تالار عروسی

انتخاب باغ تالارهای کوچک

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

اشتراک گذاری

انتخاب باغ تالارهای کوچک

ممکن است مراسمی مانند عقد، ولیمه، نامزدی و … پیش رو داشته باشید و انتخاب باغ تالارهای کوچک برای برگزاری مراسم در دستور کار شما باشد. باغ تالارهای کوچک معمولا برای مراسم هایی با تعداد کم که معمولا خانوادگی و صمیمی هستند انتخاب می شوند. یک فضای دل باز و دوستانه برای برگزاری مراسم شما ارمغانی است که با انتخاب باغ تالارهای کوچک برای مراسم خود پدید می آورید. در ادامه ی این مقاله شما را با ویژگی های این باغ تالارها برای برگزاری مراسم آشنا می کنیم.

فضای باز و رعایت پروتکل ها در باغ تالارهای کوچک

فضای باز باغ تالارها این امکان را به شما می دهد که از تهویه مناسب هوا و رعایت پروتکل های بهداشتی مطمئن شوید. این اطمینان که در مراسم شما ویروس کرونا به کسی آسیب نخواهد زد موهبت بزرگی است. رعایت بهداشت در باغ تالارها معمولا بیشتر از تالار عروسی صورت میگیرد. عدم وجود در و دیوار کثیف و داشتن فضای مناسب برای هر نفر از مزیت های دیگر باغ تالارهاست.

همچنین ببینید: باغ تالار غرب تهران

مراسم عقد و عروسی تنها مراسمی نیست که در تالار و باغ تالار برگزار می شود. شما می توانید باغ تالار را به عنوان مکانی برای ولیمه دادن برای بازگشت از سفر حج، تولد نوزاد، تولد خودتان و مهمانی هایی به مناسبت موفقیت هایتان انتخاب کنید. بی شک وجود یک مکان زیبا برای برگزاری مراسم از جمله مسائلی است که شبی باشکوه و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد که از خاطره تان پاک نخواهد شد.

اگر تعداد مهمانانی که میخواهید به مراسم خود دعوت کنید کم است، باغ تالار با ظرفیت کم یک انتخاب بی نظیر است. کوچک بودن باغ تالار باعث می شود جمعیت در باغ پخش نشوند و در مرکز مهمانی بمانند. اگر قصد گرفتن فیلم و عکس دارید این موضوع فیلم هایتان را زیباتر می سازد تا اینکه مردم در باغ پخش باشند و جمعیت به چشم نیاید.

باغ تالارها یکی از بهترین مکان هایی هستند که برای مراسمات نامزدی و عروسی و … بخصوص در فصل های گرم سال استفاده می شوند. افراد زیادی به برگزاری مراسم خود در چنین محل های طبیعی ای علاقه دارند.

نکات انتخاب باغ تالار برای مراسم

اگر مهمانان شما زیاد نیستند نیازی نیست با پرداخت هزینه ی زیاد باغ تالارهای بزرگ را رزرو کنید. کوچک بودن این باغ تالارها باعث می شود هزینه ی پرداختی ورودی آن ها نیز کمتر باشد و بتوانید به راحتی بودجه تان را صرف مسائل مورد علاقه خود کنید.

در حال حاضر باغ تالارهای متنوعی با ظرفیت ها و امکانات متفاوت در تهران و شهرستان ها ساخته شده اند که شما میتوانید به راحتی با بازدید از آن ها، باغ تالار مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. باغ تالارهای کوچک با ظرفیت های مناسب برای شما، یک انتخاب مناسب برای برگزاری مراسم تولد، عقد و نامزدی، عروسی و ولیمه و … هستند.

در باغ تالارها امکاناتی برای برگزاری مراسم وجود دارد که در تالارها نیست. مثلا نورپردازی های زیبا و آتش بازی ها یا ضبط کلیپ های سرود دسته جمعی در باغ تالارها راحت تر است. علاوه بر این برگزاری مراسم در باغ تالار محدودیت زمانی ندارد و می توانید به راحتی تا پاسی از شب به خوشحالی مشغول باشید.

امروزه با توجه به این که هزینه های مراسم عروسی بسیار زیاد است برگزاری یک مراسم مختصر در یک باغ تالار کوچک در عین شیک بودن بسیار کم هزینه تر از سایر انتخاب هاست. شما با این کار میتوانید بخش زیادی از پس انداز خود را ذخیره کنید. یک دستی و یک پارچگی مراسم در باغ تالار کوچک باعث می شود مراسم شما لوکس تر جلوه کند.

فراموش نکنید امکانات باغ تالار مانند سرویس بهداشتی، پارکینگ، سیستم برق اضطراری و میز و صندلی ها و راحتی آن ها را بررسی کنید. اگر به برنامه های خاصی مثل آتش بازی نیاز دارید از قبل امکان انجام آن را در باغ تالار مدنظر خود بررسی کنید.

برخی از ویژگی های این مکان ها

  • مخارج مدیریت شده و کمتر از قبل
  • تمرکز مهمانان در ناحیه خاص و عدم پراکندگی
  • تمرکز بیشتر روی جایگاه عروس و داماد
  • مدیریت و پذیرایی بهتر در مراسم نسبت به باغ تالارهای بزرگ تر
  • امکان دسترسی مناسب و مسیر بی ترافیک در باغ تالارها

داشتن یک مراسم مختصر سبب دورریز کمتر و جلوگیری از اسراف در مراسم شما می شود. با کاهش تعداد مهمانان و محدود کردن آن ها به اقوام نزدیک و دوستان صمیمی، شما می توانید محیط صمیمی تری در مراسم خود پدید آورید و از اظهار محبت های ظاهری و تعارفات سطحی معمول دوری کنید.

تهران و کلان شهر ها دارای باغ تالارهای متنوع و زیبایی هستند. در شهرستان ها نیز مردم باغ های زیادی در حاشیه ی شهر و گاهی نزدیک روستاها ساخته اند که می توانید با اجاره ی آن ها برای یک شب مهمانی رویایی ای برای خود رقم بزنید.

امیدواریم بتوانید یک باغ تالار زیبا و با امکانات برای مراسم خود فراهم کنید و شب زیبایی را با حضور دوستان و عزیزانتان سپری کنید. این شب یکی از بهترین شب های زندگی شما خواهد بود پس برای انتخاب باغ تالار آن دقت کافی را به خرج دهید.

نظرات

0

امتیاز دهید