تالار عروسی

تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر

تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳

اشتراک گذاری

تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر

همواره افرادی هستند که دوست دارند مراسم با کیفیت و کوچکی را در تالار پذیرایی برگزار کنند. اما بسیاری از تالارها ظرفیت بالایی دارد و برای این دسته افراد مناسب نیست. تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر، برای این افراد گزینه بسیار مناسبی است. به همین خاطر ما در این مقاله می‌خواهیم تالارهای با ظرفیت پایین را به شما معرفی کنیم.
این تالارها مناسب مهمانی‌ها و مجالس کوچک هستند و برای کسانی که نمی‌خواهند جمعیت زیادی را دعوت کنند ایده خیلی خوبی است. کوچک بودن فضا به معنای کیفیت پایین‌تر آنها نیست. بلکه یک تالار عروسی می‌تواند در عین کوچک بودن زیبا و شیک باشد. بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید.
به طور کلی اگر تعداد مهمانان شما بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر است طبیعتاً بهتر است که اقدام به رزرو تالارهای با همین نسبت ظرفیت کنید. چرا که اگر سالنی حتی با وجود مجلل بودن بزرگ باشد باعث می‌شود فضا کسل‌کننده به نظر بیاید. زیرا تعداد مهمانان شما با بزرگی سالن همخوانی ندارد و بخش زیادی از سالن خالی می‌ماند.
پیشنهاد ما به شما این است که حتماً متناسب با تعداد مهمانان، ظرفیت سالن را در نظر بگیرید. ظرفیت سالن نباید با تعداد مهمانان شما فاصله زیادی داشته باشد.

مزایای تالار با ظرفیت محدود

شاید قبل از آن که به سراغ معرفی برویم بهتر است نگاهی به مزایای این تالارها بپردازیم. یکی از مزیت‌های آشکار تالار با ظرفیت محدود، صرف هزینه کمتر است. این موضوع کاملاً بدیهی است و اگر شما توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین مراسم را نداشته باشید اتفاق مثبتی است که یک تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر را رزرو کنید..
شما با دعوت مهمانان کمتر، می‌توانید یک مراسم کوچک اما باکیفیت ترتیب دهید. در واقع ظرفیت کم از کیفیت مراسم شما نه تنها کم نمی‌کند بلکه می‌تواند تا حد زیادی به آن بیفزاید. وقتی از تعداد نفرات کم می‌کنید در واقع دارید از کمیت کم می‌کنید و به چیزهای مهم‌تر اضافه می‌کنید. اگر در تعداد نفرات زیاد مجبور بودید به ازای هر نفر هزینه کمتری کنید تا برای همه ارائه خدمات ممکن باشد در حالت ظرفیت کم، این موضوع برعکس است. یعنی شما می‌توانید به ازای هر نفر، پول بیشتری خرج کنید و خدمات بهتری ارائه دهید و همچنان هزینه کلی مراسم شما کمتر باشد.
البته که همیشه استثنا هم وجود دارد و ممکن است تالاری باشد که با وجود ظرفیت زیاد و تعداد کم مهمانان همچنان مناسب باشد.

تالار با ظرفیت محدود برای چه کسانی مناسب است؟

حال شاید این سؤال پیش بیاید تالار با ظرفیت محدود برای چه افرادی مناسب است؟ یا به عبارتی دیگر برای چه نوع مراسمی بیشتر کاربرد دارد؟ این سؤال جواب واحدی ندارد. زیرا این سالن‌ها برای انواع مراسم مناسب هستند. اما اگر بخواهیم به طور ویژه‌تر بگوییم برای مهمانی‌های کوچک مانند تولد، بله‌برون، نامزدی و عقد گزینه بسیار مناسبی هستند.
از آنجایی که در این گونه مراسم، عمدتاً تعداد مهمانان کمتر است این تالارها برای رزرو انتخاب خوبی هستند. در واقع تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر ایده خیلی خوبی برای جشن‌های کوچک مانند تولد است. شما می‌توانید دورهمی‌های کوچک خود را که دوست دارید مجلل برگزار شود در این تالارها برگزار کنید.
البته باید بدانید افرادی هم هستند که مراسم عروسی خود را در این تالارهای با ظرفیت کم برگزار می‌کنند. کسانی که تعداد مهمان زیادی ندارند و می‌خواهند مختصر و در عین حال مجلل برگزار کنند این تالارها را انتخاب می‌کنند. بنابراین هیچ محدودیتی برای این دسته از افراد وجود ندارد. شما می‌توانید برای مراسم خود را از تولد گرفته تا عروسی تالارو باغ تالارهای با ظرفیت کم را رزرو کنید.

عمارت عقد بهاران در غرب تهران

یکی از تالارهای بسیار زیبایی که هر فردی دوست دارد مراسم عقد خود را در آنجا برگزار کند، عمارت عقد بهاران است. این عمارت شیک، در محدوده شهریار قرار دارد و انتخاب بسیار خوبی برای برگزاری مراسم است. این مجموعه از دکوراسیون زیبایی برخوردار است و جلوه زیبایی به عکس‌های شما و مهمانان می‌دهد.
همه جای این عمارت به زیبایی دیزاین شده و از بهترین متریال استفاده شده است. طراحی و چیدمان همه چیز از زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما حتی می‌توانید مهمانی خانوادگی خود را در این عمارت به زیبایی هر چه تمام‌تر برگزار کنید. دیزاین سفره عقد به سبک روستیک است که افراد متخصص این کار، به دیزاین آن پرداخته‌اند.
بنابراین اگر بخواهیم تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر به شما معرفی کنیم یکی از آنها همین عمارت بهاران است. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب آن، استفاده از میز و صندلی‌های شیک برای مهمانان است که تأثیر زیادی نیز بر قشنگی فضای سالن دارد. همچنین داشتن سقف متحرک را نیز می‌توان جزو مزایای آن برشمرد.
این تالار دارای دو سالن عقد به ظرفیت ۶۰ و ۱۰۰ نفر است.

جهت مشاهده لیست باغ تالارهای تهران کلیک کنید.

عمارت عقد بهاران

سالن عقد مهرآفرین برای مراسم های کوچک

یکی دیگر از سالن‌های عقد مناسب، مهرآفرین است که در اشرفی اصفهانی قرار دارد. این تالار تنها برای مراسم عقد و عروسی نیست بلکه شما می‌توانید حتی ورک‌شاپ تخصصی خود را نیز در این جا برگزار کنید. امکان برگزاری تولد، ایونت، خواستگاری و … نیز وجود دارد. این تالار همچنین دارای روف‌گاردن مجلل است که به زیبایی تزئین شده است.
امکاناتی نظیر وجود پارکینگ اختصاصی نیز به مزایای مجموعه افزوده است و تردید شما را برای انتخاب آن، کم می‌کند. کارکنان مجرب این تالار، به خوبی پذیرای مهمانان شما خواهند بود و با برنامه‌ریزی و دقیق، امور را پیش می‌برند. سالن عقد مهرآفرین دارای دو سالن است که هر یک، ۵۰ و ۸۰ نفر ظرفیت دارد.
شما می‌توانید تولد خود را نیز در این سالن جشن بگیرید و تم مورد علاقه خود را برای دیزاین انتخاب کنید. اگر دنبال یک تالار شیک و باکیفیت هستید این سالن را نیز بررسی کنید و به لیست انتخابی خود اضافه کنید.

سالن عقد مهرافرین

خانه عقد لوکس و زیبای پدرخوانده

یکی از تالارهای لوکسی که در تهران برای برگزاری مراسم می‌توانید انتخاب کنید خانه عقد پدرخوانده است. این خانه عقد در محدوده اشرفی اصفهانی در غرب تهران، قرار دارد. ظرفیت سالن عقد پدرخوانده از ۲۰ نفر شروع و تا حداکثر ۱۲۰ نفر می‌باشد. بنابراین جزو تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر یا همان ظرفیت محدود محسوب می‌شود.
این تالار، در واقع یک خانه ویلایی باشکوه است که دارای حیاطی بسیار سرسبز و زیبا است. اگر دوست دارید مراسم خود را در فضای باز برگزار کنید تالار پدرخوانده یکی از گزینه‌های بسیار خوب محسوب می‌شود. شما می‌توانید مراسم خود را به زیبایی در فضای باز و جذاب، داشته باشید و برای صرف شام از سالن داخل استفاده کنید.
تمام اکسسوری و دکوراسیون مجموعه با ظرافت و به صورت حرفه‌ای کار شده است. تمی که برای دیزاین فضا استفاده می‌شود تم روستیک است که علاقه‌مندان زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن، وجود یک آب‌نما در کنار سفره عقد است که شنیدن صدای جریان آب، مراسم را به مراتب برای شما رویایی‌تر می‌کند.
اگر بخواهیم به امکانات دیگر آن اشاره کنیم شامل داشتن فضای مناسب برای پارک خودرو، برخورداری از سالن مسقف، نورپردازی فوق‌العاده در کنار سفره عقد، موسیقی زنده و… است.

خانه عقد پدرخوانده

خانه عقد یاس (باغ ویلای کلاه فرنگی)

آخرین جایی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم خانه عقد یاس است که در شمال تهران، قرار دارد. این خانه عقد بسیار زیبا و دیدنی است و حتماً از دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد. این باغ ویلا از کیفیت بسیار خوبی از خدمات برخوردار است و اکثریت مشتریان رضایت خوبی را نسبت به آن، ابراز کرده‌اند.
اگر دکوراسیون این مجموعه را ببینید متوجه باشکوه بودن آن خواهید شد. بخش‌های مختلف باغ ویلا را طراحان با مهارت و ظرافت تزئین نموده و جلوه مجللی به کل مجموعه بخشیده‌اند. اگر در فکر رزرو تالار و باغ تالار با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر هستید خانه عقد یاس پیشنهاد بسیار خوبی برای شما است. این مجموعه دارای دو سالن عقد با ظرفیت ۶۰ و ۸۰ نفر است.
یکی از خدمات خوب خانه عقد یاس، برخورداری از سرویس ون وی‌آی‌پی برای مهمانان است که از منزل تا باغ تالار مهمانان را همراهی می‌کند. همچنین دارای سرویس برگشت از باغ به خانه نیز می‌باشد. شما می‌توانید یک مراسم لوکس و جذاب در فضای باز و روف‌گاردن داشته باشید.
اگر نگاهی به این مجموعه یا عکس‌های آن بیندازید متوجه زحمت زیادی که برای این مجموعه کشسده شده است می‌شوید. همه ریزه‌کاری‌ها در آن رعایت می‌شود و هیچ جزئیاتی از قلم نمی‌افتد. چیدمان میز و صندلی، تزئینات میز غذاخوری، دکور سفره عقد، شمع‌آرایی و گل‌آرایی همگی بسیار شیک و فوق‌العاده است.

خانه عقد یاس

 

همانطور که متوجه شدید تالارهای کوچک می‌توانند انتخاب خیلی خوبی برای برگزاری انواع مراسم باشد. فرقی ندارد قصد برگزاری چه نوع مراسمی را دارید شما می‌توانید جمعیت کمتری را دعوت کنید و در عوض یک مراسم با کیفیت در یک تالار زیبا ولی با ظرفیت کم داشته باشید. مزیت دیگر این کار همین موضوع کم شدن هزینه‌ها است.
هر یک از تالارهایی که به شما معرفی کردیم دارای ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و مناسب برای جمع‌های کوچک است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود تالار دلخواه خود را رزرو کنید و یک مراسم با کیفیت داشته باشید. امیدواریم بتوانید تالار یا باغ تالار دلخواه خود را از بین موارد بالا پیدا کنید.

 

 

نظرات

0

امتیاز دهید