تالار عروسی

دیزاین و طراحی ناخن عروس

تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

طراحی ناخن عروس

روز عروسی عروس خانم‌ها علاقه دارند در آرایش و طراحی مدل ناخن تک و یگانه باشند. روزی که قرار است عکس‌های مختلفی با دست داماد و دسته گل خود بگیرند و حتماً مهمانان نیز به دست‌های عروس خانم توجه بیشتری می‌کنند. به ویژه زمانی که در سالن عقد خود عقدنامه را امضا می‌کنید و با حلقه‌های ازدواج در تالار عروسی عکاسی می‌کنید، زیبایی و دیزاین و طراحی ناخن عروس از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود.
زیبایی مدل ناخن عروس پس برای مراسمش از اهمیت زیادی برخوردار است و پیشنهاد ما این است که برای آن زمان بگذارند و طرح‌های مختلف و متنوع را بررسی کنند. شما وقتی با کلی تنوع و‌ایده برای دیزاین و طراحی ناخن عروس مواجه می‌شوید، ممکن است انتخاب مدل ناخن نیز برایتان سخت‌تر شود. حتماً یک ماه قبل پروسه طراحی ناخن را ببندید. طراحی مدل ناخن عروس کار ساده‌ای نخواهد بود و نیاز است که آن را یک متخصص ناخن و کاشت انجام دهد.

طراحی ناخن عروس

در یک دسته‌بندی کلی دیزاین و طراحی ناخن عروس به دسته‌های مختلفی اننجام می‌شود. اگر برای آن روز کاشت ناخن مد نظر شما باشد می‌توانید با انواع مدل‌های آن از قبل آشنا شوید و در نهایت یک تصمیم درست برای دیزاین و طراحی ناخن عروس بگیرید.

انواع کاشت ناخن در ادامه لیست شده است:

کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن ژله‌ای
کاشت ناخن قالبی یا دوآل
کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
کاشت ناخن اکلیلی
کاشت ناخن آکواریوم
کاشت ناخن دیپینگ
لمینیت ناخن یا لاک جلیش ( ژلیش )
کاشت ناخن سیلک
کاشت ناخن میکس
کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی
کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
کاشت ناخن مرمریت
کاشت ناخن موقت یا تیپ‌گذاری

دیزاین ناخن عروس

از محبوب‌ترین و موردعلاقه‌ترین دیزاین و طراحی ناخن عروس، ناخن با نگین است. طراحی ناخن با نگین برای یک عروس خاص پسند، زیبا و جذاب است. می‌توانید با یک طراحی زیبا روی ناخن‌ها و استفاده از چند نگین ساده و شیک لوکس‌ترین مدل ناخن را داشته باشید. دیزاین ناخن عروس با نگین باید با رنگ‌های ساده انجام شود تا نما و جلوه بیشتری داشته باشد.

یکی از مدل‌هایی که هیچ وقت تکراری و قدیمی نمی‌شود فرنچ است. طرح فرنچ ناخن عروس همراه با لاک پایه و لاک سفید انجام می‌شود. یک لاک پایه زیر‌زده می‌شود و با استفاده از لاک سفید، بخش سفیدی صدف ناخن روکش می‌شود. یکی از ناخن‌ها یعنی ناخن حلقه عروس، بدون فرنچ و با دیزاین خاص طراحی می‌شود که دست عروس جلوه بیشتری داشته باشد.

لاکچری‌ترین استایل‌ها و مدل‌های ناخن

همیشه اصل بر سادگی است و زیبایی را می‌توان در سادگی پیدا کرد. زیرا که هیچ وقت از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود و همیشه طرفداران آن معتقدند با گذشت زمان این سادگی ارزش و محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. عروسی که برایش دیزاین و طراحی ناخن عروس مهم است، سادگی را حتماً بر می‌گزیند. زیرا که می‌داند شیک‌ترین و لاکچری‌ترین استایل‌ها و مدل‌های ناخن مدل‌های ساده هستند. پس برای عروسی خود نیز از همین سبک استفاده می‌کند. طرح ناخن عروس ساده و شیک کمک می‌کند تا زیبایی انگشتان شما حفظ شود و جذابیت حلقه ازدواج در روز عروسی در سالن عقد تهران و عکس‌های آن، به خوبی دیده شود. پس اگر طرفدار این سبک هستید اصلاً تردید نداشته باشید.

طرح ناخن عروس

همیشه از قبل با ناخن کار خود همه چیز را فیکس کنید تا در مراسم خود دچار اضطراب و استرس نشوید. به او بگویید از بهترین مواد برای آن روز استفاده کنند تا بعد از درگیر بیماری‌های عفونی و قارچی که بعد از کاشت ناخن ممکن است ایجاد شود، نشوید.
یکی از بهترین راهکار‌ها برای اینکه سادگی و ظرأفت ناخن عروس حفظ شود، استفاده از لاک ژل یا ژلیش است.
از لاک ژل می‌شود برای کاشت و هم کاور ناخن استفاده کرد. برای انواع طرح‌های ناخن مثل فرنچ ناخن، آمبره، طرح ناخن تابستانی، طرح ناخن فانتزی ومدل‌های دیگر نیز می‌توان از این محصول باکیفیت استفاده کرد.

چطور ناخنی زیبا داشته باشیم؟

در نهایت بعد از مطالعه اهمیت دیزاین و طراحی ناخن عروس، به نکاتی می‌پردازیم که برای داشتن ناخنی زیبا مهم است:

  • از استون برای پاک کردن لاک ناخن استفاده نکنید. زیرا استون به بافت ناخن آسیب می‌زند.
  •  از آب لیمو یا لیموی تازه برای ضد عفونی کردن ناخنهایتان استفاده کنید.
  •  اگر زخم بازی روی انگشتان دارید، تا بهبود کامل برای‌مانیکور کردن اقدام نکنید.
  • چنانچه مبتلا به بیماری دیابت هستید قبل از اقدام به‌مانیکور با پزشک‌تان مشورت کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید