تالار عروسی

ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی

داشتن یک سالن عروسی لوکس از آرزوهای هر عروسی است. ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی به شما کمک می کند که سالن خود را به زیبایی و مطابق سلیقه خود بیارایید. لوستر معمولا جزو مسائلی است که توجه عروس خانم های جزئی نگر را جلب می کند. معمولا به تزئین راهرو ها و میزها و ورودی ها بیشتر از لوستر اهمیت می دهند. با انتخاب یک لوستر زیبا و چشم نواز می توانید متفاوت ظاهر شوید و تحسین مهمانان خود را بر انگیزید.

استفاده از لوستر در سالن عروسی

لوستر علاوه بر زیبایی ای که دارد از وسایل نورپردازی به شمار می رود. نیاز به توضیح نیست که نورپردازی سالن عروسی چقدر مهم است و چه تاثیری بر حال و هوای شما و میهمانان و کیفیت عکس هایتان دارد. حتی اگر عروسیتان را در فضای آزاد برگزار می کنید می توانید از لوسترهای زیبایی بهره مند شوید که علاوه بر زیبایی، باعث می شوند نور محیط را به خوبی تنظیم کنید. در ادامه برای آشنایی با انواع لوسترهای مناسب تالار عروسی با ما همراه باشید.

ایده ی قرار دادن یک لوستر بزرگ در باغ تالار عروسی

نصب یک لوستر بزرگ و لوکس، بالای میز عروس و داماد در باغ تالار عروسی می تواند از گزینه های شما باشد. انتخاب این لوستر علاوه بر این که نور محل نشستن شما را تنظیم می کند، باعث می شود توجهات بیشتری به آن ناحیه جلب گردد. توجه داشته باشید هارمونی این لوستر با میز عروس و داماد و اکسسوری های روی میز می تواند جلوه زیبایی به مجلس ببخشد.

استفاده از لوسترهای گل آرایی شده

می توانید لوسترها را با شکوفه های تازه و گل هایی به رنگ لباستان یا هر رنگی که دوست دارید بیارایید. این لوسترها را بالای محل خواندن خطبه عقد یا محل نشستن عروس و داماد قرار دهید. رنگ های زیبای گل ها و شکوفه ها در تلاقی با نور لوستر، صحنه ای عاشقانه و زیبا خلق می کند. اگر از گل های طبیعی استفاده کنید می توانید از بوی مطبوع آنان نیز لذت ببرید.

همچنین بخوانید: تالارهای غرب تهران 

 

لوستر با شمع و پایه ی آهنی

بسیاری از عروس و داماد ها ترجیح می دهند فضای کلاسیکی برای عروسی خود فراهم کنند. لوسترهایی با پایه ی آهنی که روی آن ها شمع های زیبایی می سوزند، همراه با موسیقی ملایم، جلوه ای لایت و اروپایی به مجلس عقد یا عروسی شما می بخشد. می توانید دور شمعدان ها را نیز با گل های زیبایی تزئین کنید تا مجلس شما صمیمی تر بنماید.

استفاده از لوستر در ورودی تالار عروسی

یکی از ایده های استفاده از لوستر در تالار عروسی، استفاده از آن در ورودی هاست. می توانید مسیر ورودی عروس و داماد را با لوسترهای زیبایی نورباران کنید. هم چنین مسیر ورود مهمان ها نیز می تواند با لوسترهای زیبایی تزئین شود. بدیهی است که نورهای سفید و طلایی جلوه مجللی به عروسی شما می بخشند. البته می توانید جسور و خلاق باشید و با نورهای رنگی نورپردازی های زیبایی انجام دهید.

استفاده از چند نوع لوستر به صورت هم زمان

محدودیتی در استفاده از لوسترها برای خود در نظر نگیرید. اگر از چند مدل لوستر خوشتان آمده است می توانید از همه ی آن ها در نقاط مختلف عروسی استفاده کنید. البته توجه کنید که در نهایت بین این مدل های مختلف یک هماهنگی وجود داشته باشد. زیرا در غیر این صورت یک مجموعه ی ناموزون در تالار عروسی خود خواهید داشت.

ایده ساخت لوستر کاغذی

این لوسترها کاربردی فراتر از زیبا کردن سالن و نورپردازی به آن دارند. می توانید با نام مهمانانتان روی یک کاغذ شکل دار که شماره ی میز و یا جمله زیبایی برای آنان نوشته اید لوسترهایی بسازید و بالای میز آن ها قرار دهید. هم چنین می توانید به مهمانانتان کاغذهای متحدالشکلی بدهید تا برایتان جمله ای به یادگار بنویسند و آن ها را به لوستر بیاویزند. این امر هم سرگرمی جذابی است هم خاطره زیبایی برای شما به یادگار می گذارد.

استفاده از ریسه های تزئینی در تالار عروسی

استفاده از این ریسه ها به خصوص اگر در فضای آزاد باشد بسیار زیباست. می توانید با این ریسه ها درخت ها و حتی صندلی ها را تزئین کنید. علاوه بر آن می توانید با همین ریسه ها لوستر درست کنید. اگر در فضای آزاد باغ تالارتان چادری قرار داده اید می توانید با این ریسه ها، چادر را تزئین کنید.

در نهایت توجه کنید که زیبایی و نور تالار شما به لوسترهای تالار بستگی دارد. اگر در فضای آزاد هستید و مهمانی تان در شب است، اهمیت لوسترها در باغ تالار دو چندان می شود تا بتوانید نور مناسبی برای مهمانان و عکس گرفتن فراهم کنید. احتمالا این که مهمانانتان بخواهند در نور کم غذا بخورند و به صحبت بپردازند برایشان خوشایند نخواهد بود. علاوه بر این نور، بر هیجان و شور جشن شما می افزاید و باعث می شود شبی خاطره انگیز همراه با شور و نشاط تجربه کنید.

 

نظرات

0

امتیاز دهید