تالار عروسی

تمام آنچه باید درباره گریم و آرایش داماد بدانید

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

این روز‌ها در بین آرایشگاه‌های مردانه خدمات جدیدی مورد استقبال قرار رفته است که بسیاری از آقا داماد‌ها طرفدار آن شده‌اند. گریم و آرایش داماد یکی از خدمات تخصصی آرایشگاه‌های مردانه شده است. به هر حال همانطور که خانم‌ها دوست دارند در شب عروسی خود تک باشند و در بین مهمانان خود بدرخشند، آقایان نیز برای شب دامادی خود در نظر دارند تا با یک چهره سرحال و شاداب حاضر شوند. چهره‌ای متفاوت که مختص داماد می‌باشد.
آموزش حرفه‌ای گریم داماد این روز‌ها متقاضیان زیادی دارد. همانطور که از نامش پیداست این گریم فقط به سشوار کردن مو و اصلاح صورت محدود نمی‌شود و نیازمند یادگیری نکات تخصصی گریم و آرایش داماد است. یک گریم حرفه ای به شما کمک می کند در تالار عروسی بدرخشید.

گریم داماد چیست؟

در گریم داماد از لوازم آرایش با همان شدت که برای صورت عروس خانم‌ها استفاده می‌شود، صورت نمی‌گیرد. هدف از پیرایش داماد، صاف و یک دست کردن پوست و از بین بردن آثار لک و جای جوش است. در گریم داماد آرایش به صورت محو انجام می‌شود و یک سبک مات دارد. نکته مهم این سبک گریم این است که اشکالات پوست و صورت را رفع می‌کند. تمام آنچه باید درباره گریم و آرایش داماد بدانید را در این مقاله می‌توانید مطالعه کنید، پس تا پایان نوشته همراه ما باشید. برای داشتن یک گریم ساده و سبک پیشنهاد می‌شود که داماد، از چند روز قبل از شب عروسی برای پاکسازی صورت وقت بگیرید و یا اگر فرصت آن را ندارید از ماسک‌های لایه بردار در منزل استفاده کنید. ماسک‌هایی که آبرسان پوست هستند و علاوه بر آن بر شادابی و شفافیت پوست می‌افزایند. شما می‌توانید از ماسک‌های میوه‌ای نیز استفاده کنید و با قابل دسترس‌ترین مواد غذایی که در منزل دارید یک پاکساز حرفه‌ای پوست تهیه کنید. مثلاً از پوست خیار، سفیده تخم مرغ، ماست و زردچوبه و یا حتی لیمو و پوست موز برای تهیه یک ماسک خانگی استفاده کنید.

گریم حرفه ای داماد

در نهایت از آرایشگاه حرفه‌ای برای گریم و آرایش داماد وقت بگیرید. معمولاً وقتی به آرایشگاه می‌روید، با استفاده از یک پاک‌کننده سطح پوست یا تونر، آلودگی پوست را از بین می‌برند و بعد از یک آبرسان و مرطوب‌کننده استفاده می‌کنند تا حالت نرمی و شفافیت پوست حفظ شود. بعد از آن که از محصولات مراقبتی استفاده شد با استفاده از یک کرم پودر مناسب، سطح پوست را یکنواخت می‌کنند. این کرم پودر‌ها معمولاً بدون چربی هستند تا کسانی که داماد را می‌بینند متوجه آرایش صورت او نشوند و کار به صورت طبیعی انجام شود. رنگ کرم پودری که برای گریم و آرایش داماد استفاده می‌شود معمولاً همرنگ با پوست داماد است و با استفاده از آن گودی زیر چشم و لک‌هایی که بر روی سطح پوست ماندگار شده‌اند را می‌پوشانند.

آرایش داماد

گریم و آرایش داماد

برای گریم کردن چهره داماد یکی از اصولی که باید حتماً رعایت شود فرم دادن به ریش و سبیل دماد است. زیرا در صورت عدم مرتب بودن آن‌ها، چره داماد بسیار شلخته و نامرتب به نظر می‌رسد. پس بعد از انجام مقدمات گریم باید به اصلاح صورت و فرم دادن به ریش یا ته ریش داماد پرداخت. همچنین اگر داماد بدون ریش است و صورت خود را اصلاح شش تیغه انجام داده است نیز باید روی سطح پوستش یک لایه کرم پودر سبک گذاشته شود تا سطح آن یکدست جلوه کند. تمام آنچه باید درباره گریم و آرایش داماد بدانید در اینجا نوشته شده است. در ادامه به مدل موی داماد پرداخته می‌شود.
توصیه‌ای که به دامادان عزیز می‌شود این است که هرگز مو‌ها را در روز عروسی کوتاه و اصلاح نکنند زیرا که خط قیچی روی مو‌ها کاملاً مشخص می‌شود. مو‌های قیچی خورده به سختی شکل و حالت می‌گیرند. پس به آرایشگرتان اعتماد کنید و اجازه دهید با توجه به فرم صورت و مدل ریش و سبیل، برای مو‌ها حالت و فرم مناسبی را انتخاب کند.

لوازم آرایش موی داماد

شما برای اینکه در شب عروسی خود بدرخشید از هر ابزاری برای بهتر دیده شدن می‌توانید استفاده کنی. به شرط آنکه به اندازه استفاده شود. از محصولات زیبایی مو استفاده کنید. لوازم آرایش مو داماد مانند واکس مو، موس مو، ژل مو و تافت مو است. نکته مهم این است که استفاده زیاد از این لوازم موجب می‌شود تا آسیب‌های فراوانی به پوست و موی شما وارد شود. علاوه بر آسیب‌های مختلف، جدای از آسیبی که به همراه دارد برای موی شما، زیبایی نداشته و ظاهری نامناسب برای مو‌های شما ایجاد می‌کند.

پاکسازی صورت داماد

گاهی داماد‌ها بر ابروی خود دست کاری می‌کنند ولی باید بدانید که نباید مدل ابرو‌های خود را تغییر دهید و فقط آن‌ها را مرتب کنید. برای مرتب کردن ابرو‌ها، نیازی به تغییر شکل و حالت طبیعی ابرو‌ها نبوده و تنها کافی است که مو‌های اضافی، بلند و پراکنده‌ی اطراف ابرو‌ها را بردارید.
برای گریم و آرایش داماد به ویژه ابروی او از موچین، قیچی و تیغ استفاده می‌شود. یکی از نکات ظریفی که باید داماد‌ها به ان توجه کنند این است که خط طبیعی ابروی خود را از بین نبرند.

استفاده از مام و ادکلن برای داماد

یکی از راه‌هایی که برای جذاب‌تر شدن استایل و کاریزمای شما به عنوان داماد مؤثر است، استفاده از ادکلن خوب است. حتماً برای شب دامادی خود یک پکیج کامل از محصولاتی مثل مام، عطر، اسپری، ادکلن و دئودورانت خوش‌بو داشته باشید. در استفاده از این محصولات زیاده‌روی نکنید ولی در ساعت‌های نزدیک به مراسم خود می‌توانید ادکلن خود را تمدید کنید. شما دامادی باشید که در باغ تالار های تهران نامش به یادگار می‌ماند و خاطره‌ای خوش به برای مهمانان خود می‌سازد.

کت و شلوار دامادی را به تن کنید!

تا به اینجای مطلب تمام آنچه باید درباره گریم و آرایش داماد بدانید، گفته شد. پس از اینکه گریم اتمام یافت، کت‌وشلوار مهم‌ترین دامادی خود را بپوشید. از قبل گریم این کار را نکنید زیرا اگر کت‌وشلوار را قبل از گریم کردن بپوشید، احتمال مالیده شدن آرایش به لباس شما وجود دارد و لباس کثیف می‌شود.

نظرات

0

امتیاز دهید