تالار عروسی

جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در باغ تالار

تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در باغ تالار

یکی از یادگاری های مهم مراسم عروسی، کارت دعوت عروسی است. جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در باغ تالار را برای شما فراهم کرده ایم. کارت دعوت نه تنها یک یادگاری ارزشمند است بلکه اولین چیزی است که بر ذهن مهمانان شما تاثیر گذار بوده و بیش از پیش مهمانان شما را برای حضور در مراسم شما ترغیب میکند. کارت دعوت هرچه جذاب تر باشد در همان ذهنیت اول سطح و کلاس عروسی شما را بالاتر میبرد.

ایده های جدید کارت دعوت عروسی مدل 1401

یکی از حساس ترین موضوعاتی که معمولا قبل از مراسم عروسی باید راجع به آن تصمیم گیری شود انتخاب کارت عروسی است. معمولا طرح و رنگ و زیبایی و جذابیت کارت دعوت عروسی برای عروس خانم ها بسیار موضوع مهمی است. به همین دلیل ما در این مقاله تلاش کردیم که به شما در انتخاب هر چه بهتر و زیباتر کارت دعوت بنابر به روز ترین و جذاب ترین ایده ها کمک کنیم.

کارت دعوت عروسی با ایده برداری از طبیعت

عاشقان طبیعت که به شاخ و برگ درختان و گل ها عشق میورزند میتوانند از نقش و نگار گل و گیاهان زیبا متناسب با فصل برگزاری مراسمشان برای طراحی کارت دعوت الگو برداری کنند. اگر زمان مراسم شما در فصل بهار سبز و زیباست شکوفه ها و گیاهان را به تصویر بکشید. با به تصویر کشیدن شکوفه ها و زیبایی رویش گیاهان در بهار روی کارت دعوت خود زیباترین بینش را از مراسم خودتان در ذهن مخاطب تداعی کنید.

همچنین ببینید : سالن عقد تهران

مهم نیست مراسم عروسی شما در کجا برگزار میشود ذهنیت اولیه درباره مراسم شما با کارت دعوت در ذهن مخاطب ایجاد میگردد. هرچند که ممکن است در تالار عروسی شما نیز از المان های بهاری مثل شکوفه های بهاری برای گل آرایی فضا استفاده شده باشد. استفاده از این المان ها به همراه رنگ شاد در طراحی کارت دعوت قطعا در ذهنیت مخاطب و زیبایی کارت دعوت تاثیر به سزایی دارد. استفاده از الگوهایی که از طبیعت گرفته میشود مختص فصل بهار نیست. با توجه به اینکه هر فصل زیبایی و جذابیت مختص خودش را دارد میتوان از زیبایی های هر فصل برای طراحی کارت دعوت استفاده کرد.

در ادامه چند نمونه جذاب از این ایده ها را برای شما عزیزان فراهم کردیم.

 

 

 

 

کارت دعوت عروسی فانتزی

یکی از جذاب ترین ایده ها برای کارت دعوت عروسی در تالار و باغ تالار، کارت دعوت فانتزی است. هر چند که انتخاب کارت های عروسی فانتزی متناسب با روحیات و سن و ویژگی های شخصیتی عروس و داماد است و میتواند برای هر کسی متفاوت باشد. کارت های فانتزی با توجه به زیبایی و صمیمیت خاصی که دارند آن قدر جذاب هستند که میتوانند هر عروس و دامادی را به سمت خود جذب کنند. حتی گاهی اوقات عروس و داماد ها برای کارت دعوت عروسی دو مدل کارت را انتخاب میکنند ، مدل کلاسیک و رسمی را به اقوام دور و رودربایستی دار میدهند و از مدل فانتزی برای دوستان صمیمی و نزدیکان استفاده میکنند.

در ادامه چندی از زیباترین و جدیدترین کارت های دعوت با مدل فانتزی را برای شما فراهم کردیم.

کارت دعوت عروسی فانتزی

    کارت دعوت عروسی کارتونی

 

ایده برای جذاب ترین کارت دعوت عروسی با چوب

اکثر کارت های دعوت عروسی در گذشته به صورت مقوایی بود. امروزه یک مدل کارت دعوت خاص توجه عروس و داماد ها را به خود جلب کرده است. کارت دعوت چوبی نه تنها خاص و جذاب است بلکه میتوان آن را به شکلی باستانی و یا بسیاری از ایده ها خاص دیگر درآورد. این نوع کارت دعوت ها به وسیله چوب درختانی مثل گردو ، پرتقال یا توت و با هنر خاص و بی نظیر طراحان و سازندگانی خلاق ساخته میشود. حسی که از این کارت دعوت ها به انسان منتقل می شود بی نظیر است.

 

 

نظرات

0

امتیاز دهید