تالار عروسی

راهنمای خرید ساعت عروس و داماد

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

ساعت عروس و داماد

ساعت ست عروس و داماد، یادگاری از اولین روز‌های مشترک زندگی است. این ساعت برای زوجین اهمیت بیشتری نسبت به سایر ساعت‌هایشان دارد. معمولاً از ساعت عروس و داماد در روزمره استفاده نمی‌شود و اگر زوجین به جای رسمی یا مهمانی دعوت باشند، این ساعت را دست می‌کنند. برای یک خرید مناسب و درست، داشتن اطلاعاتی کلی برای خرید ساعت، به ویژه ساعت ست عروس و داماد لازم است. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین و جامع‌ترین نکات در این رابطه را مطالعه کنید.

ساعت ست عروس و داماد

اگر شما برای این ساعت ویژه، بودجه مناسبی کنار گذاشته‌اید، بهتر از ساعت‌های لوکس و برند استفاده کنید. زیرا علاوه بر اینکه زیبایی بسیاری دارد، ماندگاری بالاتری دارد و همیشه این یادگاری ارزشمند برای شما در طول زندگی می‌ماند. برای خرید ساعت ست عروس و داماد تعیین بودجه کنید تا بر اساس قیمت تعیین شده دست به انتخاب بزنید.

همیشه تحقیقات لازم را انجام دهید. امروز شرایط مناسبی بوجود آمده است تا عروس و داماد قبل از خرید هر چیزی تحقیقات لازم را انجام دهند. مثلاً نمونه‌های مختلف را در شبکه‌های اجتماعی ببینند و یا در سایت‌های مختلف قیمت‌ها و تنوع ست‌های مختلف از برند‌های مختلف را مشاهده کنند. یکی از مزیت‌های تحقیق کردن این است که می‌توانید نظرات مختلف کابران و کسانی که از آن مارک ساعت استفاده کرده‌اند را بخوانید و در نهایت یک تصمیم درست بگیرید.

ساعت عروس

همیشه اولویت را به سلیقه و خواست خود بگذارید. اگر از آن دسته عروس و داماد‌هایی هستید، که علاقه به ساعت‌های کلاسیک، اسپرت و مدل‌های دیگر دارید، بر اساس سلیقه خود می‌توانید مدل ساعت رنگ و اندازه صفحه ساعت را انتخاب کنید. اگر به عنوان ساعت روزمره خود از ست ساعت عروس و داماد استفاده می‌کنید باید از ساعتی استفاده کنید که بدنه آن فولاد باشد تا در برابر ضربه مقاومت کند.

ست ساعت عروس و داماد

ساعت‌ های برند

بند ساعت نیز بنا بر اساس استایل شما می‌تواند متفاوت باشد. یک سری از ساعت‌ها از جنس فلز و طلا هستند البته قیمتی بسیار پایین‌تر از طلا دارند و به این ترتیب شما می‌توانید بدون هزینه طلا، یک ساعت طلایی دست خود کنید. هم چنین مدل‌های پر طرفدار دیگر نیز وجود دارد مانند بند چرم که مناسب افرادی است که بیشتر با هنر ارتباط دارند. بند‌های لاستیکی و پارچه‌ای نیز طرفداران خاص خود را دارد.
اگر دقت کرده باشید ساعت‌های برند، بند ساعت قابل تعویض را به همراه بند اصلی ساعت به مشتریان خود می‌دهند. امروزه ساعت‌ها طوری طراحی شده‌اند که افراد بدون مراجعه به متخصص ساعت بتوانند بند ساعت خود را تعویض کنند. به این صورت یک بند ساعت شما را دلزده نمی‌کند و می‌توانید بند‌های مختلف را امتحان کنید.

خرید ست ساعت عروس و داماد

بازار ساعت نیز مانند کالا‌های لوکس دیگر دارای تنوع فراوانی است و برند‌های معتبر برای عرضه‌ی بهترین‌ها با هم رقابت می‌کنند و با این حجم از تنوع موجود، کار خریدار را دشوار می‌شود. باید قبل از خرید چند نکته را برای خود روشن کنیم.
ساعت را در چه موقعیت‌هایی می‌خواهیم استفاده کنیم؟ بودجه مدنظر من برای خرید ست ساعت عروس و داماد چقدر است؟ آیا می‌توانم به یک سلیقه مشترک با همسرم برای خرید ساعت برسم؟ ا در تالار عروسی خود باید یک انتخاب  هوشمندانه داشته باشید! انتخاب ساعت مناسب نمای و جلوه بیشتری به دست عروس و داماد می دهد و این مسئله برای عکاسی کردن امتیاز محسوب می شود.

ساعت مناسب عروس

عروس به خاطر ظرأفت دست‌هایش بهتر است از ساعت‌هایی با صفحات دایره‌ای، بیضی، و یا مستطیل کوچک استفاده کند اما اگر عروس دست کشیده‌ای داشته باشد، بهتر است از بند‌های پهن‌تری استفاده کند تا جلوه‌ی ساعت بیشتر شود. اگر هم دستان کوچک دارید بهتر است از بند‌های ظریف، باریک و نگین دار استفاده کنید. توصیه ما این است بند ساعت خود را شیری و یا نقره‌ای انتخاب کنید. بند‌های نقره‌ای و شیری به دلیل ظرأفت‌ها و زیبایی که دارند بهترین گزینه برای عروس خانم‌ها می‌باشد.

 

ساعت مناسب داماد

دست‌های آقایان به نسبت خانم‌ها درشت‌تر با استخوان‌بندی متفاوتی است. آقایان بهتر است از ساعت‌هایی با قاب‌های مربع و دایره‌ی بزرگ استفاده کنند. چون هماهنگی بین ساعت و دست یکی از اصول مهم زیبایی شناختی در انتخاب ساعت است.

چطور یک ساعت اصل را تشخیص دهیم؟

با توجه به اینکه دنبال ست ساعت عروس و داماد هستید و حتماً برای شما کیفیت ساعت مهم است. می‌توانید از نمایندگی‌ها ساعت خود را بخرید. حتماً برای شما سؤال می‌شود که چطور ساعت اصل را از فیک تشخیص دهیم. پاسخ این است که تمام برند‌های معروف، در شهر‌های بزرگ، نمایندگی دارند. با جستجوی آن‌ها در اینترنت می‌توانید آدرس دقیق این نمایندگی‌ها را به دست بیاورید.

خرید ست ساعت برای عروس و داماد

برند‌های معروفی مانند رولکس، سواچ، کاسیو، سیکو، سیتیزن، امگا، تیسوت دارای سایت‌های تخصصی هستند که اطلاعات هر ساعت بر اساس مدل در آن درج شده است؛ همچنین قیمت‌های ثابت و مشخص آن در سایت بارگذاری شده است.
نکته مهم در خرید ست ساعت عروس داماد از نمایندگی‌ها این است که بعد از خرید ساعت از نمایندگی هم اطلاعات ساعت فروخته شده، در سایت درج می‌شود.

ساعت های شناسنامه دار

از مهم‌ترین راه‌های شناخت ساعت اصل از فیک این است که ساعت‌های مارک دار شناسنامه دارند. یعنی بر اساس شماره سریال و مدل، رنگ و سال ساخت و طراح، رده‌بندی می‌شوند و تمام این اطلاعات در شناسنامه‌ی کار قید شده است. یکی دیگر از راه‌های اصل بودن ساعت، حک شدن نام برند یا لوگوی شرکت سازنده، در صفحه ساعت و پشت آن است. شما با یک سرچ ساده نیز می‌توانید تشخیص دهید. اولین قدم این است که شماره سریال ساعت را در گوگل سرچ کنید و بر اساس یافته‌های سایت اطمینان حاصل کنید که این ساعت اصل یا تقلبی است.
مزیت خوب ساعت‌های اصل این است که برند‌های معتبر محصولات خود را دو تا چهار سال ضمانت می‌کنند. موقع خرید حتماً از فروشنده ضمانت نامه‌ی شرکت سازنده را درخواست کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید