تالار عروسی

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

لباس پوشیدن برای خانم ها همواره امری مهم است، مخصوصا اگر قرار باشد برای عروسی لباس انتخاب کنند! این مقاله چند مدل لباس مناسب دخترانه در تالار را به شما معرفی می کند. انتخاب یک لباس زیبا که تحسین ها را بر انگیزد از چندین روز قبل از مراسم، در ذهن خانم هاست. امروزه صنعت مد به قدری پیشرفته شده است که شما می توانید مدل لباس مناسب دخترانه برای تالار را انتخاب کنید. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم با توجه به سلیقه و علاقه و فیزیک و … یک انتخاب عالی برای درخشیدن در تالار عروسی داشته باشید.

لباس های دخترانه ی مناسب تالار مدل 1401

بسیاری از نکات انتخاب لباس مناسب تالار و باغ تالار به سلیقه ی شما برمی گردد. این که می خواهید لباستان چقدر پوشیده باشد، چه رنگی می پسندید و لباس هایی با پف زیاد و پرنسسی دوست دارید یا لباس هایی که ساده و بدون آهار هستند. همچنین این که رنگ لباس چه باشد، به رنگ آرایش دلخواه و اکسسوری های شما نیز بستگی دارد. در ادامه به مدل هایی از لباس های مجلسی قابل تحسین می پردازیم و می کوشیم سلیقه های متفاوت را پوشش دهیم.

لباس دکلته

این لباس انواع زیادی از جمله لباس دکلته ابرویی، لباس دکلته خط صاف، لباس دکلته یقه قایقی و … . معمولا بانوانی که بازوان ظریف و بالاتنه ی خوش فرمی دارند از لباس عروس استفاده می کنند. لباس دکلته مدل خط صاف نوعی خطای دید ایجاد می کند و باعث می شود شما کوتاه تر به نظر برسید. به دلیل باز بودن بالاتنه، اکسسوری ها و آرایش اهمیت خاصی دارند. سعی کنید از گردنبند و گوشواره ی زیبایی استفاده کنید.

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

لباس عروس مدل دکلته ابرویی

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

         لباس دکلته یقه قایقی

لباس ماکسی مدل ماهی

لباس ماکسی مدل ماهی تمرکزها  را روی پایین تنه ی شما متمرکز می کند. اگر تمایل دارید تمرکزها را از بالاتنه ی خود بردارید این مدل لباس را انتخاب کنید.  ماکسی مدل ماهی در مجلس عروسی جزو لباس های خاص طبقه بندی می شود و معمولا با گیپور،سنگ و … تزئین می شوند. جالب توجه است که برخی مدل های ماکسی دنباله دار نیز می باشند که باعث می شود قد شما کمی بلندتر جلوه کند.

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار       لباس ماکسی مدل ماهی

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

                                                             ماکسی پوشیده مدل ماهی

همچنین بخوانید: سالن عقد تهران

لباس دخترانه پرنسسی و پف دار مناسب تالار

بسیاری از دختران به خصوص دختران کم سن و سال تر، مدل لباس های پرنسسی را بسیار می پسندند. دیدن لباس هایی با دامن پف دار و حجیم از کودکی در کارتون ها و برنامه های کودک، که بر تن شاهزاده های زیبارو بود، دختران را به این هوس می اندازد که شبیه آنان باشند. از این جهت طبیعی است که حتی بزرگسالان نیز دلشان بخواهد لباس هایی با پف زیبا بپوشند. البته باید توجه داشته باشید پف لباس شما از لباس عروس بیشتر نباشد زیرا در غیر این صورت وجهه خوبی در نظر دیگران نخواهد داشت.

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

لباس مجلسی پرنسسی با دامن پف دار

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

لباس پرنسسی کودکانه

ست نیم تنه همراه با دامن های متنوع

این مدل لباس چندسالی است که بسیار رواج یافته و طرفداران بسیاری دارد. معمولا دختران و بانوانی که شکم تختی دارند با پوشیدن این لباس ها احساس خوبی پیدا می کنند. این لباس شامل یک نیم تنه همراه با دامنی جدا از آن است. دامن ها می توانند کوتاه یا بلند و حتی دنباله دار باشند. در ادامه چند نمونه از لباس های این مدل را به شما معرفی می کنیم.

مدل لباس مناسب عروسی در تالار

    نیم تنه همراه با دامن مدل ماهی

مدل لباس مناسب دخترانه در تالار

نیم تنه همراه با دامن

نکات پایانی

در پایان توجه داشته باشید که علاوه بر مدل لباس فاکتورهای دیگر مانند راحتی آن، سایز مناسب شما و هماهنگی آن با مو و آرایش و اکسسوری های شما نیز مهم است. سعی کنید لباسی انتخاب کنید که توجه ها را روی نقطه خاصی متمرکز سازد و از پر زرق و برق کردن تمام پوشش خود بپرهیزید. اگر به صورت مادر و دختری به مجلس می روید ست کردن لباس هایتان می تواند ایده خوبی باشد. هم چنین می توانید این ایده را با همسر خود نیز اجرا کنید. امیدواریم مراسم خوب و پر از خاطره های خوشی پیش رو داشته باشید.

نظرات

0

امتیاز دهید