تالار عروسی

مدل های آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان

تاریخ انتشار : ۲۲ تیر ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

آیینه و شمعدان عروس

وقتی حرف از سفره چیدن می‌شود همیشه در فرهنگ ایرانی آینه نیز وجود دارد که خود نماد روشنایی و پاکی است. اگر دقت کرده باشید در خرید سفره هفت سین، سفره شب یلدا و دیگر جشن‌های ایرانی همیشه یکی از ابزار‌های جدا نشدنی سفره‌ها آینه است. عروس و داماد وقتی برای سفره عقد خود اقدام به خرید می‌کنند، معمولاً به سراغ آیینه و شمعدان ‌می‌روند. استفاده از آینه و شمعدان به صورت نمادین است که در سالن عقد تهران نیز استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانید رسم آینه و شمعدان گذاشتن بر سفره عقد از آیین زردشت برگرفته شده است و آتش روشنایی بخش زندگی عروس و داماد است.
با تنوعی که در بازار خرید وجود دارد، انتخاب برای زوجین ممکن است سخت‌تر شود. مثلاً آینه و شمعدان نیز دارای تنوع گسترده‌ای است که در طرح‌ها و جنس‌های متنوعی تولید و وارد بازار می‌شود. البته در سال‌های اخیر شاهد افزایش قیمت چشم گیر این کالا هستیم که به نوعی خود ابزاری برای چشم و هم چشمی‌های خانوادگی و‌ فامیلی شده است.

مدل آینه و شمعدان با قیمت ارزان

البته نباید فراموش کرد که اگر زوجین تجمل گرا نباشند می‌توانند مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان را نیز در حین خرید خود بیابند. آینه و شمعدانی که قرار است نور و روشنایی را روانه خانه تازه عروس کند.
مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان در بازار به صورت‌های مختلفی عرضه می‌شود. در یک تقسیم‌بندی کلی آینه و شمعدان با جنس‌های طلا، کنسولی، نقره، کریستال، برنز، چوب و چینی وارد بازار می‌شوند.

آینه و شمعدان با قیمت ارزان

اگر می‌خواهید اقدام به خرید مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان کنید می‌توانید از آینه و شمعدان‌های مدل کریستال و چینی تهیه کنید که بیشتر جنبه تزئینی دارند ولی از جهت کیفیت دارای مقاومت بالایی نیستند و امکان لب پر شدن و شکستگی شدن دارد. در نتیجه اگر به دنبال این هستید که از مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان استفاده کنید به خاطر داشته باشید که در یک جایگاه امن از آن مراقبت کنید تا دچار صدمه نشود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان جئ گزینه‌های شما نیست، آینه و شمعدان‌های نقره و طلا گزینه بسیار مناسبی خواهد بود
آینه و شمعدان‌های نقره و طلا، هم زیبایی و ظرأفت دارند و هم ماندگاری بالایی. هم اینکه می‌توانند به عنوان یک یادگاری به نسل‌های بعدی سپرده شوند. اما قیمت بالایی دارند و ممکن است هر کسی نتواند به سراغ‌شان برود.
نکته‌ای که در خرید آیینه و شمعدان باید به آن توجه کنید این است که در هنگام خرید سعی کنید از رنگ‌های تیره استفاده کنید تا به مرور زمان کدر نشود.
بعضی از آینه‌ها به صورت قدی طراحی شده‌اند و شما باید بعد از خرید استند آن یا به نوعی اهرمی که با روی دیوار می‌ایستد را از فروشنده بخواهید.

جلوه شمعدان‌ها

اگر به دنبال دیدن مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان هستید ابتدا توصیه می‌کنیم، در اینترنت مدل‌های متنوع را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. کسانی که مطالعات زیادی درباره مراقبه دارند، در گفته‌های خود همیشه از اهمیت شمع روشن کردن برای خود می‌گویند. شمع‌ها حس آرامش را منتقل می‌کنند و همیشه معروف به ابزاری برای ساخت لحظات رمانتیک است! به وژه در تالار عروسی نیز فضا را روح نواز می‌کند. حال تصور کنید که از همین شمع برای چیدن سفره عقد استفاده می‌کنید.
این روز‌ها تنوع شمعدان در بازار بسیار زیاد و متنوع است و عروس و داماد‌ها می‌توانند بر اساس سلیقه‌ای که دارند، یک شمعدان مناسب خریداری کنند. آن‌ها می‌توانند با طرح پتینه و رنگ‌های لوکس مانند طلایی، سفید، مشکی خاکستری باشند و یا حتی دارای طرح‌های پتینه باشند. همچنین بعضی از عروس و داماد‌ها به مدل‌های عتیقه و آنتیک علاقه دارند که بسیار در بین ایرانی‌ها مرسوم است. لاله‌هایی که طرح‌های سنتی و قاجاری دارند و نمای زیادی به سفره یا منزل می‌بخشد.

چیدمان منزل با آینه و شمعدان

تا به اینجا به این مسأله پرداختیم که مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان از کجا تهیه کنیم و با انواع آینه و شمعدان سفره عقد آشنا شیدم. حال باید به بررسی چیدمان آینه و شمعدان در منزل تازه عروس و داماد بپردازیم.
با توجه به اینکه متراژ منازل هر زوج با دیگری متفاوت است، در نتیجه وسایلی که برای منزل خود تهیه می‌کنند نیز منحصربفرد است. مثلاً اگر زوجین خانه بزرگی داشته باشند، می‌توانند از آیینه و شمعدان کنسولی استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند آینه زیبای خود را در راهرو یا سالن بگذارند. علاوه بر آنکه یادگار روز‌های خوب اول ازدواج است آیینه و شمعدان کنسولی می‌تواند نمای سالن منزل شما را نیز چند برابر کند.

آینه و شمعدان برای عروس

هم چنین تازه عروسی که منزل کوچکی دارد می‌تواند با یک تیر دو نشان بزند. می‌تواند آیینه خود را به دیوار نصب کند و به عنوان یک آیینه کاربردی از آن استفاده کرد. با توجه به آگاهی خانواده‌ها، امروزه همه چیز با فکر حریداری می‌شود. آینه و شمعدان ممکن است نیاز بسیاری از زوجین نباشد، در نتیجه آن‌ها می‌توانند آن را از ابتدا خریداری نکنند. البته اگر برای سفره عقد خود نیاز به آن داشتند می‌توانند آیینه و شمعدان را اجاره کنند.
اگر شما از آن دسته زوجینی هستید که اهل ذوق و خلاقیت‌اید، می‌توانید بعد‌ها جایگاه مناسبی برای آینه و شمعدان در منزل خود بیابید که باعث جلوه بیشتر منزل شما شود. ‌امیدواریم نکات خوبی در رابطه با مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان در اختیارتان قرار داده باشیم.

هزینه آینه و شمعدان به چه صورت است؟

اگر شما اطلاعات دقیقی در رابطه با قیمت‌ها ندارید و به دنبال مدل آینه و شمعدان عروس با قیمت ارزان هستید باید بگوییم بسته به جنس، سایز آینه، اصل یا فرع بودن آن قیمت‌ها می‌تواند متغیر باشد. اگر به دنبال یک آیینه و شمعدان با قیمت مناسب هستید باید بدانید با توجه به نرخ فعلی بازار قیمت‌ها از ۳۰۰ هزار تومان شروع و تا چند میلیون تومان ادامه پیدا می‌کند.

نظرات

0

امتیاز دهید