تالار عروسی

روش های تزئین میزهای تالار

تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

تزئین میزها از مسائلی است که به شدت در حال و هوای مهمانی شما تاثیرگذار است. در این مقاله روش های تزئین میزهای تالار و باغ تالار را برای شما فراهم کرده ایم. تزئین میزها از انواع گل آرایی و شمع آرایی تا تزئین های خاص تر را شامل می شود. علاوه بر اهمیت تزئین میزها در حال و هوای مجلس و زیبایی تالار، این امر باعث می شود که فیلم عروسی شما زیباتر باشد.

تزئین میزهای تالار و باغ تالار

تزئین و زیباسازی میزهای تالار و باغ تالار می تواند بر اساس تم کلی مراسم طراحی شود. روش ها تزئینی که استفاده می کنید باید بر اساس تعداد نفرات و شکل هندسی میزها باشد. باید توجه شما را به این موضوع جلب کنیم که تزئین روی میزها نباید برای مهمانان شما ایجاد مزاحمت کند. ممکن است آن قدر روی میز را شلوغ کنید که مهمانان برای ظرف ها و وسایل خود روی میز جا نداشته باشند. هم چنین دید مهمانان را باید در نظر بگیرید. استفاده از دسته گل های بسیار بزرگ که دید مهمانان را مختل سازد، جالب نخواهد بود.

در صورتی که صندلی های تالار عروسی ساده باشند می توانید علاوه بر میزها صندلی ها را هم تزئین کنید. در این مورد باز هم باید راحتی مهمانی که میخواهد روی آن صندلی ها بنشیند را در نظر بگیرید. مراقب به هم نخوردن نظم چیدمان هم باشید.

اگر عروسی شما در باغ تالار انجام می شود استفاده از تم های طبیعت برای تزئین روی میز و صندلی ها بسیار زیبا خواهد بود. ایده های بسیاری برای تزئین وجود دارد. در ادامه چند مورد از روش های تزئین میزهای تالار و باغ تالار را با هم مرور می کنیم.

دسته گل های ایستاده

می توانید روی میزها دسته گل های ایستاده قرار دهید. این روش در عین سادگی زیبایی بسیاری دارد. می توانید با هزینه ای مناسب این کار را انجام دهید. تناسب رنگ دسته گل های ایستاده با دسته گل عروس و یا رنگ کلی تالار می تواند زیبایی خاصی پدید آورد. دسته گل های رز قرمز یا صورتی انتخاب مناسبی برای روی میزها هستند.

همچنین ببینید: باغ تالار مشهد

گل های خوابیده روی میز

این روش، استفاده از گل بدون گلدان است. گل های به خصوصی برای این روش وجود دارند. گل های خوابیده می توانند بلند باشند و برگ ها و ساقه های آن ها از میز آویزان شوند. در این حالت باید مراقب باشید تا فضای موردنیاز مهمان برای غذا خوردن و پذیرایی را فراموش نکنید. هم چنین در صورت دعوت کودکان به مراسم مراقب باشید با کشیدن گل ها باعث به هم ریختن کل میز نشوند.

شمع آرایی میزها

از روش های تزئین میزها، آرایش میز ها با شمع است. شمع ها معمولا جلوه ای رمانتیک به مهمانی می دهند. استفاده از شمعدانی های مختلف همراه این روش توصیه می شود. هم چنین می توانید از شمع های فانتزی یا کلاسیک استفاده کنید. این مورد بستگی به تم کلی مراسم شما دارد. مراقب ایمن سازی جای شمع و شمعدانی ها هم باشید. در غیر این صورت افتادن شمع باعث سوختن پارچه ی میز یا اذیت مهمانان شما خواهد شد. در صورت برگزاری مراسم در تابستان به گرمای تولید شده توسط شمع ها نیز توجه کنید.

روش تزئین میزهای تالار با گل و شمع

اگر می خواهید احساس عاشقانه و رمانتیک را همراه با لطافت و شادابی به مراسم خود ببخشید، از تزئین میز با ترکیب گل و شمع استفاده کنید. این ترکیب زیبا، می تواند برای انواع عروسی هایی با سبک کلاسیک، فانتزی، باستانی، طبیعت و … مناسب باشد. فراموش نکنید قبل از نهایی کردن تصمیم خود برای انتخاب روش تزئین، آن را با مدیریت تالار در میان بگذارید. بعضی تالارها اجازه انجام برخی تزئیات را نمی دهند و برخی دیگر تنها خودشان به زیباسازی میز می پردازند.

نظرات

0

امتیاز دهید