تالار عروسی

گل آرایی مجالس و مراسم عروسی

تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

گل آرایی عروسی

اگر به دنبال این هستید که مجلس با شکوه‌تری داشته باشید می‌توانید از گل‌آرایی در مجالس خود بهره ببرید. گل‌آرایی مجالس و مراسم عروسی علاوه بر اینکه به عنوان دیزاین و طراحی مراسم شما استفاده می‌شود، خود گل‌ها نیز طراوت و شادابی را به فضایی که در آن هستید می‌بخشد. گل‌ها در هر نوع و رنگی باشند زیبایی منحصربفرد خود را دارند و همیشه نماد زیبایی و عشق بوده‌اند. در فرهنگ ایرانی گل‌آرایی مجالس و مراسم عروسی اهمیت بالایی دارد و به نوعی وقتی جشنی برپا باشد همیشه استفاده از گل حرف اول را می‌زند!

معمولاً صنف تشریفات مجالس و عروسی خدمات گل‌آرایی را نیز پوشش می‌دهند. در تالار تهران نیز برای طراحی فضا می توانید از این خدمات استفاده کنید.  گل‌آرایی محدود به مراسم عروسی نمی‌شود بلکه در مراسم‌های مختلفی مانند تولد‌ها، جشن فارغ التحصیلی، سالگرد ازدواج، سمینار‌ها و مراسم‌های دیگر نیز می‌توان از گل‌آرایی بهره برد.
اگر شما هم برای مراسم خود به دنبال گل‌آرایی هستید و یا عروسی‌ای در پیش دارید که نیازمند استفاده از خدمات گل‌آرایی مجالس و مراسم عروسی هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

گل آرایی  مراسم عروسی

گل‌ها خود به فضایی که در آن هستید آرامش می‌بخشند و باعث جلوه بیشتر مراسم شما می‌شود. اگر گل‌آرایی به خوبی و به صورت اصولی انجام گیرد، می‌تواند فضا‌های رمانتیک را خلق کند که از آن‌ها فیلم و عکس‌های خلاقانه‌ای بیرون آید. البته در این بخش تخصص فیلم بردار و عکاس شما نیز اهمیت پیدا می‌کند، هر چقدر بتواند از فضا و گل‌آرایی در محتوایی که خلق می‌کند استفاده کند، خروجی کار شکوه و جلوه بیشتری خواهد داشت.
گل‌آرایی به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:
جایگاه عروس و داماد از مهم‌ترین بخش‌هایی است که گل‌آرایی آن باید با ترکیب رنگ‌های درستی صورت بگیرد.گل‌آرایی ورودی عروس و داماد نیز باید به زیبایی انجام شود، تا مهمانان نیز با دیدن آن ورودی به وجد آیند.معمولاً در تالار عروسی میز مهمان‌ها نیز گل‌آرایی ساده‌ای صورت می‌گیرد تا به آن‌ها نیز حس شادی و طراوت منتقل شود.
گل‌آرایی میز شام و کیک نیز می‌تواند شیرینی و زیبایی مراسم شما را چندین برابر کند.

گل آرایی مراسم عقد و عروسی

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

اگر به فیلم‌های عروسی دقت کرده باشید، گل‌آرایی مجالس و مراسم عروسی و سالن عقد  تهران می‌تواند به مراسم و مجلس رنگ دیگری ببخشد. جایگاه عروس و داماد باید به طور ویژه‌ای دیزاین شود. اگر ا زگل‌آرایی قرار است برای طراحی جایگاه استفاده شود باید به صورت جزئی و با ترکیب گل‌های متنوع صورت بگیرد زیرا که در این بخش عروس و داماد عکس‌های زیادی خواهند گرفت و همچنین نور پردازی این جایگاه برای عکاسی و فیلم‌برداری اهمیت دارد.

هزینه گل‌آرایی مجالس و مراسم عروسی

هزینه گل‌آرایی به عوامل متعدد بستگی دارد که در ادامه این مقاله آن‌ها را می‌توانید مطالعه کنید:اول از همه گل‌هایی که انتخاب می‌کنید مهم است. بعضی گل‌ها ارزان‌تر و بعضی گل‌ها قیمت‌های بالایی دارند. اینکه شما با کدام شرکت برای گل‌آرایی قرارداد می‌بندید اهمیت زیادی دارد، زیا که مؤسسات زیادی هستند که خدمات گل‌آرایی را به مردم ارائه می‌کنند و بسته به اعتبار و کیفیت کارشان دارای قیمت‌های متنوعی هستند.
خدمات گل‌آرایی را از چه مؤسسه‌ای دریافت می‌کنید: مؤسسات تشریفاتی بسیاری وجود دارند که خدماتی مانند گل‌آرایی مجالس را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه دریافتی آن نیز متفاوت خواهد بود. همچنین ابزار‌هایی که از این مؤسسات اجاره می‌کنید در قیمت گل‌آرایی مؤثر است. مثلاً اگر برای شما جایگاه و استند گل استفاده شود هزینه جدایی بابت این موارد باید پرداخت کنید.

گل آرایی در فصل های مختلف

گل‌آرایی مسأله‌ای است که عروس خانم‌ها نمی‌توانند نسبت به آن بی‌تفاوت باشند! معمولاً قبل از مراسم خود به تالار‌های عروسی مختلفی ‌می‌روند و در رابطه با دیزاین و طراحی مراسم خود با افراد مختلفی مشورت می‌کنند. همچنین برای اینکه برای مراسم خود‌ایده بگیرند، عکس‌های متنوعی را برای گل‌آرایی مراسم و مجالس می‌بینند.
نکته‌ای که در این رابطه مهم است این است که گل‌آرایی در عروسی در چه فصلی از سال برگزار می‌شود. مثلاً اگر در فصل پاییز باشد از گل‌های خاص این فصل استفاده می‌شود که تم نارنجی و زرد رنگ است و باعث گرمای مراسم شما می‌شود.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

ایده های گل آرایی مجالس و مراسم عروسی

یکی از راه‌هایی که در گل‌آرایی می‌شود از آن استفاده کرد استفاده از سقف با پوششی از گل است. سقف مکان برگزاری مراسم عروسی وقتی با گل‌های زیبا و تازه آراسته شود، زرق و برق بیشتری به مراسم شما می‌بخشد. همچنین لوستر‌های کریستالی در بین گل‌آرایی جذابیت آن طراحی را را دو چندان می‌کند. گذاشتن گلدانی با شکوفه‌های فصلی بسیار‌ایده خوبیست. این گلدان می‌تواند در جایگاه عروس و داماد قرار بگیرد. یک‌ایده بسیار جذاب دیگر گذاشتن یک تاج شکوفه بر سر کودکان است که به کودکان نیز حس خوبی را منتقل می‌کند.
داربست کمانی پر از گل‌های زیبا با رنگ‌های مختلف و کریستال‌های آویزان همچون آبشار جایگاه عروس و داماد را عالی جلوه می‌دهد.
همچنین می‌توانید برای طراحی فضای مراسم خود از لوستر کریستال استفاده کنید.
مثلاً می‌توانید از گل‌های صورتی رنگ، گیاهان سبز و یا حتی انواع بری‌ها (انواع تمشک) از یک حلقه به شکل آبشاری، یک لوستر گل طراحی کنید و حس تازگی را به محیط ببخشید.

نظرات

0

امتیاز دهید