تالار عروسی

روش‌ هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

عروسی لوکس و لاکچری

داشتن بهترین مراسم عروسی حق تمام عروس و داماد هاست. عروس‌ها دوست دارند که بهترین مراسم را داشته باشند و معمولاً از قبل با داماد برای هزینه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. این هزینه‌ها گاهی به قدری سنگین است که زوجین تصمیم می‌گیرند از بخشی از مراسم‌ها و لوازم و ابزار عروسی صرف نظر کنند. در این مقاله روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس ذکر شده است. با مطالعه این نوشته به بسیاری از سؤالات شما پاسخ داده می‌شود. خبر خوبی که به شما قرار است بدهیم این است که با راهکار‌هایی می‌توان یک عروسی لوکس برگزار کرد بدون آن که هزینه‌های سنگینی را به دوش بکشید.

عروسی لاکچری و لوکس

یکی از راه‌های درست و منطقی برای برگزاری عروسی لوکس تعداد کم میهمان است. یعنی شما کسانی را دعوت کنید که با آنان صمیمیت بیشتری دارید مانند خانواده درجه یک، دوستان نزدیک و اقوامی که با آن‌ها روابط گرم‌تری دارید. همان طور که از قدیم یک فرهنگ اشتباه جا افتاده است، این است که عروس و داماد تمام کسانی که می‌شناختند و یا روابط بسیار دوری داشتند را به جشن عروسی دعوت می‌کردند و این باعث می‌شد بخش بزرگی از سرمایه عروس و داماد صرف پذیرایی از مهمان‌ها شود.

تالار عروسی لوکس

رفته رفته اوضاع اجتماعی به سمتی رفت که برای گرفتن یک مراسم عروسی خوب از مهمانانی دعوت می‌شود که با عروس و داماد و خانواده‌هایشان روابط دوستانه و گرمی دارند. همچنین برای پذیرایی از آن‌ها بهترین‌ها را برای مهمانان خود فراهم می‌کنید و با دعوت کردن تعداد کم جوی دوستانه و صمیمانه برقرار می‌شود و در نظم مراسم عروسی هم اختلالی ایجاد نمی‌شود.

برای داشتن عروسی لاکچری چه باید کرد؟

خیلی از عروس‌ها و داماد‌ها برای برگزاری مراسم عروسی خود و داشتن یک عروسی مجلل و لوکس از خانه باغ و ویلا استفاده می‌کنند. از روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس این است که شما یک خانه ویلایی لوکس اجاره کنید و برای یک شب یا چند روز در آن مستقر شوید. هر چند ممکن است اجاره یک شب آن هزینه نسبتاً بالایی داشته باشد اما به اندازه اجاره تالار عروسی و سالن عقد نمی‌رسد. پس اگر تعداد مهمان‌های شما بالا نیست می‌توانید برای داشتن یک عروسی لاکچری از این مورد استفاده کنید. برای اجاره این خانه باغ‌ها می‌توانید به شمال کشور بروید و یا اگر رفت و آمد برای شما سخت است از خانه باغ‌های اطراف کرج استفاده کنید.

ساقدوش و مراسم لوکس

در روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس می‌توان به داشتن ساقدوش برای عروس خانم اشاره کرد. ساقدوش‌هایی با لباس‌های همرنگ که در کنار عروس راه ‌می‌روند و با عروس در تالار عروسی می‌رقصند. دیدن این حرکات و همراهی آن‌ها با عروس باعث لاکچری‌تر شدن عروسی خواهد شد.
پیشنهاد ما این است که برای پذیرایی از مهمانان از سلف سرویس استفاده نکنید زیرا که در وهله اول باعث اسراف می‌شود و خیلی از غذا‌ها و دسر‌ها خورده نمی‌شود و همچنین هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند.

کندی بار در مراسم لاکچری عروسی

جای آن بهتر است از یک یا دو نوع غذای خوب و مجلسی استفاده کنید و با کیفیت‌ترین غذا را در مقابل مهمانان خود بگذارید. به این شکل طعم ماندگار آن غذا در خاطرشان می‌مانند. یکی از‌ایده‌های دیگری که می‌توانید برای پذیرایی از آن استفاده کنید، این است که جایی را در تالار عروسی برای کندی بار خود در نظر بگیرید. از روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس استفاده از کندی بار است که در آن انواع دسر‌ها و شیرینی‌ها سرو می‌شود. با انواع شکلات‌های خاص، پاستیل، ابشار شکلات و مکارون و خوراکی‌هایی با فوندانت و آیسنیگ و همچنین سرو انواع چای و قهوه با این نوع خوراکی‌های جذاب می‌تواند عالی‌ترین نوع پذیرایی باشد. همیشه قبل از برگزاری مراسم عروسی خود، با کادر اجرایی خود هماهنگ باشد که نکات بهداشتی به صورت اصولی رعایت شود و در موقع پذیرایی از دستکش سفید استفاده کنند.

نکات عروسی لاکچری و مجلل

تزئین صندلی عروس و داماد می‌تواند روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس باشد. ‌ایده‌های مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی به خصوص پینترس می‌توانید مشاهده کنید. استفاده از چند شاخه گل یا تاج بادکنکی و یا گل‌های کاغذی برای تزئین صندلی عروس و داماد می‌تواند جلوه خاص و لاکچری به مراسم شما بدهد.

صندلی های سفید در مراسم عروسی لوکس و لاکچری

گاهی مشاهده می‌شود در سالن عقد تهران صندلی‌هایی با رنگ‌های بسیار تند و زننده چیده شده است و همچنین در تالار‌های عروسی با رنگ‌های سبز لجنی و آبی تند مواجه می‌شویم. این رنگ‌ها برای داشتن یک مراسم عروسی لوکس و لاکچری مناسب نیست و پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب سالن حتماً از صندلی‌های با روکش سفید استفاده کنید حتی اگر قرار است در خانه باغ مراسم بگیرید به دیزاین و طراحی صندلی‌ها و نحوه چیدمان آن‌ها توجه داشته باشید. استفاده از رنگ سفید در دیزاین شما جلوه خاص و زیبایی به مراسم شما می‌بخشد.

تلفیق شمع آرایی و گل آرایی در مراسم عروسی لاکچری

یکی دیگر از نکاتی که در روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس باید در خاطرتان باشد، این است که از شمع‌های مختلف برای تزئین مهمان‌ها استفاده کنید. برای داشتن یک مراسم لوکس و مجلل می‌توانید گل‌آرایی و شمع‌آرایی را با هم تلفیق کنید که با طراحی منحصر بفرد شما زیبایی و جلوه فضای مراسم بیشتر خواهد شد. البته همانطور که می‌دانید استفاده از شمع قاعدتاً هزینه کمتری نسبت به گل‌آرایی دارد. امیداوریم مطالعه روش‌هایی برای داشتن عروسی لاکچری و لوکس برای شما مفید واقع شود.

نظرات

0

امتیاز دهید