تالار عروسی

راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

آتلیه عکاس و عکاس عروسی

قبل از آنکه برای مراسم خود اقدام کنید پیشنهاد می کنیم حتما در رابطه با عکاسی و فیلمبرداری عروسی خود برنامه ریزی داشته باشید. انتخاب آتلیه اهمیت زیادی دارد زیرا که پرسنل آتلیه باید به بهترین نحوه از این شب مهم عکس و فیلم خلق کنند تا در آینده اگر به آن ها نگاه کنید حس خوب به شما انتقال داده شود. انتخاب آتلیه کاملا بستگی به سلیقه عروس و داماد دارد. شما قبل از انتخاب در شبکه های اجتماعی و یا سایت های آتلیه عکس عروس و داماد می توانید با سبک های عکس برداری آن ها آشنا شوید. در ادامه این مقاله راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب به شما ارئه می شود.
عکس و فیلم های عروسی یادگاری از مهم ترین شب زندگی شما خواهد بود، پس داشتن محتواهای جذاب از آن شب می تواند خاطرات شیرین آن را زنده نگه دارد. عکس های زیبا و با کیفیتی که ماندگارند و از به روز ترین ژست های در کار خود استفاده کرده اند.
عکاس مراسم، به عنوان کسی که به شما خدماتی ارائه می کند باید توضیحات دقیقی را به شما بدهد. قبل از اینکه به راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب، بپردازیم اشاره نکاتی لازم است.

آتلیه عکاسی عروس

حتما از قبل سوالات خود را آماده داشته باشید. مثلا اینکه بررسی کنید شما بعد از ورود به یک آتلیه با نماینده آتلیه گفت و گو خواهید کرد یا با عکاس عروسی؟ بر اساس اینکه در باغ تالار تهران یا در فضای بسته قرار است عکاسی داشته باشید، سوالات زیر را بررسی کنید.
آیا می توانید به نمونه کار های این آتلیه دسترسی داشته باشید و انواع مدل های عکاسی از عروس و داماد را ببینید؟
سبک آلبوم ارائه شده این آتیله به چه صورت است؟ آیا از مراسم های عکاسی شده آلبومی نشان می دهند؟
نمونه های عکاسی شده چقدر به سلیقه شما نزدیک است؟
چقدر باید برای عکاسی هزینه کرد و چقدر سر امور مالی می توانید با آتلیه مدنظر به توافق برسید؟ همچنین بعضی از آتلیه ها، هزینه ای جدا برای فیلم برداری در نظر دارند زیرا معتقدند حمل لوازم فیلم برداری و تولد محتوا با دوربین فیلم برداری پروسه ای متفاوت از عکاسی دارد. در نتیجه ممکن است برای آن هزینه ای مجزا در نظر گرفته باشند.
دستیار عکاس دارید؟ آیا دستیار عکاس کارآموز است یا خود در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت دارد؟

راهنمای آتلیه عروس

عروس و داماد باید حتما از برنامه کار عکاس در روز عروسی با خبر باشند زیرا که عکاس نباید در روز مراسم شما قرار عکاسی با جای دیگری داشته باشد.
چقدر عکاس مشتاق به شنیدن دغدغه های شما است؟ آیا در رابطه با خواسته های شما انعطاف به خرج می دهد؟
حتما برای انجام خواسته های خود به صورت دقیق و اصولی ضمانت بگیرید و یا اینکه در این خصوص سوال کنید برای انجام امور در خواست شده چه ضمانتی خواهند کرد؟
حتما شنیده اید، عروس و داماد های زیادی گفته اند که آلبوم عروسی خود را بعد از سه یا چهار سال بعد از ازدواج تحویل گرفته اند و یا مدت زمان بیشتری را منتظر بوده اند. به همین خاطر در این مسئله نیز دقت داشته باشید برای خروجی کار شما چه برنامه ریزی ای دارند و در چه تاریخی می توانند آلبوم عکس شما را تحویل دهند.

آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب

بعضی از زوجین هستند که دنبال عکس اسپرت برای روز عروس خود هستند که در بعضی آتلیه ها این خدمات انجام می شود. حتما از قبل با عکاس در این باره صحبت کنید.
اگر دوست دارید که بعد از دیدن عکس و فیلم های شب عروسی احساس شور و ذوق کنید در انتخاب آتلیه دقت زیادی داشته باشید. مهم ترین بخش ارتباط شما عکاس عروسی است و بعد از آن نمونه کا رهای آتلیه. سلیقه شما بر سلیقه عکاس ارحج است اگر نیاز دارید از ژست های متنوع تری استفاده شود به او حتما توضیح دهید. همچنین بانوانی که مذهبی هستند می توانند شرایط عکاسی کردن در فضای عروسی را با عکاس در میان بگذارند تا به بهترین نحو در مراسم فیلمبرداری و عکاسی شود. بعد از اتمام کار می توانید فایل های اصلی عکس و فیلم خود را از آتلیه دریافت کنید. همچنین تجهیزات به کار برده شده برای نورپردازی و ابزار های فیلمبرداری و عکاسی اهمیت بالایی دارد و در کیفیت محتوای شما موثرند. آنچه که در این مسئله اهمیت بارزی دارد، خلاقیت خود عکاس است که بتواند از لحظه ها و ثانیه های شما شکار کند و لبخند های مهمانان، عشق و شور عروس و داماد را در قاب دوربین خود ثبت کند.

آتلیه عکس عروس

هزینه عکاسی عروس

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور همه در گرفتن خدمات از شرکت ها موسسات مختلف به دنبال قیمت مناسب و ارزان هستند. هزینه عکاسی و انتخاب آتلیه عروس و تالار عروسی به صورت های مختلفی وجود دارد و همه چیز بستگی به سلیقه شما و نوع خدمات ارائه شده دارد.

هزینه عکس های بزرگ دو نفره و در اندازه ۷۰ × ۱۰۰ که بر روی تخته شاسی زده می شود و بر روی دیوار خانه نصب می شود در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می شود.

عکس هایی در اندازه ۳۰ × ۴۰ یا ۳۰ × ۱۰۰ بر روی شاسی برای نصب بر دیوار اتاق خواب و یا به عنوان عکس یادگاری در منزل پدر و مادر در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان باید هزینه کنید.
قیمت آلبوم عکس در اندازه ۳۰ × در ۶۰ در ده برگ نیز حداقل یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد.

راهنمای آتلیه عروس

یک سری از عکس ها باید حتما در آلبوم شما باشد تا مجموعه ای کامل از شب عروسی داشته باشید. مثل کارت عروسی که به صورت حرفه ای عکاسی می شود و هم چنین حلقه نامزدی و عروسی باید بخشی از کار باشد. یکی از زیباترین عکس ها، لباس عروس آویزان شده روی رخت اویز است و می شود در همان حین از ساقدوش های عروس نیز عکاسی کرد. در منزل عروس و داماد عکس داشته باشند نیز ایده خوبی خواهد شد و داماد و ساقدوش ها نیز می توانند باهم عکس داشته باشند.در حین لباس پوشیدن لباس از عروس و داماد نیز باید عکاسی شود. امیدواریم اطلاعات خوبی در رابطه با راهنمای آتلیه عروس و آتلیه عکاسی عروس با قیمت مناسب بدست آورده باشید.

نظرات

0

امتیاز دهید