تالار عروسی

دکوراسیون آبی تالار عروسی

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

دکوراسیون آبی تالار عروسی

انتخاب دکوراسیون آبی تالار عروسی ، از انتخاب هایی است که مراسم شما را بسیار خاص و چشم نواز می سازد. در واقع رنگ آبی، رنگی کلاسیک و مدرن برای تزئین تالار عروسی به شمار می رود. استفاده از گل های آبی و فیروزه ای برای گل آرایی سالن عقد، استفاده از رنگ آبی در میزهای تالار و باغ تالارعروسی ، فضایی را برای مراسم شما به ارمغان می آورد که همواره به روز است.

گل های آبی رنگ زیادی مانند گل ادریس آبی یا سنبل های زیبا در دسترس هستند که می توانند اتاق عقد و تالار عروسی شما را به شکل بی نظیری زیبا کنند.بیشترین رنگ از طیف رنگ آبی که در طبیعت دیده می شود آبی فرانسوی است. رنگ آبی آسمانی نیز همیشه جذاب و موردپسند است. در دکوراسیون داخلی تالار ، آبی رنگی است که با بیشتر رنگ های دیگر همخوانی دارد. استفاده از رنگ کرم سفید زیبایی رنگ آبی را دوبرابر می کند. البته رنگ های فیروزه ای، بژ و صورتی نیز در کنار رنگ آبی ترکیبی بسیار زیبا خواهند ساخت.

گل های آبی رنگ دلفینیوم و سنبل برای گل آرایی اتاق عقد و تالار پذیرایی ،زیبایی بیشتری دارند. گل دلفینیوم در هر فصلی به راحتی در بازار قابل خرید است. اگر به دنبال گل آرایی خاص و منحصر به فرد برای تالار عقد و عروسی خود هستید و در فصل بهار قرار دارید، سنبل گزینه ی مناسب تری است. گل های میخک، رزآبی، زنبق و ادریس گل های آبی رنگ زیبایی برای دسته گل عروس به شمار می روند.

گل آرایی آبی رنگ باغ تالار عروسی

دسته گل آبی عروس

دسته گل عروس را با گل های آبی و سفید تصور کنید. این نوع دسته گل عروس بسیار خاص و منحصر به فرد است. در حالی که تقریبا اکثر عروس خانم ها به دنبال گل های قرمز و یا سفید برای دسته گل خود هستند، شما با اتخاب یک دسته گل آبی رنگ متفاوت باشید و بدرخشید. البته دسته گلی که در آن گل های آبی به کار برود باید به شیوه ای استادانه تزیین شود.

گل آرایی با گل آبی اتاق عقد

گل ادریس، داوودی و یا رز آبی برای تزیین و گل آرایی اتاق عقد و تالار عروسی زیبا هستند. با استفاده از این گل های منحصر به فرد، تم مراسم عقد و جشن عروسی خود را به رنگ آبی آسمانی درآورید. دکوراسیون سالن عقد و عروسی که آبی باشد، هرگز از ذهن شما و مهمانان نخواهد رفت.

استفاده از رنگ های آبی و سفید برای گل آرایی

گل های تازه و از رنگ های آبی و سفید برای زیباسازی میز پذیرایی مهمانان و جایگاه عروس و داماد بسیار مناسب هستند. گل های بهاری آبی رنگ، فضایی رمانتیک و عاشقانه را برای جشن عروسی شما به ارمغان می آورند. می توانید از ترکیب صورتی و آبی برای میز عروس و داماد و سفید برای میز مهمانان استفاده کنید.

همچنین ببینید: باغ تالار تهران

شمع های فانتزی آبی رنگ در دکوراسیون

در کنار گل های آبی رنگ، روی میزهای پذیرایی شمع های فانتزی و لیوان های آبی بچینید. رو میزی ها را به رنگ سفید انتخاب کنید. شمع آرایی جایگاه عروس و داماد با شمع های آبی رنگ نیز جلوه زیادی دارد. این کار نقش پررنگی در زیبایی دکوراسیون تالار پذیرایی و باغ تالار عروسی خواهد داشت.

دسته گل ساقدوش به رنگ آبی

کمی از رنگ آبی به دسته گل ساقدوش عروس نیز اضافه نمایید. می توانید یک شاخه گل رز آبی یا یک شاخه ادریس آبی را به عنوان دسته گل ساقدوش انتخاب کنید. دسته گل ساقدوش های عروس باید هماهنگ با تم جشن عروسی باشد. رنگ لباس ساقدوش های شما نیز می تواند آبی باشد.

تزیین راهروی ورودی عروس و داماد

گل های آبی بر شکوه لحظه ی ورود عروس و داماد به تالار عروسی بسیار می افزاید. با استفاده از گل های تازه ی آبی رنگ یا استفاده از رانر آبی به عنوان نمادی از ساحل در راهروی ورود عروس و داماد ،سال ها بعد از دیدن فیلم و عکس مراسم عروسی خود لذت خواهید برد.

کیک جشن به رنگ فیروزه ای

اگر رنگ آبی را برای تزیینات مراسم عقد و عروسی خود می پسندید، استفاده از گل های آبی برای تزیین کیک عروسی می تواند ایده جالبی باشد. تضاد رنگ سفید و آبی برای کیک عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد است. هم چنین می توانید خود کیک را به رنگ آبی آسمانی و سفید یا فیروزه ای سفارش دهید.

تزئین راهروهای تالار پذیرایی با رنگ فیروزه ای

گل آرایی مراسم عروسی تنها به میزها محدود نمی شود. می توانید در راهروی تالارها از گل های آبی استفاده کنید. مسیر ورود عروس و داماد به تالار نیز می تواند با گل های آبی تزئین شود. اگر به تم های دریایی علاقه دارید می توانید مسیر را به شکل دریا دراورید و از شن و ماسه و صدف در کنار رنگ آبی بهره ببرید.

ماشین عروس با گل های آبی

به جز دکوراسیون آبی تالار عروسی به ماشین عروس هم توجه کنید. ماشین های عروسی معمولا سفید یا سیاه هستند. وجود گل های آبی رنگ روی این رنگ ها جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. کمتر عروس و دامادی برای ماشین عروس خود از رنگ آبی استفاده می کنند . این موضوع باعث می شود شما خاص تر جلوه کنید.

نظرات

0

امتیاز دهید