. یکی از مهم‌ترین المان‌های این مجالس، ثبت خاطرات و لحظات باشکوه شماست.

مراسم عروسی لوکس

در این مرحله شما باید از کادر مجربی بهره‌مند شوید که دارای لوازم و دوربین عکاس حرفه‌ای باشند تا بتوانند با کیفیت‌ترین عکس و فیلم‌ها را از مراسم عروسی مجلل شما بگیرند. علاوه بر اینکه باید به خوبی کادربندی کنند، باید بتوانند از تشریفاتی که شما برای آن هزینه کرده‌اید، تالاری که اجاره کرده‌اید نیز به خوبی تولید محتوا کنند زیرا که تصاویر و فیلم‌های آن قرار است به صورت ابدی برای شما به یادگار بماند.

عروسی مجلل و لاکچری

اگر شما از آن دسته عروس و داماد‌هایی هستید که نیازمند گروه موسیقی خوب مجرب هستند و  باید از گروهی بهره‌مند شوید تا مراسم عروسی مجلل و لاکچری شما را گرما ببخشد. گروهی که دارای نوازندگان حرفه‌ای و خواننده‌ای خوش صداست که می‌تواند لحظات عاشقانه شما را با شور و حال بیشتری برگزار کند. مراسم عروسی و تشریفات عروسی با یک گروه موزیک و دی جی خوب می‌تواند انتخا مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال مراسم عروسی لوکس و لاکچری هستند.

تشریفات عروسی مجلل

معمولاً کسانی که برای تشریفات عروسی هزینه می‌کنند از سالن عقد نیز بهره‌مند می‌شوند. خصوصاً کسانی که ساکن تهران هستند دو مراسم را در یک مراسم می‌گیرند مثلاً در سالن عقد تهران، مراسمی کوچک با اقوام نزدیک و خانواده م یگیرند و بعد دیگر مهمانان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند تا مراسم عروسی مجلل خود را آغاز کنند.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در رابطه با مراسم عروسی و تشریفات عروسی و خدمات مجالس در نظر بگیرید این است که شما یک مشاور تخصصی در کنار خود داشته باشید. این روز‌ها یکی از شغل‌های پردآمد مشاور مراسم‌های عروس است که تجربه زیادی در تشریفات عروسی و برگزاری مراسم‌های لوکس و لاکچری دارند. آن‌ها می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که شما در نظر گرفته‌اید تالار پذیرایی تهران، پذیرایی از مهمان‌ها، دی جی، و سایر تشریفات عروسی را برآورد هزینه کنند.

مراسم عروسی گران و پر خرج

پیشنهاد ما این است که صرف شنیدن تجربیات دوست و آشنا اقدام به انتخاب تالار عروسی نکنید و حتماً به تمام سالن‌هایی که مدنظرتان است سر بزنید تا به صورت عینی‌تر با شرایط آن مواجه شوید.
یکی دیگر از نکاتی که باید در مراسم عروسی مجلل و لوکس در نظر گرفت فضایی است که خود تالار یا باغ عروسی دارد، هر چقدر فضا برای مهمان‌ها بیشتر باشد آن‌ها راحت‌تر خواهند بود و خاطره‌ای به یادماندنی از شب عروسی در یادشان می‌ماند.
برای داشتن یک عروسی مجلل و لوکس باید به تشریفات عروسی توجه بسیاری شود. یعنی جایگاه عروس و داماد در این مراسم کجا خواهد بود. آیا ریسه‌بندی و دیزاین برای این مراسم به خوبی انجام شده است؟ وضعیت گل‌آرایی در تالار یا باغ به چه صورت است. همچنین بعضی از برگزار‌کننده‌ها ماشین عروس، دسته گل عروس، جایگاه ورودی عروس و داماد را در خدمات خود دارند. شمع‌آرایی نیز بر روی بعضی خدمات وجود دارد.

تشریفات و خدمات عروسی

پذیرایی و تشریفات مراسم عروسی

از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی و تشریفات عروسی و خدمات مجالس (لوکس، لاکچری، مجلل، گران و پر خرج) بخش پذیرایی است. این مسأله علاوه بر اینکه برای میزبان اهمیت دارد برای مهمانان نیز دارای اهمیت است. مثلاً بعضی از سالن‌ها فینگرفود، بار سالاد و اردو، کیک و دسر عروسی، میز شام را در کترینگ مراسم جای داده‌اند و هر چقدر از جهت تمیزی و کیفیت غذا‌ها مواردی که مورد نظر میزبان رعایت شود، مراسم لاکچری به بهترین نحو برگزار خواهد شد. البته یکی از‌ ایده‌های زیبایی که در مراسم عروسی مجلل قرار داده شده است، این است که جایگاهی قرار دارد به عنوان میز یابود عروس و داماد. بر روی این میز قلم و کاغذ وجود دارد که دوستان و آَشنایان زوجین یادگاری‌ای ثبت کنند. این بخش یکی از جذاب‌ترین‌ایده‌هایی است که لبخند بر لبان همه می‌نشاند. ‌امیدواریم این نکات برای شما کاربران عزیز کاربردی باشد و مراسم لوکس و لاکچری شما به بهترین نحو برگزار شود.

نظرات

0

امتیاز دهید