تالار عروسی

ایده های جذاب دیزاین تالار و باغ تالار

تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

محل برگزاری عروسی همیشه در ذهن شما خواهد ماند. برای یادگیری ایده های جذاب دیزاین تالار و باغ تالار در این مقاله همراه ما باشید. برگزاری مراسم عروسی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین کارهای طول عمر یک انسان است. به همین دلیل باید از قبل، تمامی کارهای لازم برای بهتر برگزار شدن مراسم انجام شود. بخش تزیین و تالار عروسی و باغ تالار و دیزاین فضا از جمله مسائلی‌ است که بسیار زیاد در حال و هوای مراسم و هم چنین زیباتر شدن آن تاثیرگذار می باشد.

چرا دیزاین تالار و باغ تالار مهم است؟

نوع تزئینات و دیزاینی که شما برای مراسم خود می پسندید، باعث می شود عروسی گرم و دوستانه و صمیمانه یا عروسی منظم و رسمی ای داشته باشید. شما می‌توانید با تغییر دادن جزئیات، حال و هوای مراسم خود را کاملا تغییر دهید.

به همین دلیل فکر کردن روی این مسائل اهمیت زیادی دارد. قبل از هر کار دیگری لازم است تصمیم بگیرید که دوست دارید چه سبک مراسمی داشته باشید. گرفتن بقیه تصمیماتتان براساس نوع مراسم انتخابی شما آسان تر خواهد بود.

از آن جا که تزئینات و دیزاین به شکل جدید و امروزی مسئله ای بسیار گسترده است، دست شما برای انتخاب مدل دلخواه و مانور دادن در این حوزه بسیار باز است!

البته باز هم تاکید روی این نکته لازم است که انتخاب شما باید کاملاً فکر شده باشد. این انتخاب هم جو و حال و هوای موجود در مراسمتان را کاملا منقلب می کند و هم هماهنگی دکور و دیزاین نقاط مختلف تالار مثل جایگاه عروس و داماد، دیزاین و دکوراسیون ورودی تالار رو باغ تالار، نوع تزئین میزها، تزئینات کیک و… باید مورد توجه باشد.

همچنین ببینید: باغ تالار مشهد

برنامه‌ریزی دیزاین تالار را از کجا شروع کنیم؟

اولین مسئله‌ای که باید به آن فکر کنید، تم رنگ انتخابی شما است. مثلاً مراسم عروسی شما در فصل پاییز برگزار شود، انتخاب رنگ‌های پاییزی مثل کرم و قهوه‌ای و نارنجی و زرد برای تم مراسم، به زیبایی و خاص بودن روز رویایی زندگیتان کمک می کند.

یک پالت یا طیف رنگ خاص را انتخاب کنید؛ لباس ساقدوش‌ها، رنگ کیک، رنگ گل‌های سر میزها، رنگ کت و شلوار و کراوات داماد، رنگ دسته گل عروس و… باید از رنگ های جزو این پالت باشند. پس با انتخاب رنگ بسیاری مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهید.

مسئله دیگری که باید به آن فکر کنید، نوع تزئیناتی است که دوست دارید به کار ببرید. مثلاً می‌توانید از بادکنک آرایی استفاده کنید. گل آرایی پیشنهاد دیگری است. حتی می توانید ترکیبی از گل و بادکنک را استفاده کنید. می‌توانید به جای همه ی این‌ تزئینات از شمع آرایی و نورپردازی استفاده کنید که خاص تر است.

دکوراسیون هر یک از بخش‌های مختلف تالارباید  به صورت جداگانه تحت بررسی دقیق قرار بگیرند ولی قبل از آن لازم است به نتیجه‌ای واحد برای کلیت کار برسید.

از جمله مسائلی که در نگاه اول شاید اهمیت آن چندان به چشم شما نیاید، انتخاب درست شکل هندسی میزهاست!به تجربه ثابت شده میزهای دایره‌ای شکل برای مهمان‌ها، قابلیت ایجاد جوی دوستانه‌تر و گرم‌تر را دارند. برعکس آن، انتخاب میزهای مستطیلی باعث می شود جو رسمی‌تر و جدی‌تر باشد.

حتی این که میز ها را چگونه بچینید و یا این که اندازه ی آن ها چقدر است هم می‌تواند در صمیمانه‌تر شدن یا رسمی‌تر شدن مراسم شما نقش ایفا کند.

با توجه به این نکات شما باید با درنظر گرفتن اشتراکات مهمان‌ها و نوع مراسمی که مدنظر دارید، انتخاب‌های درست داشته باشید. در این صورت است که شما می توانید خاطره‌ای فراموش نشدنی برای خود و مهمانانتان بسازید. در انتخاب ها قالب های فرهنگی خود و مهمانانتان را در نظر بگیرید. هم چنین برخی از تزئین ها پرخرج بوده و باعث می شوند در انتها نتوانید آن ها را انجام دهید و به اصطلاح توی ذوق شما بخورد. پس قبل از تصمیم در مورد ایده های جذاب دیزاین تالار و باغ تالار به موجودی خود نیز توجه کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید